eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Dostawa instrumentów muzycznych dla Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Jelenia Góra: Dostawa instrumentów muzycznych dla Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze
Numer ogłoszenia: 119523 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Filharmonia Dolnośląska w Jeleniej Górze , ul. Piłsudskiego 60, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7538160, faks 75 7538163.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów muzycznych dla Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych, wysokiej klasy instrumentów muzycznych dla Filharmonii Dolnośląskiej w Jeleniej Górze. Instrumenty objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowe, nie używane, nie będące przedmiotem ekspozycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 6, 7 i 8 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta na wykonanie zamówienia publicznego - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 3) Zestawienie ofertowe - załączniki nr 9, 10 i 11 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej, w terminie 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. Inicjatorem zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej, w terminie 14 dni od daty powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania przedmiotu umowy i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Zmianie ulegnie wynagrodzenie netto Wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Filharmonia Dolnośląska w Jeleniej Górze 58-500 Jelenia Góra ul. Piłsudskiego 60 Dział Techniczny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 08:30, miejsce: Filharmonia Dolnośląska w Jeleniej Górze 58-500 Jelenia Góra ul. Piłsudskiego 60 sekretariat - pom. 402 - od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Flety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Flet marki Sankyo CF 901 RBE lub równoważny - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Marimba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marimba 5 oktawowa YAMAHA YM 5100A lub równoważna - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Instrumenty perkusyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) dzwonki chromatyczne walizkowe Yamaha YG-250D lub równoważne ze statywem - 1 szt. 2) Bębny Conga (quinto i conga) ze statywem - Latin Percussion LPA 625F-SNG lub równoważne - 1 kpl., 3) Timbalesy ze statywem Latin Percussion LP 257 BZ lub równoważny - 1 kpl., 4) Tamburyno z mocowaniem na statyw MEINL TMT2M-WH lub równoważny - 1 szt. 5) trójkąt (triangel) w obudowie Latin Percussion LP 311H lub równoważny - 1 szt. 6) dzwonki typu Agogo Bell Latin Percussion LP 231B lub równoważny i uchwyt mocujący na statyw Latin Percussion 571 lub równoważny - 1 para, 7) talerzyki typu Finger Cymbals MEINL PFICY-2 lub równoważny - 1 para, 8) bęben morski oceaniczny Sea Drum MEINL FD18SD-TF lub równoważny - 1 szt. 9) Rototomy ze statywem REMO ER-0802-06 lub równoważny - 1 kpl. 10) Guiro NEINL GU2AB-M lub równoważny - 1 szt.11) Maracasy Latin Percussion LP 394 lub równoważny - 1 para, 12) Clavesy Latin Percussion LP 597 King Klave lub równoważne - 1 para, 13) Klaksony (strojone) KOLBERG lub równoważne - 1 kpl. 14) Bongosy Latin Percussion LPA602-SNB lub równoważny ze statywem MEINL TMB lub równoważny - 1 para, 15) pianino cyfrowe Yamaha P105 lub równoważne - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.