eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfów Śląski › Budowa Kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla OSIEDLA HORYZONT w Gryfowie Śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Gryfów Śląski: Budowa Kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla OSIEDLA HORYZONT w Gryfowie Śląskim
Numer ogłoszenia: 119573 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski, Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7813185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla OSIEDLA HORYZONT w Gryfowie Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres przedmiotu przetargu: To wykonanie kanalizacji sanitarnej o długości 1123,50 mb, długość przyłączy sanitarnych 364,50 mb/szt 21 , Kanalizacja deszczowa o długości 1.133,50 mb, oraz przyłacza kanalizacji deszczowej o długości 99 mb/szt 22, długość kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej 99,5 mb, przepompownia ścieków - zbiornik z polimerobetonu o średnicy zewnętrznej 1500 mm , pompy - Q = 15,5 l/s, H = 7,53 m , P1 = 2,25 kW - 2 szt Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, Zajęcie pasa drogowego, Szczegółowy zakres prac został określony na podstawie opisu technicznego i przedmiaru robót stanowiących załączniki nr 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie 14.800 ( czternaście tysięcy zł.) które należy wnieść przed terminem do składania ofert. 1.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c)gwarancjach ubezpieczeniowych, d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta-wy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 11 58 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, póz. 1824). e) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: PKO Gryfów Śl. nr konta . 89 1020 2124 0000 8202 0011 1443 O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie (do dnia 23 czerwca .2008r.. do godz. 9,30), decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania z ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust.5 Ustawy Pzp - zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie 7 dni od daty wezwania do zawarcia umowy , c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art.46 Ustawy PZP..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELANIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców zgodnie z art.24 ust. 1 i2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz art. 89 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru -załącznik 2, 3) oświadczenia i dokumenty określone w punktach 8.2 - 8.5 potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ustanowionych w SIWZ. 4) parafowany przez wykonawcę Formularz po-stanowień umowy z wykorzystaniem wzoru -załącznik 3, 5) wypełniony i podpisany Formularz ogólne informacje o wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 4. 6) wypełniony i podpisany Formularz organizacja i pełnomocnictwa z wykorzystaniem wzoru - załącznik 5. 7) wypełniony i podpisany Formularz oświadczenie finansowe z wykorzystaniem wzoru - załącznik 6. 8) wypełniony i podpisany Formularz kwalifikacje techniczne kadry z wykorzystaniem wzoru - załącznik 7. 9) Wypełniony i podpisany Formularz wykaz personelu budowlanego z wykorzystaniem wzoru - załącznik 8, 10) wypełniony i podpisany Formularz wykaz narzędzi i sprzętu z wykorzystaniem wzoru - załącznik 9. 11) Kalkulacja szczegółowa wykonania robót - załącznik 10 12) wypełniony i podpisany Formularz doświadczenie zawodowe z wykorzystaniem wzoru - załącznik 11. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada upraw-nienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) Dokumenty stwierdzające zatrudnianie osób które będą nadzorować zamówieniem - kwalifikacje techniczne kadry kierowniczej, wymagane jest zatrudnianie do wykonania przedmiotu zamówienia kierownik robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, legitymującego się minimum 5 letnim doświadczeniem w wykonawstwie robót budowlanych oraz przynależnością do właściwej izby zawodowej - załącznik nr 7. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, lub podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest aby powyższy dokument posiadał w swojej treści odniesienie do w/w artykułów. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelni-ka Urzędu Skarbowego oraz właściwego od-działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada nie-zbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy należy przedstawić dane za ten okres. - wymagane jest zatrudnianie na pełnych etatach minimum 10 wykwalifikowanych pracowników budowlanych wykazanych na imiennym zestawieniu - załącznik nr 8. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik 9 - zamawiający ustala minimalne wymagania dotyczące posiadanego sprzętu, który wykonawca powinien mieć w dyspozycji w celu właściwego wykonania zamówienia: 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych posiadających pozytywne i udokumentowane doświadczenie przedsięwzięć, zbliżonych w charakterze do przedmiotu przetargu, to jest: budowa lub remont budynków kubaturowych użyteczności publicznej lub budynków socjalno - technicznych lub budynków mieszkalnych o kubaturze nie mniejszej niż 750 m3. potwierdzone referencjami z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 11 do SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy do-łączyć następujące dokumenty: 1) Sprawozdanie finansowe, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta - zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuż-zy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w przypadku wystąpienia w sprawozdaniu za ostatni rok strat oferent zostanie uznany jako niewiarygodny ekonomicznie, 2) Informację banku, w którym wykonawca po-siada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty 400.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Składane dokumenty przetargowe muszą odpowiadać następującym wymaganiom: 1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego. 3. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. 5. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie do-puszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów. 6. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 7. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalsze-go postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://new.bazagmin.pl/bip_gryfow_slaski

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Rynek 1 59-620 Gryfów Śląski pokój nr 12 Inspektor ds. inwestycji Palmira Eckert Tel. 075 7811256 Fax. 075 7813916 e-mail: eckert@gryfow.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Rynek 1 59-620 Gryfów Śląski Sekretariat: pokój nr 4 Tel. 075 7813552 Fax. 075 7813916 od poniedziałku do piątku w godz. 830-1530.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.