eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Sosnowiec: Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego
Numer ogłoszenia: 119414 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87422 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru i ochrony mienia w obiekcie Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu. Usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, stałej na terenie Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu. Przedmiotem ochrony jest ochrona fizyczna osób i mienia oraz posesji- Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, znajdującego się przy ul. Kościelnej 13, przez który rozumie się ogrodzony teren o łącznej powierzchni 10353 m2 oraz znajdującą się na jego terenie zabudowę. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany przez koncesjonowanego Wykonawcę w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.), Portiernia W Instytucie Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego znajduje się jedna portiernia zlokalizowana przy wejściu od ulicy Kościelnej. Portiernia stanowi wejście do części kliniki oraz do części Instytutu: 1). czynna 24 godziny przez 7 dni w tygodniu (obsada 1osobowa) 2) Zakres czynności: nadzór nad ruchem osób wchodzących i wychodzących, uwzględniający: -nie wpuszczanie po godzinach pracy na teren obiektu obcych osób oraz pracowników nie posiadających zezwolenia na wykonywanie pracy w godzinach nadliczbowych, -zwracanie uwagi na osoby przebywające w obrębie strzeżonego obiektu, w tym przeciwdziałanie zakłóceniom porządku publicznego, interwencje w przypadku stwierdzenia stanu nietrzeźwości lub gorszących ogół zachowań osoby(-ób) przebywającej (-cych) na terenie obiektu -zatrzymywanie osób wynoszących z obiektu różne przedmioty lub podejrzane o popełnienie przestępstwa: kradzież, włamanie, marnotrawstwo, niegospodarność, -zatrzymywanie wszystkich osób, które drogą nielegalną (płot) usiłują przedostać się na teren obiektu lub wyjść poza obiekt. nadzór nad ruchem towarowym, samochodowym (odbywającym się przez bramę wjazdową od ulicy Kościelnej), otwieranie o godz. 6.30 bramy wjazdowej i wejścia od strony placu, otwieranie wejścia od strony Izby Przyjęć firmie dowożącej posiłki pacjentom Szpitala zamykanie o godz. 17.00 bramy wjazdowej od ulicy Kościelnej i innych wejść zewnętrznych, dokonywanie obchodu obiektów i placu, po przejęciu służby po zakończeniu pracy przez I zmianę, po opuszczeniu terenu obiektu przez pracowników pracujących w godzinach nadliczbowych oraz na II zmianie, nie rzadziej niż co 2 godziny, zainstalowanie w budynku Zamawiającego systemu kontroli wartowników - min. 5 punktów kontrolnych , w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zainstalowanie w budynku Zamawiającego systemu 7 kamer przemysłowych zapewniających kontrolę obiektu (współpracujących z 3 kamerami Zamawiającego, o nie gorszej jakości), pełnienie funkcji portiersko- informacyjnej, dbałość o bezpośrednie otoczenie miejsca pracy ( portiernia , hol, schody wejściowe) całodobowa obsługa telefonu systemowego obejmująca : - zgłaszanie ewentualnych awarii i prowadzenie rejestru zgłoszonych usterek zgodnie z procedurą zgłaszania przez pracownika ochrony awarii/usterki/zgłoszenia administracyjnego linii telefonicznej IMPiZŚ -łączenie rozmów przychodzących i wychodzących zgodnie ze spisem dostarczonym przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego nadzór nad szatnią (swobodne pozostawianie odzieży, bez wydawania numerków), przeszkolenie wszystkich pracowników Wykonawcy w terminie 14 dni od momentu podpisania umowy, w zakresie instrukcji awaryjnego uwalniania osób z windy niezwłoczne informowanie uprawnionego serwisu o awarii windy, po zgłoszeniu telefonicznym prowadzenie rejestru awarii dźwigów osobowych nr 423 i 424 sporządzenie z pracownikiem wskazanym przez Zamawiającego inwentaryzacji kluczy a następnie podpisanie protokołu zdawczo- odbiorczego wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń (wg wykazu pracowników upoważnionych do pobierania kluczy) oraz dbałość o czytelne ich oznakowanie, przechowywanie kluczy po ich zdaniu, współpraca z firmą sprzątającą, wydawanie kluczy tylko upoważnionym pracownikom firmy sprzątającej prowadzenie książki ewidencji wydawanych kluczy sporządzenie z pracownikiem wskazanym przez Zamawiającego inwentaryzacji sprzętu p.poż. a następnie podpisanie protokołu zdawczo- odbiorczego zadbanie o to aby personel ochrony w czasie pracy był wyposażony w jednolity ubiór tj. mundur, garnitur itp., elementy identyfikujące firmę; dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd zewnętrzny podległych pracowników ochrony; posiadanie przez pracownika ochrony odpowiednich predyspozycji psychofizycznych zapewniających wykonanie zadań (odpowiedni do realizacji zadania wiek, stan zdrowia, sprawność fizyczna, wysoka kultura osobista) zapoznanie i egzekwowanie przestrzegania przez osoby wykonujące przedmiot zamówienia wszelkich regulaminów, instrukcji, poleceń obowiązujących na terenie budynku, w tym m.in. instrukcji przeciwpożarowych oraz zasad BHP czytelne prowadzenie dokumentacji służby ochrony: prowadzenie książki dyżuru, prowadzenie książki ewidencji wejść interesantów, egzekwowanie od osób przebywających na terenie obiektów przepisów porządkowych p.poż. itp. obchód obiektów i sprawdzanie czy po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy: - zamknięte są okna, - zakręcone są kurki od wody, - zgaszone są światła, - na terenie jednostki nie przebywają osoby, które nie mają do tego uprawnień, nadzór pracy systemu alarmowego, zamykanie i otwieranie drzwi wejściowych, bram wjazdowych, itp.; nadzór pracy alarmu przeciwpożarowego, nadzór pracy monitoringu podejmowanie interwencji - sprawdzanie przyczyn zadziałania alarmu i w przypadku zagrożenia natychmiastowe alarmowanie odpowiedniej służby: lekarza dyżurnego, odpowiedniej państwowej służby - straż, policja, a następnie osobiste przystąpienie do gaszenia ognia dostępnymi środkami gaśniczymi, jak również wezwanie do pomocy świadków zdarzenia, w czasie akcji gaśniczej strzeżenie chronionego majątku przed ewentualną kradzieżą, interweniowanie w przypadkach zakłócenia porządku i ładu na terenie i w obiektach Instytutu, w ciągu całej doby odnotowywanie w książce raportów wszelkich istotnych spostrzeżeń, w przypadku awarii wodno - kanalizacyjnej, instalacji elektrycznej i innych niezwłoczne zawiadamianie wyznaczonych pracowników IMPiZŚ odnotowywanie w książce raportów przekazania - przyjęcia zmiany, utrzymywanie porządku w obrębie wejścia do kliniki i portierni, prowadzenie książki przekazywania służby oraz rejestru pracowników przebywających po godzinach pracy na terenie obiektu, prowadzenie zeszytu awarii, informowanie upoważnionego pracownika Zamawiającego o przyjętych zgłoszeniach, potwierdzanie tego faktu adnotacją w odpowiedniej rubryce, przyjmowanie i zdawanie posterunku w sposób dokładny, informowanie swego zmiennika lub przełożonego o wszelkich spostrzeżeniach podczas obejmowania, pełnienia oraz zdawania służby, przy obejmowaniu służby dokładne zbadanie stanu w jakim znajduje się posterunek, jego sprzęt i wyposażenie (pracownik kończący służbę przed przekazaniem służby kolejnemu pracownikowi dokonuje ostatniego obchodu) pozostawanie na powierzonym posterunku dopóki nie zostanie on zmieniony przez następną zmianę, zwracanie uwagi na właściwe oświetlenie obiektu oraz informowanie odpowiedniego pracownika zamawiającego o wszelkich usterkach (w przypadku braku reakcji informowanie jego przełożonego), włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego oraz wyłączanie oświetlenia wewnętrznego w holach wejściowych w obiektach w przypadkach wymagających opuszczenia portierni np. interwencja, zamykanie lub otwieranie bramy, obchód, pracownik Wykonawcy obowiązany jest do zamknięcia portierni na czas wykonania ww. czynności, zapewnienie Zamawiającemu stałej łączności z osobą upoważnioną przez Wykonawcę do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją umowy Uwaga: W zakres obowiązków Wykonawcy wchodzi również rozbudowanie istniejącego systemu monitoringu o dodatkowe 7 kamer (4 zewnętrzne i 3 wewnętrzne). Obecnie u Zamawiającego funkcjonuje rejestrator 4 kanałowy z trzema kamerami wewnętrznymi. Zamawiający obecnie posiada rejestrator 4 kanałowy, BCS- DVR 0404 LE- A, kamery kolorowe z oświetlaczem podczerwieni KPC 133ZPC, rozdzielczość 500 TVL, obiektyw 3,6 mm, wymiary 10067 mm, podświetlanie 21 diod IR LED Zamawiający wyznacza konkretne miejsca, w których mają zostać zainstalowane kamery i sposób ich montażu, Zamawiający wymaga aby kamery były zainstalowane w sposób umożliwiający widok na zewnątrz na izbę przyjęć, tlenownię, portiernię, kotłownię oraz wewnątrz: na klatkę schodową, rejestrację oraz I piętro. Szacunkowa ilość MB kabla potrzebna do podłączenia kamer do rejestratora to ok. 500. Zamawiający wymaga zastosowania koryt oraz linek do przewieszek, nie wymaga stosowania rur oraz ukrycia kabla pod tynkiem. Zamontowane przez Wykonawcę elementy, po zakończeniu realizacji umowy, nie przechodzą na własność Zamawiającego. Rejestrator powinien być 8 kanałowy, nie gorszej jakości niż obecnie posiadany przez Zamawiającego oraz z nim kompatybilny. Po stronie Wykonawcy jest konfiguracja systemu w sposób zapewniający właściwą pracę monitoringu. W przypadku kradzieży, dewastacji lub jakiegokolwiek uszczerbku na mieniu Zamawiającego popełnionych w wyniku niedopilnowania obiektów przez Wykonawcę, Zamawiający będzie dochodził odszkodowania od Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. P .i U. H. Nowa Sp. z o.o., ul. Teatralna 9/416, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136585,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36792,00

  • Oferta z najniższą ceną: 36792,00 / Oferta z najwyższą ceną: 215280,48

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.