To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-08
Lublin: USŁUGA POLIGRAFICZNA NA 2014_2 TEATRU IM. H. CH. ANDERSENA W LUBLINIE
Numer ogłoszenia: 119680 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93248 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. H. Ch. Andersena, ul. Dominikańska 1, 20-111 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5321628, 603779172, faks 0-81 5343611.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA POLIGRAFICZNA NA 2014_2 TEATRU IM. H. CH. ANDERSENA W LUBLINIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk oraz dostawa dla potrzeb Teatru im. H. CH. Andersena w Lublinie materiałów poligraficznych o wskazanych poniżej parametrach technicznych: 1)PLAKAT (skład komputerowy, próba koloru, przygotowanie do druku i druk) Format: (~ 1190x1760mm) Materiał: na banerze powlekanym (wylewanym) o gramaturze 500g Nakład: 12 szt (3 x 4 szt) 1 x 24 szt Kolory: 4+0 Czas reakcji: 8 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 2)PLAKAT (skład komputerowy, próba koloru, przygotowanie do druku i druk) Format: (~ 1000x700mm) Materiał: na banerze powlekanym (wylewanym) o gramaturze 500g Nakład: 18 szt (3 x 6 szt) 12 szt (3 x 4 szt) Kolory: 4+0 Czas reakcji: 8 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 3) REPERTUAR - SŁUP (skład komputerowy, próba koloru, przygotowanie do druku i druk) Format: (~ 1190x1760mm) Materiał: papier kreda 500g Nakład: 1 x 4 szt Kolory: 4+0 Czas reakcji: 8 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 4) REPERTUAR - GABLOTY (skład komputerowy, próba koloru, przygotowanie do druku i druk) Format: (~ 1000x700mm) Materiał: papier kreda 500g Nakład: 8 szt (2 x 4szt) Kolory: 4+0 Czas reakcji: 8 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 5) TORBA PAPIEROWA Z NADRUKIEM Format: szer. 23 cm x gł. 10 cm x wys.32 cm Materiał: Kreda błysk 170 g/m2, Nakład: 500szt Kolory: 4+0 + foliowanie matowe zewnętrznie + sznureczki jako uchwyty Czas reakcji: 10 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 6) KOSZULKA Z NADRUKIEM Format: w rozmiarze: S, M, L, XL Materiał: bawełna z nadrukiem (przód i tył) Nakład: 50 szt (S - 10 szt., M - 20 szt., L - 10 szt., XL - 10 szt.) Kolory: 2+2 Czas reakcji: 10 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 7) BANER SCENOGRAFICZNY Format: 71m2 (60m2 zadrukowane + 11m2 nie zadrukowane - jako marginesy zadruku) Materiał: na banerze powlekanym (wylewanym) o gramaturze 500g Kolory: 4+0 Czas reakcji: 10 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 8) DRUK SCENOGRAFICZNY Format: 19m2 (15m2 zadrukowane + 4m2 marginesów nie zadrukowanych) Materiał: Blueback 115g/m2 Kolory: 4+0 Czas reakcji: 10 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 9) FOLIA TROLEJBUSOWA Format: 32m2 Materiał: Folia ekonomiczna z laminatem foliowym Kolory: 4 + 0 Czas reakcji: 8 dni roboczych od dnia dostarczenia w formie elektronicznej pliku graficznego Termin realizacji: wg zamówień do 31 grudnia 2014 Ustala się, że podana liczba sztuk i ilość nakładów jest liczbą najwyższą, która wiąże Zamawiającego, jedynie jako najwyższy limit do zrealizowania. Nie ustala się zaś limitu minimalnego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego gotowe do wydruku pliki. Zamawiający przekaże pliki w formacie PDF, pocztą elektroniczną lub w formie dokumentu wydanego w siedzibie Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AD ASTRA 69" S.C. J.BIELAWSKI P.WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"AD ASTRA 69" S.C. J.BIELAWSKI P.WIŚNIEWSKI
- AD ASTRA 69 Piotr Wiśniewski, Jacek Bielawski s. c.,, ul. Ułanów 10, 20-554 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2949,35 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2327,81
Oferta z najniższą ceną: 2327,81 / Oferta z najwyższą ceną: 4207,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby endoskopii, sterylizacji i bloku operacyjnego
- Dostawa wyrobów medycznych. NOZ.25.05.24
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 7 części
- Zakup licencji i subskrypcji oprogramowania i urządzeń informatyki śledczej
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej pomiędzy budynkami Gospodarcza 22 i Gospodarcza 24 w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi druku dla ASP im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
- Opracowanie oraz druk folderu tematycznego pt. "Wycieczki po Warmii i Mazurach".
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Kołobrzeg, Centrum Usług Społecznych w Kołobrzegu i Kołobrzeskiego Instytutu Kultury i Promocji
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- Usługa druku wraz z dostawą materiałów promocyjnych - plansze, naklejki dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku
- Usługa druku wielkoformatowego (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.