eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Przebudowa i remonty dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Ujazd

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Ujazd: Przebudowa i remonty dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Ujazd
Numer ogłoszenia: 119686 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Ujazd, Plac Kościuszki 6, 97-225 Ujazd, woj. łódzkie, tel. 044 7192123, fax 044 7192129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/UJAZD

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remonty dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Ujazd.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - Przebudowa i remonty dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Ujazd.Zakres inwestycji obejmuje przebudowę i remonty następujących dróg : 1. Remont drogi gminnej PGR Niewiadów Szymanów (o długości 1148,92 m i szerokości warstwy jezdnej 3-3,5m polegający na: zerwaniu warstwy ścieralnej, wyrównaniu warstwy wiążącej asfaltobetonem 0/16 wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 o grubości 4 cm wykonaniu poboczy obustronnych z tłucznia kamiennego o grubości 10 cm po zagęszczeniu Termin realizacji 10.08.2008 r. 2. Remont drogi gminnej Wykno-Zaosie (o długości 1216,85 m i szerokości warstwy jezdnej 4 m polegający na: wykonaniu robót ziemnych o przygotowawczych uzupełnieniu podbudowy z kruszywa łamanego do grubości 20 cm po zagęszczeniu wyrównaniu warstwy wiążącej asfaltobetonem 0/16 skropieniu podbudowy asfaltem, wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 o grubości 4 cm wykonaniu poboczy obustronnych z tłucznia kamiennego o szerokości 0,75 m i grubości 10 cm po zagęszczeniu wykonanie przepustów pod drogą Termin realizacji 10.08.2008 r. 3. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Zagajnikowa-Leśna (łącznik o długości 350,10m i szerokości warstwy jezdnej 4,5 do 5 m polegający na: wykonaniu robót ziemnych o przygotowawczych uzupełnieniu podbudowy z kruszywa łamanego do grubości 20 cm po zagęszczeniu skropieniu podbudowy asfaltem, wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego0/12,8 o grubości 4 cm wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego0/12,8 o grubości 4 cm wykonaniu poboczy obustronnych z tłucznia kamiennego o szerokości 0,75 m i grubości 10 cm po zagęszczeniu wykonanie przepustów pod drogą Termin realizacji 15.10.2008 r. 4. Remont drogi wewnętrznej Łącznik od ul. Parkowej do ul Konopnickiej (o długości 158,62m + 129,22m = 287,84 m i szerokości warstwy jezdnej 5m i 4 m polegający na: Odcinek 1 wykonaniu robót ziemnych i przygotowawczych zerwaniu warstwy ścieralnej, rozebranie podbudowy o grubości 15 cm wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 15 cm wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego do grubości 20 cm po zagęszczeniu wykonaniu podbudowy z betonu asfaltowego o grubości 7 cm skropieniu podbudowy asfaltem, wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego0/16 o grubości 6 cm skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem, wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego0/12,8 o grubości 5 cm wykonaniu poboczy obustronnych gruntowych o szerokości 0,75 m wykonaniu oznakowania pionowego Odcinek 2 wykonaniu robót ziemnych i przygotowawczych rozebraniu warstwy ścieralnej, rozebranie podbudowy o grubości 15 cm wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 15 cm wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego do grubości 20 cm po zagęszczeniu wykonaniu podbudowy z betonu asfaltowego o grubości 7 cm wykonaniu ścieku z elementów betonowych skropieniu podbudowy asfaltem, wykonaniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego0/16 o grubości 6 cm skropieniu nawierzchni drogowej asfaltem, wykonaniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego0/12,8 o grubości 5 cm wykonaniu poboczy jednostronnych gruntowych o szerokości 0,75 m wykonaniu oznakowania pionowego Termin realizacji 31.10.2008 r. Szczegółowe zakresy robót zawarte są w projektach budowlanych i kosztorysach nakładczych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 40.000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniający warunki wynikające z art. 22 ust.1 Ustawy tzn.: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj.: w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonawca zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane, w tym: co najmniej 2 roboty budowane polegające na wybudowaniu, przebudowaniu, remoncie, modernizacji dróg o nawierzchni bitumicznej o długości minimum 2 km łącznie Wykażą się dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg , posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi takimi jak przedmiot zamówienia; Wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym tj.: w okresie ostatnich 2 lat obrotowych osiągnął przychody netto ze sprzedaży średniorocznie nie mniejsze niż 1 000 000 zł. W przypadku, kiedy o udzielenie zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie (Konsorcjum), wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, partnerzy łącznie spełniali warunki określone w pkt 5.2. - 5.4
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5 SIWZ Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust.1 Ustawy, zgodnie z wzorem zawartym w załączniku 3 do siwz Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (wzór wykazu stanowi załącznik 4 do siwz) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór wykazu stanowi załącznik 5 do siwz) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (osoby wymienione w wykazie) posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby inżynierów budownictwa aktualne na dzień składania ofert. Rachunek zysków i strat za ostanie dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1. należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 6.1.2 - 6.1.5 przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego wykonawcę lub wspólnie. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt 6.1.2. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2., 6.1.3. i 6.1.5, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 6.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt 6.5. i 6.6. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, z wyjątkiem dokumentu określonego w pkt 6.5.2. który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ujazd.bip.cc

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ujazd Pl. Kościuszki 6 97-225 Ujazd pok. 13 od 9.00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Ujazd Pl. Kościuszki 6 97-225 Ujazd pok. 1 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.