eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Przebudowa budynku garażowo-gospodarczego Przyborów, ul. Cmentarna 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Nowa Sól: Przebudowa budynku garażowo-gospodarczego Przyborów, ul. Cmentarna 2.
Numer ogłoszenia: 119553 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Nowa Sól, ul. Ciepielowska 9, 67-100 Nowa Sól, tel. 068 3872431, fax 068 3879393.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Nowa Sól.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku garażowo-gospodarczego Przyborów, ul. Cmentarna 2..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa istniejącego budynku garażowo-gospodarczego użytkowanego aktualnie jako garaż wraz z pomieszczeniem gospodarczym w Przyborowie, ul. Cmentarna 2, na działce nr 965 na -budynek garażowo-gospodarczy z wiatą. Opis przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość prac do wykonania) zawierają: Projekt budowlany - wykonawczy w branżach: architektura, konstrukcja, instalacja elektryczna, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz informacja o bioz stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ. Ponadto Zamawiający zapewnia Projekt budowlany i wykonawczy zamówienia do wglądu w swojej siedzibie (adres jak w punkcie 1) w dni robocze w godzinach 7 - 13. Roboty budowlane należy prowadzić: -Zgodnie z dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego oraz kosztorysem ofertowym. -Zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. -Zgodnie z przepisami BHP w budownictwie i przepisami ustawy Prawo budowlane. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia : 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne, 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45262660-5 Usuwanie azbestu 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy od dnia zakończenia robót budowlanych, czyli od dnia odbioru końcowego. Sposób rozliczenia kosztów energii elektrycznej i dostaw wody z Zamawiającym zostanie określony w umowie. Zamówienie finansowane jest ze środków własnych zamawiającego. Uwaga: W dokumentacji projektowej we wszystkich przypadkach, w których projektant lub zamawiający wskazali znaki towarowe, patenty lub pochodzenie elementów przedmiotu zamówienia, należy rozumieć, że zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod względem jakościowym i spełnianych parametrów technicznych.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 400,00 zł. 2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr : BGŻ S.A. Nowa Sól 80 2030 0045 1110 0000 0028 5300 z dopiskiem Wadium na przebudowę budynku garażowo-gospodarczego Przyborów, ul. Cmentarna 2. Wskazane jest aby kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty, jeżeli wadium wnoszone jest w formie pieniądza. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5 Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 15.1 SIWZ. 6 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek: 1) wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) wykonawcy, który został wykluczony z postępowania; 3) wykonawcy, którego oferta została odrzucona. 9 Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofert akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają aktualną decyzję starosty powiatowego (odpowiednio do położenia terytorialnego obiektu) zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest lub zlecą podwykonawcy posiadającemu taką decyzję wykonania prac związanych z usuwaniem eternitu, w tym przypadku wskaże jako do powierzenia podwykonawcy. Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonali w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania jak również potwierdzeniem przez inwestora, bądź dołączonymi referencjami, fakturami, protokołami odbioru itp., że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby minimalna wartość wykonanych w w/w okresie robót budowlanych w zakresie budowy budynków gospodarczych lub innych wynosiła łącznie min. 250 tys. zł brutto. Wykonawcy udokumentują przedstawiając wykaz wykonanych robót, wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ c) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. jedną osobą, dla której przewiduje powierzenie funkcji kierowania robotami budowlanymi , o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i wentylacyjnych . Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN. e) Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy). Wykonawcy złożą odpowiednie oświadczenie. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. 3 Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4 Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5 Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6 Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na formularzu ofertowym - załącznik nr 4 do SIWZ. 8 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego oferenta zostaną odrzucone. 9 Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składające się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: 9.1 Oferta będzie zawierać informacje wymienione w punkcie 9. dla każdego partnera konsorcjum; 9.2 Oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; 9.3 Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; 9.4 Jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; 9.5 Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 10 Wielkości dotyczące każdego z partnerów konsorcjum będą zsumowane w celu stwierdzenia czy wykonawca spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne wymienione w punkcie 1. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. 11 Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Pod pojęciem konsorcjum rozumie się również spółkę cywilną. 12 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert. 13 Wykonawca wskaże które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom, wskazując podwykonawców, którym zamierza powierzyć zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: a) Wypełniony i podpisany przez osobę osoby upoważnioną, formularz ofertowy wg druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) Aktualną decyzję starosty powiatowego (odpowiednio do położenia terytorialnego obiektu) zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest. c) Kosztorys ofertowy szczegółowy, sporządzony w oparciu o przedmiary robót, stanowiące element dokumentacji projektowej (załącznik nr 1 do SIWZ) , d) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi¬dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły¬wem terminu składania ofert), e) Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (w przypadku ubiegania się o wykonanie zadania konsorcjum) f) Wykaz co najmniej dwóch zrealizowanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na realizacji robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (np. referencje, faktury, protokoły odbioru itp), że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby minimalna wartość wykonanych w ww. okresie robót w zakresie budowy lub remontów budynków wynosiła łącznie min. 250 tys. zł brutto. g) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy musi być ważny co najmniej na dzień złożenia oferty. Suma gwarancyjna w dokumencie ubezpieczeniowym, musi wynosić min. 100 000,00 PLN. h) Wadium. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu wskazane jest dołączenie kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelewu) potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. i) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisane przez osobę osoby upoważnione (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Zamawiający wymaga wniesienia oryginału dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w formie niepieniężnej. Wadium wniesione w pieniądzu musi wpłynąć na konto zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie (por. art. 86 ust. 4 ustawy).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Nowa Sól, ul. Ciepielowska 9, 67-100 Nowa Sól, pok. 8 w godzinach 7.00-13.00. Zamawiający udostępnia SIWZ bezpłatnie..

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Nowa Sól, ul. Ciepielowska 9, 67-100 Nowa Sól, pokój nr.17 (sekretariat)..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.