eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Utrzymanie i zarządzanie Cmentarzem Komunalnym znajdującym się przy ul. Wojkowickiej w Czeladzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Czeladź: Utrzymanie i zarządzanie Cmentarzem Komunalnym znajdującym się przy ul. Wojkowickiej w Czeladzi
Numer ogłoszenia: 119508 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85664 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, ul. Elizy Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 265 26 53, faks 032 363 26 53.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i zarządzanie Cmentarzem Komunalnym znajdującym się przy ul. Wojkowickiej w Czeladzi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie i zarządzanie Cmentarzem Komunalnym znajdującym się przy ul. Wojkowickiej w Czeladzi 70.33.00.00-3 Usługi zarządzania nieruchomościami 98.37.11.11-5 Usługi utrzymania cmentarzy 79.42.00.00-4 Usługi związane z zarządzaniem Zakres prac związanych z utrzymaniem i zarządzaniem Cmentarzem Komunalnym ( o powierzchni całkowitej 55541m2) w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od 16.04.2012r. do 31.12.2012r. 1. Pielęgnacja zieleni znajdującej się na terenie cmentarza w tym: - 6-krotne koszenie terenów o pow. 17 000 m2 wraz z pasem 3m wzdłuż ogrodzenia od strony ul. Wojkowickiej - w miesiącach maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik (w tym groby opuszczone i groby zmarłych pochowanych przez MOPS) - 3-krotne koszenie terenów o pow. 13 800 m2 - w miesiącach czerwiec, lipiec, październik - całoroczne utrzymanie dróg i alejek o pow. 4 430 m2 - 2-krotne przycięcie żywopłotów o pow. 1950 m2 - 2-krotne grabienie terenu ( wiosna, jesień) o pow. 30 800 m2 - pielęgnacja róż - 60 szt. - pielęgnacja krzewów - 50 szt., oraz cięcia pielęgnacyjne drzew i wycinka samosiejek w wieku do 10 lat wraz z pasem 3m wzdłuż ogrodzenia od strony ul. Wojkowickiej zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r.o ochronie przyrody ( tekst jedn. Dz.U. z 2009r. Nr. 151 poz.1220 z późn. zm. ) - bieżące utrzymanie terenu w czystości - utrzymanie w czystości parkingu oraz przyległych do niego terenów zielonych wraz z 3-krotnym ich koszeniem - w miesiącach czerwiec, lipiec, październik 2. Wywóz ziemi z piwniczek i grobów ziemnych z ponoszeniem kosztów składowania. Wykonawca musi posiadać karty przekazania odpadów i przedstawiać je Zamawiającemu. 3. Zaopatrzenie terenu cmentarza w minimum 4 pojemniki na odpady, o pojemności ok. 1 m3 i opróżnianie ich, co najmniej 2 razy w tygodniu ( w okresach przed i po świątecznych częstotliwość wywozu minimum 2 razy na dobę). Wykonawca musi posiadać karty przekazania odpadów i przedstawiać je Zamawiającemu. 4. Ponoszenie kosztów zużytej energii elektrycznej (ok. 10 000 kWh/ 1 rok), wody (około 650 m3/1 rok), opróżniania szamba, wywozu odpadów oraz opłat za telefon, internet i monitoring zgodnie z umowami zawartymi przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek zawarcia stosownych umów w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty udzielenia zamówienia. 5. Wynajęcie kabiny sanitarnej i ustawienie jej wraz z obsługą na terenie cmentarza 6. Zarządzanie cmentarzem zgodnie z ustawą z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych ( tekst jedn. Dz.U. z 2011r. Nr. 118 poz.687 z późn. zm. ), oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 lipca 2003r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów ( Dz. U. Nr 141 poz.1370) z późniejszymi zmianami a w szczególności: - prowadzenie ksiąg cmentarnych w wersji elektronicznej (oraz kopii przechowywanych na nośnikach elektronicznych) wraz z miesięcznymi wydrukami danych. W związku z powyższym konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę komputera o odpowiednich parametrach (minimalnych wymaganiach sprzętowych), który będzie mógł obsłużyć posiadany przez Zamawiającego program komputerowy do ewidencji zmarłych i grobów na cmentarzach. Minimalne wymagania sprzętowe: - komputer z możliwością zainstalowania przeglądarki internetowej FireFoX w wersji 3,5 lub nowszej, - minimum 2GB RAM, - rozdzielczość minimalna : 1024x768, - procesor 1,5 GHz Zamawiający udostępnia Wykonawcy program komputerowy Interaktywny Administrator Cmentarzy celem prowadzenia ksiąg cmentarnych, bieżącej aktualizacji grobów, rezerwacji miejsc grzebalnych i wystawiania faktur VAT. Zamawiający jest właścicielem programu komputerowego Interaktywny Administrator Cmentarzy oraz posiada stosowną licencję. Wykonawca zobowiązany jest do użytkowania i obsługi programu zgodnie z jego funkcjami, a w szczególności do: * nanoszenia nowych miejsc pochówku na mapę, * rezerwacji miejsc do pochówku w powiązaniu z mapą, * bieżącej ewidencji opłat oraz powiadamiania w celu ściągnięcia należności, * wykonywania zdjęć każdego z grobów i dołączania ich do programu , * wpisywania danych o osobach zmarłych - pobieranie opłat cmentarnych zgodnie z obowiązującym cennikiem, stanowiącym załącznik nr 1 do aktualnie obowiązującego Zarządzenia Burmistrza Miasta Czeladź. Pobrane opłaty wynikające z załącznika nr 1 Wykonawca zobowiązany jest ewidencjonować poprzez kasę fiskalną stanowiącą własność MZGK oraz odprowadzać na rachunek MZGK nr 64 1050 1227 1000 0023 3771 4543. Wykonawca jest zobowiązany do wydawania kontrahentom paragonów z kasy fiskalnej oraz dostarczania ich kopii wraz z kopiami faktur Zamawiającemu do 7 dni po zakończeniu miesiąca. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania codziennych raportów oraz raportu miesięcznego z kasy fiskalnej a następnie przekazywanie ich Zamawiającemu. - utrzymanie w czystości i dbanie o wystrój kaplicy 7. Umieszczenie tablicy ogłoszeniowej przy wejściu na cmentarz wraz z regulaminem cmentarza komunalnego 8. Zapewnienie obsługi administracyjnej cmentarza w dni robocze, co najmniej w godz. od700 do 1500 , a w soboty w godz. 800 do 1200 9. Zapewnienie całodobowego kontaktu w celu udostępnienia kaplicy w nagłych przypadkach. 10. Wywieszenie w miejscu dostępnym w budynku administracyjnym cennika opłat cmentarnych zawierających maksymalne ceny ustalone przez Burmistrza Miasta Czeladź na usługi pogrzebowe świadczone na terenie cmentarza komunalnego 11. Prowadzenie i aktualizacja Książki obiektu budowlanego w formie papierowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 12.Ponoszenie odpowiedzialności prawnej i finansowej za szkody wyrządzone osobom trzecim z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania w/w obowiązków. 13. Wykonawca ubezpieczy powierzoną mu w zarządzanie własność Gminy Czeladź ( budynek Cmentarza Komunalnego oraz kaplicę znajdująca się na Cmentarzu Komunalnym wraz z ogrodzeniem) od ognia i innych zdarzeń losowych. 14. Dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń osób trzecich Wykonawca posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności nieprzerywalnie przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca przedkłada potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię posiadanej polisy OC najpóźniej w pierwszym dniu obowiązywania umowy. Kopie później zawartych polis Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy ubezpieczenia OC. Powyższa umowa zabezpiecza roszczenia osób trzecich. 15. Utrzymanie wszystkich obiektów i urządzeń w stanie niepogorszonym. Ponadto zarządzający cmentarzem może wykonywać inne usługi związane z pochówkiem z zachowaniem warunków konkurencji i z uwzględnieniem maksymalnych cen ustalonych w załączniku nr 2 do zarządzenia Burmistrza Miasta Czeladź..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 98.37.11.11 - Usługi utrzymania cmentarzy 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Robót Komunalnych BUD-KOM s.c. Monika Jeziorowska - Błasiak, Łukasz Jeziorowski, ul. Wojkowicka 29a, 41-250 Czeladź, ul. Wojkowicka 29a, 41-250 Czeladź, 41-250 Czeladź, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60119,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57301,67

  • Oferta z najniższą ceną: 57301,67 / Oferta z najwyższą ceną: 57301,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.