eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, dostawy i montażu technicznych środków monitorowania oraz prowadzenie dozoru za pomocą tych urządzeń w obiektach Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów w Warszawie, Al. Jerozolimskie 202



Ogłoszenie z dnia 2006-03-06

POZYCJA 11954

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, dostawy i montażu technicznych środków monitorowania oraz prowadzenie dozoru za pomocą tych urządzeń w obiektach Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów w Warszawie, Al. Jerozolimskie 202 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów, do kontaktów: Jacek Frontczak, Al. Jerozolimskie 202, 02-486 Warszawa, tel. 022 8740165, fax 022 8740221, e-mail: jfrontczak@piap.pl, www.piap.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, dostawy i montażu technicznych środków monitorowania oraz prowadzenie dozoru za pomocą tych urządzeń w obiektach Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów w Warszawie, Al. Jerozolimskie 202 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia, dostawy i montażu technicznych środków monitorowania oraz prowadzenie dozoru za pomocą tych urządzeń w obiektach PIAP w Warszawie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów, 02-486 Warszawa, Al. Jerozolimskie 202. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres międzu 1 000 000 a 1 100 000 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 10 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie finansowane ze środków Przemysłowego Instytutu Automatyki i Pomiarów. Płatność sukcesywna realizowana za wykonanie usługi w ciągu 1 miesiąca, na podstawie faktury wykonawcy w ciągu 30 dni od daty faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do złożenia OŚWIADCZEŃ, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymagane od wykonawców ubiegających się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2.2. Aktualna koncesja MSWiA wydana na podstawie przepisów ustawy z dnia 28.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) na prowadzenie działalności w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia. 2.3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają uprawnienia wymagane obowiązującymi przepisami. Imienny wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z podaniem ich kwalifikacji (uprawnień) oraz formy zatrudnienia u składającego wniosek. 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. (podmioty zbiorowe). 2.6. Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.7 Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. Wykazujące dodatni wynik finansowy. Uwaga! W przypadku braku sprawozdania finansowego za rok 2005, zamawiający dopuszcza złożenie rachunku zysków i strat oraz wstępnego bilansu za ten okres. 2.8. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy, wyrażona kwotą (liczbą) w PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków. 2.9. Polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (deliktowe i kontraktowe), w wysokości nie niższej niż 2 000 000 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 2.10. Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług z zakresu ochrony obiektów użyteczności publicznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, że usługi te zostały lub są wykonywane należycie. 2.11. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat 2.12. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na ich temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (kopie uprawnień, koncesji, licencji I i II stopnia), a także zakresu wykonywanych czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak. Koncesja MSWiA wydana na podstawie przepisów ustawy z dnia 28.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. Zasady oceny wniosków: Do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki i wymagania określone w Rozdziale III.2 oraz otrzymają co najmniej 50% sumy punktów przewidzianych wg kryteriów i sposobu ocen podanych niżej. Jeżeli liczba wykonawców, którzy osiągną ww. progową liczbę punktów, przekroczy 5, to do złożenia oferty zostanie zaproszonych 5 oferentów, którzy uzyskali najwyższą punktację. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Udokumentowana realizacja w ostatnich 3 latach zamówień o podobnym lub szerszym charakterze w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej ludzi i mienia Do potwierdzenia: Wykazem zrealizowanych usług i dostaw z podanem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz referencjami - 35%. 2. Udokumentowane doświadczenie w zakresie wyposażenia, instalacji i obsługi (dozoru) technicznych środków ochrony (monitorowania obiektów) Do potwierdzenia: Wykazem zrealizowanych usług i dostaw z podanem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz referencjami - 30%. 3. Wykonawca posiada własne służby techniczne utrzymujące w sprawności system alarmowy, monitoring, system obserwacyjny (kamery) Do potwierdzenia: Wykazem osób wykonujących powyższe zadania wraz z informacją dotyczącą ich kwalifikacji - 10%. 4. Działalność wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością ISO 9001 Do potwierdzenia: Kopią certyfikatu ISO 9001 - 5%. Oferent, który posiada certyfikat ISO 9001, otrzyma 5 punktów. Oferent, który nie posiada certyfikatu ISO 9001 otrzyma 0 punktów. 5. Wysokość obrotów w 2005 r. (bez VAT) - 5% 6. Zdolność kredytowa Do potwierdzenia: Informacją banku potwierdzającą zdolność kredytową wykonawcy wyrażoną liczbą w PLN - 5%. 7. Gwarantowana polisą wysokość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - 5% 8. Ubezpieczenie OC pracowników i osób działających na rzecz wykonawcy na podstawie umów cywilnoprawnych na kwotę nie niższą niż 100 000 PLN na osobę - 5%. Oferent, który posiada takie ubezpieczenie otrzyma 5 punktów. Oferent, który nie posiada takiego ubezpieczenia otrzyma 0 punktów. Kryteria udzielenia zamówienia: Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów: Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: określone w specyfikacji, w zaproszeniu do składania ofert lub negocjacji albo w dokumencie opisowym. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PIAP/KZP/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.03.2006, cena - Warunki i sposób płatności: Dokument określający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem wraz ze wzorem wniosku, dostępne od dnia ukazania się ogłoszenia. Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów, Warszawa, Al. Jerozolimskie 202, budynek 5, pokój nr 119. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.04.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.