eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ludwin › Świadczenie usług w zakresie transportu osobowego dzieci w drodze do szkół oraz w drodze powrotnej wraz z zapewnieniem opieki w w roku szkolnym 2007/2008 ; 2008/2009; 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Ludwin: Świadczenie usług w zakresie transportu osobowego dzieci w drodze do szkół oraz w drodze powrotnej wraz z zapewnieniem opieki w w roku szkolnym 2007/2008 ; 2008/2009; 2009/2010
Numer ogłoszenia: 119546 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ludwin, Ludwin 51, 21-075 Ludwin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7570901, fax 0-81 7570028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.lubelskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie transportu osobowego dzieci w drodze do szkół oraz w drodze powrotnej wraz z zapewnieniem opieki w w roku szkolnym 2007/2008 ; 2008/2009; 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu osobowego przewóz dzieci oraz zabezpieczenie opieki podczas przewozu dzieci I trasa - Szkoły Podstawowej w Zezulinie oraz do Gimnazjum Publicznego w Ludwinie z obwodu szkół Ludwin i Zezulin, kursy dowozu i odwozu rozpoczynają się od Szkoły Podstawowej w Ludwinie. około 1697 km tygodniowo II trasa -Szkoły Podstawowej w Dratowie i Piasecznie oraz do Gimnazjum Publicznego w Ludwinie z obwodu wyżej wymienionych szkół. kursy dowozu i odwozu rozpoczynają się od Szkoły Podstawowej w Piasecznie i Dratowie oraz odwozy z Gimnazjum w Ludwinie około 1595 km tygodniowo

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: -wymagane wadium w wysokości 2000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . c)informację o ilości zatrudnionych pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie, posiadających wymagane uprawnienia do prowadzenia autobusów, określone w art. 87 ust.1 pkt 1 i art. 88 ust 1 i 2 pkt. 7 ustawy z 30 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 108 poz.908z póź zm) d)Informację o ilości autobusów dopuszczonych do ruchu drogowego, posiadających aktualne dowody rejestracyjne, stanowiących własność wykonawcy e)aktualne zaświadczenie Naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty: 4- 9 - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. h)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług , zbliżonych co do zakresu i wartości do przedmiotu zamówienia, z podaniem rodzaju usług ich wartości , oraz daty i miejsca ich wykonania, oraz dokumenty (np. referencje, opinie, itp) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie i)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. j)Dowód wpłaty wadium. 2.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale 1 §6. 1 ppkt. a, b, g, przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie . W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia , albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale 1, §6 pkt. 1, ppkt. b niniejszej specyfikacji, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wykonawca składa w formie oryginału, odpisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. 5.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.lubelskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Ludwin, Ludwin 51 21-075 Ludwin.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Gminy Ludwin, Ludwin 51 21-075 Ludwin pokój nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I trasa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do Szkoły Podstawowej w Zezulinie oraz do Gimnazjum Publicznego w Ludwinie z obwodu szkół Ludwin i Zezulin, kursy dowozu i odwozu rozpoczynają się od Szkoły Podstawowej w Ludwinie. tj. około 1697 km tygodniowo.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II trasa -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II trasa -Szkoły Podstawowej w Dratowie i Piasecznie oraz do Gimnazjum Publicznego w Ludwinie z obwodu wyżej wymienionych szkół. kursy dowozu i odwozu rozpoczynają się od Szkoły Podstawowej w Piasecznie i Dratowie oraz odwozy z Gimnazjum w Ludwinie tj. około 1595 km tygodniowo.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2007; Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.