eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Świadczenie usług pralniczych poza siedzibą Zamawiającego dla SPZOZ w Wieluniu . SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 20 / 2014.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Wieluń: Świadczenie usług pralniczych poza siedzibą Zamawiającego dla SPZOZ w Wieluniu . SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 20 / 2014.
Numer ogłoszenia: 119529 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80499 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 43 840 68 00, faks 43 840 68 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych poza siedzibą Zamawiającego dla SPZOZ w Wieluniu . SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 20 / 2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych poza siedzibą Zamawiającego obejmujących: pranie, dezynfekcję, suszenie, oznakowanie, prasowanie/maglowanie bielizny, pościeli i odzieży w ilościach wynikających z potrzeb szpitala, wraz z transportem do i od Wykonawcy. Zamówienie realizowane będzie poprzez codzienny (6 dni w tygodniu z uwzględnieniem dni wolnych od pracy i dni świątecznych) odbiór brudnej bielizny oraz dostarczanie wypranej bielizny. Realizacja powyższego odbywać się będzie w następujący sposób : 1)Usługa będzie realizowana zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi dla procesów dezynfekcji i prania w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz technologią i warunkami obowiązującymi w podmiotach leczniczych, zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej /Dz.U. z 2013 r., poz. 217 z póź. zm./ z bezwzględnym przestrzeganiem zarządzeń i zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego i zgodnie z Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.06.2012 w sprawie wymagań jakimi powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 , poz. 739) z zastosowaniem preparatów posiadających oznaczenie CE, deklarację zgodności i wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679 z póź. zm) na produkty przeznaczone do dezynfekcji bielizny operacyjnej lub dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 roku o produktach biobójczych (Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 252, z późn. zm./ dla pozostałych środków dezynfekcyjnych. Środki piorące używane do prania i dezynfekcji bielizny noworodkowej i pieluch zgodne z zaleceniami PZH i IM i DZ lub CZD, muszą posiadać odpowiednie atesty oraz gwarantować właściwą jakość prania, nie powodując przyspieszonego zużycia. 2)Pralnia, w której wykonywane będą usługi musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno- epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej oraz posiadać barierę higieniczną/ komorę dezynfekcyjną. - do dezynfekcji materacy nie nadających się do prania w pralnicowirówkach ; 3) Stosowane środki w procesie prania, odkażania i wybielania nie mogą niszczyć tkaniny, nie mogą zawierać fosforanów oraz muszą być przeznaczone do stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej; 4) Pranie powinno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali; 5)Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za realizację usługi pralniczej oraz wobec organów kontroli (Sanepid, PIP i BHP). W przypadku badań wykonywanych przez Sanepid koszt negatywnych badań ponosi Wykonawca. 6) Przekazanie brudnej bielizny musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową, gdzie odnotowana zostanie godzina przyjazdu i odjazdu transportu; 7)Zdanie czystej pościeli z dnia poprzedniego , oraz pobranie pościeli do prania w godzinach 7.00 do 10.00; 8)Czas wykonywania usługi pralniczej nie może przekroczyć 24h od momentu odbioru bielizny brudnej z magazynu SPZOZ, do momentu przekazania bielizny czystej do magazynu bielizny SPZOZ w Wieluniu; 9)Pobranie brudnych fartuchów oraz odzieży i zwrot w ciągu 48 godzin; 10)Pobranie brudnych materacy i zwrot w ciągu 72 godzin; 11)Wydzielenie bielizny i pościeli do naprawy przez szwalnię Zamawiającego; 12)Usługa transportu wykonywana będzie transportem Wykonawcy samochodem zamykanym i przeznaczonym tylko do transportu bielizny , samochód musi posiadać windę lub inne rozwiązanie techniczne umożliwiające załadunek wózków z poziomu podłoża, 13) Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek bielizny szpitalnej z chwilą jego pobrania; 14) Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ładunek bielizny szpitalnej przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych oraz wpływem ładunku na otoczenie; 15) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną z innych placówek; 16)Wysoką jakość prania (zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym); 17)SPZOZ dokona okresowo odpłatnych badań na czystość mikrobiologiczną prania (1 raz w miesiącu w I kwartale trwania umowy, w późniejszym okresie po uzyskaniu pozytywnej oceny w/w badań, częstotliwość - 2 razy w kwartale); 18)Maszyny i urządzenia używane w procesie prania muszą być w dobrym stanie technicznym oraz muszą posiadać znaki CE (jeśli nie to powinny być dostosowane do obowiązujących przepisów prawa; 19)Maglowanie lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie; 20)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania /prasowania , zagubienie bielizny . 21)Fartuchy i mundurki personelu, z wyjątkiem odzieży operacyjnej powinny być prasowane i dostarczane w stanie powieszonym i zafoliowanym; 22) Czysta bielizna będzie dostarczana posegregowana asortymentowo w opakowaniach zabezpieczających przed wtórnym zabrudzeniem (zakażeniem); 23) Bielizna szpitalna będzie odbierana w rozliczeniu sztukowym i oddawana Szpitalowi w tym samym systemie, natomiast rozliczenie finansowe za usługę następować będzie w przeliczeniu na kilogramy, po wypraniu 24)Pranie bielizny noworodkowej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny szpitalnej w wydzielonych pralnicach; 25)Pranie bielizny skażonej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny; 26)Wykonawca ponosi koszty: - związane z transportem (w tym zabezpieczenia bielizny na czas transportu - worki, folia), - odkupienia rzeczy zagubionych, zniszczonych ; 27)Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dbać o właściwy stan sanitarno epidemiologiczny pomieszczeń pralni, otoczenia oraz środków transportu stosując odpowiednie procedury; 2. Dotychczasowe średnie miesięczne ilości bielizny do prania w SPZOZ wynoszą ok. 5800 kg/70000 kg/ na 12m-cy A) Asortyment prania : 1) bielizna pościelowa biała i kolorowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady ) 2) odzież szpitalna (piżamy, koszule, czapki, chustki, fartuchy i ubrania) 3) bielizna operacyjna 4) bielizna porodowa 5) bielizna niemowlęca, noworodkowa i pieluchy 6) odzież ochronna personelu 7) zmiany pościelowe lekarskie i piżamy 8) materace gąbczaste i przeciwodleżynowe 9) ręczniki i ścierki 10) obrusy i serwety 11) koce, kołdry, poduszki 12) firanki, zasłony..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU ATU SERVICE, ul. Urocza 1, Andrespol, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162602,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166173,00

  • Oferta z najniższą ceną: 166173,00 / Oferta z najwyższą ceną: 216972,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.