eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych i tonerów do drukarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Kraków: Dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych i tonerów do drukarek
Numer ogłoszenia: 119605 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, pl. Na Stawach 1, 30-107 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4227110, fax 012 4229785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych i tonerów do drukarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów komputerowych i tonerów do drukarek o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust 1 ustawy, w szczególności: 1) posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia, 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 oraz ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać sie o udzielenie zamówienia jeżeli: 1) Ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, umocowanie to musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkich upoważnionych przedstawicieli Wykonawców, 2) W zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt. 3, każdy z Wykonawców oddzielnie udokumentowuje ich spełnianie, 3) Potencjał ekonomiczny, techniczny oraz doświadczenie Wykonawców musi w sumie spełniać wymagania określone przez Zamawiającego, Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonywana będzie w metodą 0-1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty, przedłożonej przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy - w trybie art. 44 ustawy - o spełnianiu warunków udziały w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określonych w art. 22 ustawy, zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, a w przypadku istnienia zaległości zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, a w przypadku istnienia zaległości zaświadczenie potwierdzające, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż wartość pakietów lub pakietu, w którym wykonawca składa ofertę - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż wartość poszczególnych pakietów, w których składana jest oferta, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się zrealizowaniem minimum dwóch dostaw. 9. Kopia pełnomocnictwa umocowującego przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. 10. Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia (folder). 11. W przypadku gdy Wykonawcą jest spółka cywilna poza zaświadczeniami o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, dla każdego z przedsiębiorców będących wspólnikami, należy dołączyć wyciąg z umowy spółki oraz uchwałę wszystkich wspólników w zakresie zasad reprezentacji. 12. W przypadku, gdy Wykonawcą jest przedsiębiorca/przedsiębiorstwo mające siedzibę/ adres zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub adres zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje sie dokumentów o których mowa w pkt. 12, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie terminów wystawienia dokumentów postanowienia punktu 12 stosuje się odpowiednio. UWAGA: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego albo złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup-krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Paracy w Krakowie, Plac na Stawach 1, 30 - 107 Kraków, pok. 109..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie, Plac na Stawach 1, 30 - 107 Kraków Kancelaria Ogólna p. I pok. 109.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówiuenie współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Notebooki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery przenośne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwery.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drukarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki laserowe czerno - białe i kolorowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.