eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Wymiana okien w placówkach oświatowych - program energooszczędny.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Włocławek: Wymiana okien w placówkach oświatowych - program energooszczędny.
Numer ogłoszenia: 119412 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, fax 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w placówkach oświatowych - program energooszczędny..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z wymianą okien drewnianych na okna PCV (w Zespole Szkół Technicznych przy ul. Ogniowej 2 na okna drewniane zespolone z drewna klejonego iglastego) w 6 placówkach oświatowych we Włocławku. Zakres prac obejmuje również wymianę podokienników zewnętrznych z blachy ocynkowanej, osadzenie parapetów wewnętrznych z PCV (dotyczy Gimnazjum nr 1 przy ul. Żeromskiego) oraz parapetów wewnętrznych drewnianych (dotyczy Zespołu Szkół Technicznych przy ul. Ogniowej 2), uzupełnienie i zatarcie na gładko ubytków tynków ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, zakrycie dodatkowymi listwami widocznych przestrzeni wypełnionych pianką montażową, wymianę zniszczonych elementów ścian drewnianych (dotyczy Przedszkola Publicznego nr 30 przy ul. Kaliskiej 85) a także, w razie konieczności, demontaż i powtórny montaż istniejącego okratowania otworów lub rolet zaokiennych. Zadanie I - wymiana 139 okien w 2 obiektach, Zadanie II - wymiana 119 okien w 1 obiekcie, Zadanie III - wymiana 21 okien w 1 obiekcie Zadanie IV - wymiana 32 okien w 1 obiekcie Zadanie V - wymiana 38 okien w 1 obiekcie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 7.500,00 zł - w tym: Zad. I - 3.000,00, Zad. II - 1.000,00, Zad. II - 500,00, Zad. IV - 1.000,00 , Zad. V - 2.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien: a) zrealizować w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Fakt realizacji musi zostać poświadczony dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. (Przez odpowiadające swoim rodzajem i wartością roboty budowlane, Zmawiający rozumie roboty remontowo-budowlane, zbliżone co do zakresu z przedmiotem niniejszego postępowania, polegające na montażu stolarki i o wartości nie mniejszej niż 75 % ceny oferty brutto.), b) udzielić gwarancji na oferowaną stolarkę PCV na okres zgodny z kartami gwarancyjnymi producentów, jednak nie krótszy niż 60 m-cy, na pozostałe wbudowane materiały gwarancji zgodnej z kartami gwarancyjnymi producentów wbudowanych materiałów oraz rękojmi na towarzyszące roboty budowlane na okres 36 miesięcy od daty ostatecznego odbioru robót, c) posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 100.000,00 zł., d) dysponować potencjałem kadrowym (własnym lub wyrażającym pisemnie gotowość współpracy) minimum jedną osobę z odpowiednimi uprawnieniami + wpis na listę członków właściwej izby (art. 12 ustawy -Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. / tekst jednolity Dz. U. Nr 207, z 2003 r. poz. 2016 / ), do obsadzenia stanowiska kierownika budowy, który powinien posiadać uprawnienia konstrukcyjno - budowlane do kierowania robotami budowlanymi. e) posiadać przychód ze sprzedaży towarów i usług ostatni rok obrachunkowy minimum 400.000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wypełniony(e) projekt(y) harmonogramu(ów) robót budowlanych, z podziałem na poszczególne zadania. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 5. Dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 8. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. 10. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz zdanymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i robót. 11. Dokumenty stwierdzające, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie posiadają właściwe uprawnienia budowlane, 12. Zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, że z osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne wykonujące zamówienie, są wpisane na listę członków tej izby. 13. sprawozdanie finansowe a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres trzech lata obrotowych. 14. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, dla szkód wyrządzonych nie wykonaniem lub nienależytym wykonaniem prac, na min. 100.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, pok. 507 87-800 Włocławek Zielony Rynek 11/13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Włocławek Biuro Obsługi Mieszkańców Hol budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta 87-Włocławek 87-800 Włocławek Zielony Rynek 11/13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYMIANA OKIEN W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szkoła Podstawowa nr 14, ul. Bukowa 9, 87-800 Włocławek - wymiana okien drewnianych na okna PCV: a) Okno 1,46 x 2,12 m szt. 33, b) Okno 1,45 x 1,45 m szt. 5, c) Okno 4,40 x 2,6 m szt. 2, d) Okno 1,58 x 1,58 m szt. 18, e) Okno 1,60 x 1,02 m szt. 23. 2. Zespół Szkół Nr 9, ul. Promienna 15, 87-800 Włocławek - wymiana okien drewnianych na okna PCV: a) Okno 1,73 x 3,52 m szt. 15, b) Okno 1,72 x 2,30 m szt. 9, c) Okno 0,86 x 2,30 m szt. 6, d) Okno 0,86 x 3,52 m szt. 18, e) Okno 1,72 x 1,17 m szt. 5, f) Okno 0,90 x 1,17 m szt. 4, g) Okno 1,14 x 1,14 m szt. 1/ skrzydło dolne lewe przesuwne/..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYMIANA OKIEN W PRZEDSZKOLACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedszkole Nr 30, ul. Kaliska 85, 87-800 Włocławek - wymiana okien drewnianych na okna PCV: a) Okno 1,24 x 1,50 m szt. 16, b) Okno 0,93 x 1,50 m szt. 12, c) Okno 1,25 x 0,60 m szt. 25, d) Okno 1,51 x 0,60 m szt. 2, e) Okno 0,93 x 0,60 m szt. 44, f) Okno 1,25 x 1,20 m szt. 5, g) Okno 0,94 x 1,20 m szt. 6, h) Drzwi balkonowe 0,93 x 2,06 m szt. 5, i) Drzwi zewnętrzne 1,10 x 2,10 m szt. 2, j) Drzwi zewnętrzne 1,60 x 2,10 m szt. 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYMIANA OKIEN W GIMNAZJACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnazjum nr 1 im. K. I. Gałczyńskiego, ul. Żeromskiego 28, 87-800 Włocławek - wymiana okien drewnianych na okna PCV: a) Okno 1,40 x 1,75 m szt.18, b) Okno o,80 x 0,60 m szt. 3..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYMIANA OKIEN W LICEACH OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liceum Ogólnokształcące nr II im. Mikołaja Kopernika, ul. Urocza 3, 87-800 Włocławek - wymiana okien drewnianych na okna PCV: Okno 2,43 x 2,13 m szt. 32..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WYMIANA OKIEN W SZKOŁACH ZAWODOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zespół Szkół Technicznych, ul. Ogniowa 2, 87-800 Włocławek - wymiana okien drewnianych na okna drewniane zespolone z drewna klejonego iglastego: Okna 1,54 x 2,66 m szt. 38..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.