eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › WYKONANIE ROBÓT DROGOWYCH W UL. ROLNICZEJ I UL. KAROLINOWSKIEJ W RAMACH ZADANIA PN.ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA UL. KAROLINOWSKIEJ ORAZ ROZBUDOWA UL. ROLNICZEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I BUDOWĄ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Piotrków Trybunalski: WYKONANIE ROBÓT DROGOWYCH W UL. ROLNICZEJ I UL. KAROLINOWSKIEJ W RAMACH ZADANIA PN.: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA UL. KAROLINOWSKIEJ ORAZ ROZBUDOWA UL. ROLNICZEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I BUDOWĄ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY
Numer ogłoszenia: 119527 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84056 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT DROGOWYCH W UL. ROLNICZEJ I UL. KAROLINOWSKIEJ W RAMACH ZADANIA PN.: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA UL. KAROLINOWSKIEJ ORAZ ROZBUDOWA UL. ROLNICZEJ WRAZ Z PRZEBUDOWĄ I BUDOWĄ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Rozbudowa i przebudowa ul. Karolinowskiej oraz rozbudowa ul. Rolniczej wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury Zakres rzeczowy obejmuje ulice: 1. Karolinowską na odcinku od km 0+093,36, tj. od końca odcinka objętego budową ronda do km 0+465,56 wraz z budową kanalizacji deszczowej, przebudową podziemnej linii kablowej niskiego i średniego napięcia, przebudową napowietrznej i podziemnej linii teletechnicznej, przebudową wodociągu, przebudową istniejących i projektowanych skrzyżowań z ulicami Karłowicza, Swojską i Moniuszki, przebudową istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych; 2. Rolniczą na odcinku od ulicy Karolinowskiej do km 0+361,84 (tory PKP) wraz z przebudową skrzyżowania ulic Karolinowskiej, Rolniczej i Wąskiej, przebudową kolidującego uzbrojenia terenu, budową kanalizacji deszczowej, przebudową zjazdów, przebudową ogrodzeń oraz budową drogi do Strefy Ekonomicznej. I. Roboty drogowe w ulicy Karolinowskiej: 1. Jezdnia bitumiczna szerokości 6,0 m (w tym skrzyżowania) 2 536 [m2] 2. Chodniki z płyt betonowych (w tym opaski) 1 090 [m2] 3. Ścieżka rowerowa z kostki betonowej 595 [m2] 4. Zjazdy do posesji z kostki betonowej 471 [m2] 5. Zieleń 468 [m2] II. Roboty drogowe w ulicy Rolniczej: 1. Jezdnia bitumiczna szerokości 6,0 m (w tym skrzyżowania) 4 345 [m2] 2. Chodniki z płyt betonowych (w tym opaski) 1 100 [m2] 3. Ścieżka rowerowa + wysepka z kostki betonowej kolorowej 239 [m2] 4. Ciąg pieszo - rowerowy z kostki brukowej szarej 605 [m2] 5. Zjazdy do posesji + parking z kostki betonowej kolorowej 981 [m2] 6. Zieleń 1 531 [m2] III. Roboty instalacyjne 1. ulica Karolinowska - Zakres robót instalacyjnych sanitarnych dla przetargu na Przebudowę ulicy Karolinowskiej na odcinku od ulicy Łódzkiej do posesji nr 60 przy ulicy Karolinowskiej w Piotrkowie Trybunalskim. Kanalizacja deszczowa z przyłączami do posesji: 1.1. Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu do 5km 1.2. Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione 1.3. Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC O200/5,9 29,4 [mb] 1.4. Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC O315/9,2 140 [mb] 1.5. Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC O400/11,7 152,5 [mb] 1.6. Przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC O200/5,9 54,35 [mb] / 16 [szt.] 1.7. Przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PVC O160/4,7 205 [mb] / 38 [szt.] 1.8. Wpusty uliczne z osadnikami DN500, klasa D400 16 [kpl] 1.9. Studnie PVC O400, włazy klasy D400 2 [kpl] 1.10. Studnie żelbetowe DN1200, włazy z wypełnieniem betonowym D400, uszczelka wtopiona w korpus 7 [kpl] 1.11. Rury ochronne dwudzielne AROTA typ PS O160 28.5 [mb] 1.12. Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, parkingi, wjazdy(w wycenie kanalizacji deszczowej uwzględnić koszty związane z wykonaniem inspekcji kanału kamera wizyjną, dokumentację załączyć do dokumentów odbiorowych) 2. ulica Rolnicza - Zakres robót instalacyjnych sanitarnych dla przetargu na Przebudowę ulicy Karolinowskiej na odcinku od posesji nr 60 do posesji nr 49 przy ulicy Karolinowskiej i ulicy Rolniczej na odcinku od ul. Karolinowskiej do torów PKP w Piotrkowie Trybunalskim. Kanalizacja deszczowa z przyłączami do posesji: 2.1. Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu do 5km 2.2. Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione 2.3. Sieć kanalizacji deszczowej z rur PVC O315/9,2 318,9 [mb] 2.4. Sieć kanalizacji deszczowej z rur WIPRO kl. III O400 223,8 [mb] 2.5. Przykanaliki do wpustów ulicznych z rur PVC O200/5,9 94,05 [mb]/22 [szt.] 2.6. Przykanaliki kanalizacji deszczowej z rur PVC O160/4,7 119,65 [mb]/25[szt.] 2.7. Wpusty uliczne z osadnikami DN500, klasa D400 22 [kpl] 2.8. Studnie żelbetowe DN1000, włazy z wypełnieniem betonowym D400, uszczelka wtopiona w korpus 14 [kpl] 2.9. Studnie żelbetowe DN1500, włazy z wypełnieniem betonowym D400, uszczelka wtopiona w korpus 1 [kpl] 2.10. Rury ochronne dwudzielne AROTA typ PS O160 2.11. Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, parkingi, wjazdy(w wycenie kanalizacji deszczowej uwzględnić koszty związane z wykonaniem inspekcji kanału kamera wizyjną, dokumentację załączyć do dokumentów odbiorowych) 3. w ulicy Karolinowskiej: 3.1. 10 sztuk przyłączy wodociągowych do posesji z rur PE 100 SDR 11 fi 40mm o łącznej długości ca 96m , w tym metodą bezwykopową przewiertem w rurze stalowej fi 76,1/3,6mm L=58,0m, 3.2. 3 sztuki przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC o litym przekroju ścianki rury fi 160/4,7mm, SN 8kN/m2 o łącznej długości ca 21,5m. - Przedmiotem zamówienia jest całość robót przewidzianych w w/w projekcie. IV. Roboty elektryczne Przebudowa pasa drogowego fragmentu ul. Karolinowskiej i Rolniczej w Piotrkowie Trybunalskim - usunięcie kolizji z liniami energetycznymi i telekomunikacyjnymi 1. ul. Karolinowska: 1.1. Usunięcie kolizji z kablami elektroenergetycznymi średnich napięć przez częściowe przełożenie istniejących kabli poza obrysy wykonywanej jezdni oraz demontaż odcinka nieczynnego kabla w zakresie wspólnej trasy z kablami przekładanymi. Łączna długość układanego kabla XRUHAKXs 1x240mm2 12/20kV - 506 m. 1.2. Usunięcie kolizji z linią telekomunikacyjną przez przesunięcie linii napowietrznej ( m. in. 7 słupów żelbetowych, nowa studnia kanalizacyjna, kanalizacja kablowa ok. 40 m, łącznie ok. 1000 m różnych kabli typu XzTKMxpw), towarzyszące prace montażowe i demontażowe. 2. ul. Rolnicza: 2.1. Przełożenie i wymiana istniejących odcinków kabli s.n. Łączna długość układanego kabla XRUHAKXs 1x240mm2 12/20kV - 1506 m. 2.2. Przełożenie odcinka kabla n.n. 2.3. Przebudowa linii napowietrznej n.n. - łącznie ok. 185 m. 2.4. Wymiana przyłączy napowietrznych trzech odbiorców z wyniesieniem pomiaru na zewnątrz budynków. 2.5. Budowa oświetlenia ulicznego na linii napowietrznej i słupach stalowych - łącznie 13 punktów. 2.6. Towarzyszące powyższemu, opisanemu w dokumentacji zakresowi prac demontaże. Uwaga: Przedmiary należy czytać łącznie z dokumentacjami technicznymi I Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru. Szczegółowy zakres prac opisują dokumentacje i przedmiary. 1. Wykonawca w ramach swojego wynagrodzenia własnym staraniem i nakładem kosztów uzyskuje projekt organizacji ruchu, inwentaryzację geodezyjną, ponosi koszty zajęcia pasa drogowego i obsługi przez Zakład Energetyczny. 2. Zadanie winien wykonywać zespół , którego członkowie muszą posiadać kwalifikacje w zakresie eksploatacji sieci E do 15 kV. 3.Nie wymaga się w stałym posiadaniu żadnego sprzętu poza niezbędnym wyposażeniem zakładu elektroinstalacyjnego. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne) W wycenie należy uwzględnić również: - Roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na składowisko Wykonawcy, - Wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione, - Pełna wymiana gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, parkingi, wjazdy, - pełne odtworzenie (wszystkie warstwy) nawierzchni, chodników, krawężników na terenach nie objętych zakresem projektu drogowego - Zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci, - Regulacja istniejącej armatury, - oznakowanie ulic na czas budowy jak również wykonanie docelowego oznakowania ulic, - w wycenie przebudowy sieci wodociągowej uwzględnić koszty związane z wykonaniem niezbędnych badań, prób, dezynfekcji itp., -w wycenie kanalizacji deszczowej i sanitarnej uwzględnić koszty związane z wykonaniem inspekcji kanałów i przykanalików kamerą wizyjną, (dokumentację załączyć do dokumentów odbiorowych) - koszt ułożenia kanałów deszczowych wycenić wraz z ceną ich inspekcji. Przedmiotem zamówienia jest całość robót przewidzianych w w/w projekcie. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także: - zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę, opracowanie dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach w każdej branży, - uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego, - właściwe oznakowanie dróg na czas budowy, zgodnie z zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych , - dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, - odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego, - wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205 Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12, - wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy, - wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. UWAGA : Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowny i nie podlegają odrębnej zapłacie. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: - wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: * Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. * Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - przed rozpoczęciem realizacji robót należy przedstawić listę materiałów celem akceptacji przez inspektorów nadzowu. - rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. poz.401) - warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca będzie zobowiązany do : I/ udzielenia na wykonane roboty gwarancji na okres min. 5 lat, licząc od dnia odbioru końcowego robót. II/ organizacji robót na placu budowy w sposób nie kolidujący z prowadzonymi do dnia 30.04.2010r. robotami przez dwie firmy instalacyjne, tj.: - Mazowiecką Spółkę Gazownictwa Zakład Gazowniczy Łódź - Rejon Gaz. Piotrków Trybunalski w zakresie przebudowy sieci gazowej w ulicach Karolinowskiej i Rolniczej, - Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych POL-AQUA w zakresie wykonania przyłączy i sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych w ulicy Karolinowskiej i Rolniczej. III/ załączenia do dokumentacji odbiorowej, najpóźniej w dniu odbioru, powykonawczą mapę inwentaryzacyjną, zawierającą w komplecie załącznik w postaci wykazu pomiarów (ze szczególnym uwzględnieniem długości ulicy), potwierdzoną przez uprawnionego geodetę. Obowiązującą formą wynagrodzenia jest wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki obmiarów. Wyłoniony wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy i harmonogram rzeczowo - finansowy robót do akceptacji. ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego lub rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, projektem wykonawczym i przedmiarem robót o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej, dotychczas niezinwentaryzowanej w zasobach zamawiającego, będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do pkt. 1,4 i 5 również z uwzględnieniem skutków finansowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3367862,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4010750,24

  • Oferta z najniższą ceną: 4010750,24 / Oferta z najwyższą ceną: 4094320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.