eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługa szkolenia zawodowego:Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Mielec: Usługa szkolenia zawodowego:Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie
Numer ogłoszenia: 119637 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105144 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego:Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie dla 10 osób bezrobotnych/ poszukujących pracy - Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8- usługi szkolenia zawodowego. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne/poszukujące pracy skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy na stanowisku związanym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do wykonywania wewnętrznych prac wykończeniowych w budownictwie. 4.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 250 godzin zegarowych, w tym maksymalnie 55 godzin zajęć teoretycznych i minimalnie 195 godzin zajęć praktycznych. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 6.Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy), nie mniej niż 7 godzin zegarowych dziennie. 7.Zamawiający dopuszcza podział na grupy na zajęciach praktycznych. Każda grupa musi mieć zajęcia codziennie. Każda grupa musi mieć w każdym dniu taką samą liczbę godzin zajęć. 8.Program szkolenia winien zawierać co najmniej następujące bloki tematyczne: Zasady organizacji pracy - przepisy BHP i ppoż.,Czytanie dokumentacji budowlanej, Wykonywanie gładzi szpachlowych,System suchej zabudowy wnętrz, Układanie posadzek, glazury i terakoty,Układanie paneli podłogowych i ściennych, Malowanie wnętrz - dekoracyjne techniki malarskie. 9.Zakres tematyczny programu szkolenia Pracownik robót wykończeniowych w budownictwie powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych opracowane dla zawodu technolog robót wykończeniowych w budownictwie (dotyczące wewnętrznych prac wykończeniowych) dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. 10.Wymagany termin realizacji: rozpoczęcie maj 2010r. 11.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze, zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, obuwie, odzież ochronną, nakrycie głowy- zgodne z przepisami bhp, catering (dzienna stawka 15,00 zł na osobę), w tym ciepły posiłek. 12.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne, piśmiennicze oraz odzież ochronna, obuwie , nakrycie głowy przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 13.W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz z Mielca (miejsce wyznaczone przez PUP) na szkolenie i z miejsca szkolenia do Mielca, przy czym łączny czas dojazdu nie może przekraczać 3 godzin. 14.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Rzeszowie, ul. Piłsudskiego 2, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.