eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Przychodni Rejonowej Nr 2 w Zgierzu, ul. ks. Sz. Rembowskiego 36/40

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Zgierz: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Przychodni Rejonowej Nr 2 w Zgierzu, ul. ks. Sz. Rembowskiego 36/40
Numer ogłoszenia: 119614 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax 042 7143115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w Przychodni Rejonowej Nr 2 w Zgierzu, ul. ks. Sz. Rembowskiego 36/40.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz remont fragmentu ściany frontowej budynku po wymianie stolarki. Zakres robót obejmuje : 1)demontaż istniejących okien stalowych, dwuszybowych, oprawionych w ramki stalowe w ilości 5 szt o wym. 254 x 203 cm i 2 szt. o wym. 124 x 205 cm; 2)demontaż istniejących okien drewnianych, zespolonych w ilości 1 szt. o wym. 261 x 170 cm i 1 szt o wym. 90 x 125 cm; 3)demontaż drzwi wejściowych stalowych, szklonych w ilości 4 szt. o wym. 100 x 240 cm; 4)demontaż ram stalowych okien; 5)nadmurowanie ścian podokiennych w celu dostosowania otworów do gabarytów projektowanych okien, ścianki podokienne gr. 12 cm wykonać z bloczków z betonu komórkowego na zaprawie ciepłochronnej oraz analogicznie zamurować fragment otworu okiennego w ścianie szczytowej gr. 51 cm w pomieszczeniu biurowym; 6)montaż w otworach okiennych nowych okien PCV, zgodnie z wykazem stolarki wraz z montażem parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej gr. 0,5mm w kol.RAL8017 i parapetów wewnętrznych PCV, komorowych w kol.RAL 9002; 7)montaż drzwi wejściowych aluminiowych, ciepłych z samozamykaczami i dwoma zamkami wg wykazu stolarki; 8)uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych na wykonanych fragmentach ścian oraz ościeży otworów okiennych i drzwiowych; 9)oczyszczenie i uzupełnienia tynków elewacji frontowej do wysokości zadaszenia przed wejściami i murków ograniczających pochylnie wejściowe; 10)montaż obustronnych pochwytów poręczy na długości pochylni wejściowych; 11)malowanie wewnętrznej strony ściany frontowej ( kolor do uzgodnienia z Użytkownikiem); 12)malowanie zewnętrznej strony ściany frontowej do wysokości zadaszenia i na długości pomieszczeń przychodni( kolor do uzgodnienia z Użytkownikiem); 13)malowanie murków ograniczających pochylnie wejściowe i słupków wsporczych stalowych zadaszenia; 14)montaż instalacji elektrycznej zasilającej kurtyny powietrzne ( wg projektu Projekt zainstalowania kurtyn powietrznych w budynku Przychodni Rejonowej Nr 2 cz. elektryczna); 15)instalacja kurtyn powietrznych w wejściach do budynku. Przedmiot zamówienia należy wykonać wg Projektu budowlanego na wykonanie robót remontowych związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontem ściany frontowej budynku w zakresie pomieszczeń Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych Nr 2 w Zgierzu przy ul. Ks. Sz. Rembowskiego 36/40 i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Wymagania techniczne dla stolarki okiennej i drzwiowej: 1) okna PCV dwuszybowe, jednoramowe, z 5-komorowych profili PCV, oszklone szybami bezpiecznymi P2, współczynnik U = 1,1, w kolorze od wewnątrz białym(RAL 9002), od zewnątrz brąz( RAL 8017). 2) drzwi wejściowe aluminiowe, ciepłe, powlekane, wewnątrz w kolorze białym(RAL 9002),zewnątrz w kolorze brąz( RAL 8017), z szybą bezpieczną P2,wyposażone w samozamykacze i dwa zamki. Zakres robót obejmuje również wywóz na wysypisko odpadów i złomowisko materiałów z demontażu i rozbiórki. Zamawiający zaleca sprawdzenie w miejscu realizacji zamówienia- jeszcze na etapie przygotowania oferty - przedmiotowego zakresu, a w szczególności wymiarów okien i drzwi. UWAGA: W przypadkach opisu przedmiotu zamówienia w projekcie Projekt budowlany na wykonanie robót remontowych związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz remontem ściany frontowej budynku w zakresie pomieszczeń Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych Nr 2 w Zgierzu przy ul. Ks. Sz. Rembowskiego 36/40 przez wskazanie znaków towarowych, patentów i pochodzenia, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń i osprzętu równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna urządzenia i osprzęt dopuszczalne do stosowania w budownictwie, takie które spełniają wymagania w stopniu nie gorszym niż określone w projekcie .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 prawa zamówień publicznych, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i którzy potwierdzą że: - posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej dla realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; UWAGA: Zamawiający uzna: a) tę liczbę zamówień, która wynika bezpośrednio z powyższego warunku, jak również b) liczbę zamówień wynikającą pośrednio, jako iloraz sumy wartości zamówień odpowidających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia przez wartość niniejszego zamówienia; - dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności - posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami w specjalnoci instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych; - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia; UWAGA: Warunek nie podlega ocenie na etapie oceny złożonej oferty; jego spełnienie będzie wymagane przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana. Ocena spełniania warunków będzie dokonana wg kryterium: spełnia - nie spełnia, przy czym niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - owiadczenie Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału podpisane odrębnie przez każdy podmiot składowy oraz, dodatkowo: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna za dokument wystawiony w wymaganym terminie również kopię tego dokumentu, wystawioną wcześniej, ale potwierdzoną w wymaganym terminie, odnośnie jej aktualności, przez organ wydający, (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany odrębnie przez każdy podmiot składowy); wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, przy czym dla robót budowlanych - w szczególności - zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany wspólnie); - polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - dokument nie wymagany jako załącznik do oferty- wymagany przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana (aktualny przez cały okres trwania umowy), (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany odrębnie dla każdego podmiotu składowego); - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w szczególności - do podpisania oferty wraz z załącznikami - złożone w formie oryginału, kopii (odpisu, wypisu) potwierdzonej przez udzielającego pełnomocnictwa lub kopii (odpisu, wypisu) poświadczonej przez notariusza. UWAGA I: Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, np. z umowy konsorcjum. Pełnomocnictwo to powinno wskazywać wszystkie podmioty, które wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a także zawierać deklarację wszystkich uczestników konsorcjum co do ustanowienia pełnomocnika. UWAGA II: Spółka cywilna ubiegająca się o udzielenie zamówienia nie ma obowiązku powoływania pełnomocnika i może być reprezentowana przez wspólników - każdego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spółki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba że umowa lub uchwała wspólników stanowi odmiennie. UWAGA III: Umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa konsorcjum) będzie wymagana przed zawarciem umowy, jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/index.php?list=1&verbose=1&auctionid=78

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 203, za cenę 10,19 PLN (wpłata w pokoju nr 014) lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, pokój nr 105,..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 18.09.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.