Olsztynek: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce w sprzęt niezbędny do rehabilitacji osób niepełnosprawnych współfinansowany z programu wyrównywania różnic między regionami II w ramach obszaru A.
Numer ogłoszenia: 119673 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce , Ameryka 21, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5194867, 5194810, faks 089 5194813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ameryka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce w sprzęt niezbędny do rehabilitacji osób niepełnosprawnych współfinansowany z programu wyrównywania różnic między regionami II w ramach obszaru A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Stół do masażu i rehabilitacji -siedmiosekcyjny szt. 2 2Fotel mechaniczny do masażu ciała szt. 1 3Zestaw do ćwiczeń kpl. 1 4Stojak do półkul szt. 1 5Urządzenie służące symulacji rożnych ruchów i stymulacji równowagi. szt. 10 6Rotor do pasywnej i aktywnej terapii kończyn górnych i kończyn dolnych z biofeedbackiem szt. 2 7Dyski sensoryczne duży zestaw gonge, chusta spadochron, foka SALLY Gymnic, szczebelkowa dróżka, kamienne półkule, klocki do SI, kolorowe liny. kpl. 1 8Bieżnia szt. 1 9Rower treningowy pionowy szt. 2 10Crosstrainer- Treneżer Eliptyczny szt. 3 11Stepper szt. 2 12Stół do pionizacji ze zmienną wysokością szt. 1 13Defibrylator przenośny szt. 1 14Paropodium dynamiczne szt. 4 15Łóżka rehabilitacyjne z napędem elektrycznym szt. 4 16Łóżka rehabilitacyjne szt. 16.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.10.00-1, 37.44.13.00-4, 33.10.00.00-1, 33.19.21.20-9, 33.19.21.30-2, 37.44.00.00-4, 37.44.10.00-1, 37.44.17.00-8, 33.19.22.00-4, 33.18.21.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia art.22 ust1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom zamawiający żąda: 1.Folderu/katalogu/ zawierającego opis - specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia. 2.Dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) i przepisami wykonawczymi do oferty należy dołączyć 2.1.Dla wyrobów klasy I - deklaracje zgodności CE; 2.2.Dla wyrobów klas: I z funkcja pomiarową, I jałowej i Ila - deklaracje zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; 2.3.Dla wyrobów klas: II b i III - Certyfikat CE 2.4.Dla wyrobów medycznych będących zestawem lub systemem zabiegowym w którym wszystkie elementy oznaczone są znakiem CE - oświadczenie określone w art. 30 ust. 1. Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. 2.5.Dla wyrobów medycznych będących systemem lub zestawem zabiegowym zawierającym wyrób medyczny nieoznakowany znakiem CE lub gdy wybrana kombinacja wyrobów medycznych nie jest kompatybilna, biorąc pod uwagę ich pierwotne przewidziane zastosowanie - Dokumenty potwierdzające, że zestaw lub system został poddany ocenie zgodności. 2.6.Dla pozostałych urządzeń stosowne certyfikaty, atesty bezpieczeństwa.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru formularz ofertowy- stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3.Sporządzony przez Zamawiającego stosowny pakiet z opisem potwierdzającym wymagania danego sprzętu zamówienia tj. Pakiet nr. I -VII.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ameryka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiającego - dział administracji szpitala IV piętro pok.404.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 10:00, miejsce: recepcja szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia rehabilitacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Stół do masażu i rehabilitacji -siedmiosekcyjny szt.2 2.Stół do pionizacji ze zmienną wysokością szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie do masażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel mechaniczny do masażu ciała szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do ćwiczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zestaw do ćwiczeń (taśmy Terra Band lub równoważny) 1 kpl. 2.Stojak do półkul 1 szt. 3.Urządzenie służące symulacji rożnych ruchów i stymulacji równowagi - półkula 4.Dyski sensoryczne duży zestaw, chusta spadochron, foka SALLY Gymnic, szczebelkowa dróżka, kamienne półkule, klocki do SI, kolorowe liny..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.13.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rotor do ćwiczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rotor do pasywnej i aktywnej terapii kończyn górnych i kończyn dolnych z biofeedbackiem SZT.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.13.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt treningowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Stepper do ćwiczeń szt.2 2.Crosstrainer- Treneżer Eliptyczny szt.3 3.Rower treningowy pionowy szt.2 4.Bieżnia szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-1, 37.44.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Paropodia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paropodium dynamiczne- Urządzenie umożliwiające lokomocję szt.4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Łóżka rehabilitacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Łóżka rehabilitacyjne z napędem elektrycznym szt.4 2.Łóżka rehabilitacyjne szt.16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30-2, 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Defibrylator.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator przenośny szt.1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Pieniężno"
- Sukcesywna dostawa leków do Działu Farmacji Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Dostawa elektrod na potrzeby COZL
- Dostawa sprzętu do Kliniki Urologii
- Dostawa nowego ambulansu typu B dla SP ZOZ w Rypinie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku - spirale embolizacyjne, cewniki balonowe i siatki przepuklinowe
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.