eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW Z UE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Kraków: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW Z UE
Numer ogłoszenia: 119442 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6855060, fax 012 6451270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gupkrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW Z UE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 263 godzinnego szkolenia kompleksowego zakresie przygotowania do wykonywania pracy w charakterze specjalisty ds. pozyskiwania środków z UE , oraz nabycia umiejętności poszukiwania pracy przez uczestników szkolenia dla łącznej liczby 20 osób bezrobotnych /2 grupy szkoleniowe / w miesiącach lipiec -pażdziernik 2008r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim Kod CPV wg słownika 2008: 80.43.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : A/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych /DzU 19/04 poz 177 / z późniejszymi zmianami B/ nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 cyt. Ustawy Prawo zamówień publicznych C/ wykonawcy zapewniający pracowników o odpowiednich kwalifikacjach do realizacji zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą : spełnia /nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie ,iż spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ,oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ 2.aktualny odpis / ważność odpisu lub zaświadczenia o wpisie - 6 miesięcy/ , z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem 3.ważną umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani zgodnie z art.23 ust. 2 Ustawy PZP ustanowić swojego pełnomocnika. 4.w przypadku Wykonawcy którego siedziba lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów ,o których mowa w pkt. 2 ,składa kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem odpowiednika dokumentu lub dokumentów wystawione zgodnie z prawem kraju ,w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania .Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski ,poświadczonym przez Wykonawcę ,lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy 5.potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy 6.Ponadto Wykonawca załączy do oferty : wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ,oraz wskaże w ofercie części zamówienia których wykonanie powierzy podwykonawcom. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę 7.oświadczenie , że dokona ubezpieczenia NNW wskazanych pisemnie przez Zamawiającego uczestników szkolenia na czas jego trwania ,którego koszt jest elementem kosztorysu ofertowego 8.oświadczenie o akceptacji załączonego do SIWZ wzoru umowy i zobowiązanie do jej podpisania w przypadku wygrania przetargu w terminie w SIWZ określonym 9. oświadczenie o akceptacji poprawy przez Zamawiającego w trybie art. 87 i 88 Ustawy PZP ewentualnych omyłek w ofercie. 10. Wykaz przeprowadzonych szkoleń grupowych w zakresie objętym niniejszym zamówieniem w ciągu ostatnich trzech lat , a jeżeli okres działalności jest krótszy to z okresu prowadzenia działalności sporządzony według schematu : Lp. Przedmiot szkolenia , Termin szkolenia , Ilość uczestników , Zamawiający szkolenie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. kwalifikacje wykładowców - 30
  • 3. doświadczenie Wykonawcy - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gupkrakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-752 Kraków , ul. Wąwozowa 34 pok. 216 siedziba Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-14.00 , lub pocztą po pisemnym zamówieniu przesłanym listownie lub faksem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego : 31-752 Kraków , ul. Wąwozowa 34 , pokój 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.