eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwkowa › Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Iwkowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Iwkowa: Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Iwkowa
Numer ogłoszenia: 119411 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212756 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwkowa, Iwkowa 468, 32-861 Iwkowa, woj. małopolskie, tel. 014 68-44-010, 68-44-020, faks 014 6844060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy - odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Iwkowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, zamieszkałych i położonych w granicach administracyjnych Gminy Iwkowa . Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywał będzie system workowy lub pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) gromadzone będą w pojemnikach lub workach w kolorze czarnym o poj. 120 l. Worki do gromadzenia odpadów zmieszanych zapewnia Wykonawca. Wykonawca w ramach umowy z Zamawiającym dostarczy worki do gospodarstw w ilościach niezbędnych do odbioru opadów zmieszanych i segregowanych- tzw. pierwsze wyposażenie wraz z kodami kreskowymi przekazanymi od Zamawiającego. a) Zmieszane odpady komunalne oraz odpady segregowane zbierane będą w danej miejscowości w tym samym dniu. Zamawiający przewiduje, że odbiór odpadów z terenu gminy będzie zajmował Wykonawcy do 4-5 dni w miesiącu. b) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia bezpłatnie właścicieli wszystkich nieruchomości zamieszkałych, objętych zbiórką odpadów w zestawie worków minimum: 2 czarne, 1żółty, 1 niebieski, 1 biały, 1 czerwony, 1 brązowy (tylko dla gospodarstw, które zadeklarowały brak kompostownia - ok. 10%) do pierwszego dnia rozpoczęcia realizacji umowy. Na potwierdzenie dostarczenia pierwszego kompletu worków i kodów Wykonawca winien posiadać pisemne potwierdzenie ich odbioru przez właściciela nieruchomości. c) Kolejne worki dostarczane będą bezpłatnie w systemie: za każdy odebrany napełniony worek,worki. W przypadku zapotrzebowania na większą ilość worków w nieruchomościach objętych zbiórką odpadów Wykonawca ma zapewnić bezpłatnie worki w niezbędnej ilości w miejscu ustalonym z Zamawiającym. d) Wykonawca jest zobowiązany przy każdym odbiorze odpadów w danej miejscowości do prze-prowadzenia kontroli minimum 5% zebranych w workach odpadów zmieszanych i segregowanych. Z przeprowadzonej kontroli Wykonawca przedstawi raport zawierający informacje o ilości kontrolowanych odpadów w tym: dane skontrolowanych gospodarstw, miejscowości, daty itp. Do raportu Wykonawca musi dołączyć zdjęcie potwierdzające brak segregacji. e) Wykonawca ma obowiązek dostosować program do odczytu kodów do Programu Zamawiającego. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę odpadów - 1 raz w miesiącu, a w okresie od 01 lipca do 31 sierpnia z częstotliwością dwa razy w miesiącu. Selektywnie odbierane odpady komunalne : a) tworzywa sztuczne (kody 20 01 39, 15 01 02), b) szkło białe i kolorowe ( kody 20 01 02, 15 01 07), c) metal (kody 20 01 40, 15 01 04) , d) makulatura , papier i tektura, w tym opakowania z papieru i tektury, gazety, czasopisma, itp. (ko-dy 20 01 01, 15 01 01), e) opakowania wielomateriałowe ( kod 15 01 05), f) odpady ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, odpady zielone (kody 20 01 08, 20 02 01), g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36), h) wielkogabarytowe (kod 20 03 07). Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie gminy Iwkowa będzie się odbywała w systemie workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków do segregacji o pojemności 120 l: a) worek żółty do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych b) worek biały do gromadzenia odpadów ze szkła białego i kolorowego c) worek niebieski do gromadzenia makulatury i odpadów wielomateriałowych. d) worek czerwony do gromadzenia odpadów metalowych. e) worek brązowy do gromadzenia odpadów biodegradowalnych. f) Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: materiał - folia polietylenowa LDPE, pojemność - 120l, kolor - półprzeźroczysty o zabarwieniu białym, żółtym, niebieskim, czerwonym, brązowym. grubość - co najmniej 60 mikronów. g) Charakterystyka worka do zbiórki odpadów zmieszanych: materiał - folia polietylenowa LDPE, pojemność - 120l, kolor - półprzeźroczysty o zabarwieniu czarnym, grubość - co najmniej 60 mikronów. Worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadów są przeznaczone. Dodatkowo na workach musi widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy. Worki do gromadzenia odpadów segregowanych zapewnia Wykonawca. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz w miesiącu w terminach wywozu zmieszanych odpadów komunalnych. Dopuszcza się drobne zanieczyszczenie segregowanych frakcji. Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK). Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt i własnym staraniem Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu gminy Iwkowa, na nieruchomości w obrębie Gminy Iwkowa w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi PSZOK przez pracownika, utrzymania czystości i porządku oraz organizacji selektywnego odbioru dostarczonych przez mieszkańców gminy odpadów, do odpowiednio oznaczonych kontenerów i pojemników na następujące frakcje odpadów: odpady ze szkła, papieru, tworzyw sztucznych, metali i opakowań wielomateriałowych, tekstylia, odzież, chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, odpady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, odpady mebli i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady zielone. Wykonawca jest również zobowiązany do prowadzenia ewidencji odbieranych odpadów z uwzględnieniem rodzaju i ilości odpadu oraz pełnych danych adresowych właściciela nieruchomości z których są dostarczane poszczególne odpady segregowane oraz do miesięcznego przekazywania sprawozdania Zamawiającemu w tym również kart przekazania odpadu. Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych który będzie czynny co najmniej 2 razy w tygodniu w uzgodnieniu z Zamawiającym. Do obowiązków Wykonawcy będzie utrzymanie czystości w obrębie pasów drogowych na terenie Gminy Iwkowa poprzez zbieranie porzuconych worków, reklamówek z odpadami, butelek itp. Odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (około 25 ton) będzie się odbywało jeden raz w roku na przełomie miesięcy marzec kwiecień 2014r. z miejsc ustalonych przez Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów będących w dyspozycji właścicieli nieruchomości, powstałych w związku z realizacją przed-miotu umowy z przyczyn Wykonawcy. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej oraz budynków użyteczności publicznej. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odbioru odpadów budowlanych. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie odpadów do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Zagospodarowanie odpadów. 1) Wykonawca jest zobowiązany do: a) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Komunalnymi,(Uchwała Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV/397/12 z dnia 02.07.2012 roku) b) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób: a) zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku na-stępujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło. b) zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ule-gających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676) poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, które gmina jest obowiązana osiągnąć w poszczególnych latach . 3) Osiągane przez Wykonawcę: a) poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku obliczane będą na pod-stawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). b) poziomy ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania obliczane będą na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 4) Weryfikacja osiąganych przez Wykonawcę poziomów recyklingu wykonywana będzie przez pracowników Zamawiającego na podstawie przekazywanych kwartalnych sprawozdań przez Wykonawcę, spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012r., poz. 630). 5) W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do maksymalnego ułatwienia właścicielom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła powstających na te-renie nieruchomości zamieszkałych, m.in. poprzez: odbieranie ww. odpadów zebranych w sposób selektywny u źródła. 6) Wykonawca powinien prowadzić działania mające na celu osiągnięcie ww. poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku, a także ograniczania składowania odpadów zielonych ulegających biodegradacji, w szczególności przez: a) sprawne dostarczanie właścicielom nieruchomości worków do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych - w ramach pierwszego wyposażenia b) sprawne dostarczanie worków na odpady komunalne zbierane selektywnie, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Iwkowa . 7) Wykonawca musi prowadzić działania mające na celu osiągnięcie ww. poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku, a także ograniczania składowania odpadów zielonych ule-gających biodegradacji, w szczególności prowadzenie działań informacyjnych edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi. Obowiązek ten będzie realizowany w terminie i w sposób uzgodniony z Zamawiającym. 2. Raporty i inne obowiązki informacyjne: 1) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o: a) ilości odebranych odpadów szkła, w tym opakowań szklanych [Mg], b) ilości odebranych odpadów papieru i tektury [Mg], c) ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych, metali oraz opakowań wielomateriałowych [Mg], d) ilości odebranych odpadów mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i zużyte opony [Mg], e) wykaz nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne zmieszane [Mg], f) wykaz nieruchomości , od których zostały odebrane odpady segregowane g) sposobach zagospodarowania ww. odpadów, 2) Raporty muszą być przekazane w formie pisemnej i elektronicznej - uzgodnionej z Zamawiającym. 3) Prawidłowo sporządzony raport miesięczny będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 4) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu informacji o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Iwkowa gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przygotowaniu do obierania w niewłaściwych pojemnikach, workach. Informacja powinna zawierać w szczególności: a) adres nieruchomości, na której odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Iwkowa, b) zdjęcia w postaci cyfrowej dowodzące, że odpady gromadzone są w sposób niewłaściwy. Zdjęcia muszą zostać wykonane w taki sposób, aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników, w tym worków do konkretnej nieruchomości, 5) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy lub na których powstały odpady, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 6) Informacje, o których mowa powyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu pisemnie i drogą elektroniczną. 3. Częstotliwość odbierania. Harmonogram. 1) Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił odbieranie odpadów z częstotliwością określoną w przepisach Uchwały Nr XXVI/151/12 Rady Gminy w Iwkowej z dnia 26 listopada 2012 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz warunków określonych w SIWZ . 2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbierania odpadów, zgodnie z w/w uchwałą. 3) Pierwszy harmonogram obejmujący okres od dnia 01 lipca 2013 do dnia 31 grudnia 2014 r. powinien zostać opracowany i przedłożony Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lecz nie później niż do 01 lipca 2013 roku. 4) Wykonawca powinien umieścić harmonogram na własnej stronie internetowej i eksponować go przez cały okres na jaki został przygotowany. Zamawiający również umieści harmonogram na własnej stronie internetowej. 5) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania harmonogramu właścicielom nieruchomości po 1 egzemplarzu w formie papierowej dla każdego właściciela. 6) Harmonogram co do treści i formy wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Strzelec Firma Usługowo-Handlowa DIMARCO 32-861 Iwkowa 482, Iwkowa 482, 32-861 Iwkowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 434042,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 467532,00

  • Oferta z najniższą ceną: 467532,00 / Oferta z najwyższą ceną: 467532,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.