eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Oczyszczanie chodników na terenie miasta Gliiwce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-11

Gliwice: Oczyszczanie chodników na terenie miasta Gliiwce.
Numer ogłoszenia: 119403 - 2015; data zamieszczenia: 11.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115767 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Gliwicach, ul. Płowiecka 31, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 300 86 34, faks 32 300 86 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie chodników na terenie miasta Gliiwce..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamiatanie chodników wymienionych w WYKAZIE W-2 obejmuje mechaniczne-ręczne oczyszczanie całej szerokości chodników (od krawężnika do krawężnika, w przypadku braku krawężnika całej utwardzonej powierzchni) wraz z usunięciem, wywozem i utylizacją przerostu traw i chwastów również z krawężników przylegających do chodnika. Zamiatanie korytek odwadniających wymienionych w wykazie obejmuje ręczno-mechaniczne sprzątanie na całej szerokości korytka wraz z usunięciem przerostu traw i chwastów oraz namułu wraz z jego wywozem i utylizacją. Ręczne zamiatanie obejmuje: - ręczne oczyszczanie chodników, ścieżek rowerowych, zatok postojowych, placów i parkingów, - usuwanie przerostu traw i chwastów mechanicznie bądź przy pomocy środków chwastobójczych - wywiezienie zgromadzonych zanieczyszczeń na wysypisko. Zamiatanie chodników wymienionych w WYKAZIE W-2 obejmuje mechaniczne-ręczne oczyszczanie całej szerokości chodników (od krawężnika do krawężnika, w przypadku braku krawężnika całej utwardzonej powierzchni) wraz z usunięciem, wywozem i utylizacją przerostu traw i chwastów również z krawężników przylegających do chodnika. Zamiatanie korytek odwadniających wymienionych w wykazie obejmuje ręczno-mechaniczne sprzątanie na całej szerokości korytka wraz z usunięciem przerostu traw i chwastów oraz namułu wraz z jego wywozem i utylizacją. Ręczne zamiatanie obejmuje: - ręczne oczyszczanie chodników, ścieżek rowerowych, zatok postojowych, placów i parkingów, - usuwanie przerostu traw i chwastów mechanicznie bądź przy pomocy środków chwastobójczych - wywiezienie zgromadzonych zanieczyszczeń na wysypisko. Ręczne zamiatanie nawierzchni należy przeprowadzać zgodnie z harmonogramem ręcznego oczyszczania dla rejonu . Ręczne oczyszczanie obejmuje utwardzone nawierzchnie wszędzie tam, gdzie użycie samojezdnego sprzętu (np. ze względu na parkujące samochody) nie jest możliwe np.: zatoki postojowe, parkingi, pasy rozdziału, miejsca postojowe, korytka ściekowe, niezależnie od rodzaju utwardzonej nawierzchni (kostka, asfalt). Zabrania się wymiatania, czy przerzucania zanieczyszczeń na tereny przyległe np. jezdnie, pasy zieleni i inne. Oczyszczanie pasów zieleni - polegać będzie na utrzymaniu czystości na pasie zieleni pasa drogowego którym zarządza zamawiający . Prace prowadzone będą na obszarze ok. 64 ha i polegać będą na ręcznym sprzątaniu również jeżeli zajdzie taka potrzeba wygrabianiu pasa drogowego w zakresie pasa zieleni. Wykonawca na bieżąco będzie usuwał zebrane z pasa zieleni zanieczyszczenia (wszelkiego typu włącznie z przedmiotami nie gabarytowymi patrz meble itp.) dopuszcza się składowanie w workach z nazwą firmy wykonawcy zebrane zanieczyszczenie nie dłużej jednak niż 12 godzin. Wykonawca realizował będzie sprzątanie zanieczyszczeń punktowych w obrębie chodników i pasów zieleni nie powstałe na skutek zdarzeń drogowych 24 godziny na dobę każdego dnia w trakcie obowiązywania umowy o konieczności wykonania prac powiadomi go CRG Gliwice bądź przedstawiciel zamawiającego. Zamawiający każdorazowo w piątek powiadomi wykonawcę o konieczności wykonania prac ich lokalizacji oraz obmiarze Załącznik w postaci wykazu należy traktować pogladowo. Wykonawca rejonu jest zobowiązany do przysyłania drogą elektroniczną do Zamawiającego codziennie do godz. 9.oo zestawienia wykonanych prac w poprzedniej dobie -RAPORT DZIENNY- (od 6.00 do 6.00). Sposób przedstawienia tych danych w raporcie powinien być czytelny i umożliwiać kontrolę Zamawiającego. Zamawiający będzie prowadził kontrolę wykonania usługi na bieżąco. Poprzez oczyszczenie nawierzchni należy rozumieć usunięcie przy użyciu odpowiednich narzędzi zanieczyszczeń z powierzchni oczyszczanej. Za nie oczyszczenie lub nie umycie należy rozumieć dopuszczenie do zalegania nieczystości na 2% powierzchni przedmiotu umowy. Pozostałe określenia podstawowe są zgodne z obowiązującymi odpowiednimi polskimi normami i definicjami Wykonawca przystępujący do oczyszczania nawierzchni chodników oraz sprzątania pasów zieleni , powinien dysponować 18 pracownikami do zamiatania ręcznego oraz następującym sprzętem wraz z obsługą: - zamiatarką mechaniczną o dmc do 3,5 t zabudowanym odkurzaczem wyposażoną w zraszacz o zmiennym rozstawie szczotek zamiatających sztuk min. 3 - dmuchawy typu STIHL lub równoważne sztuk 3. - samochód ciężarowy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5t - minimalna ilość 4 szt. - narzędzia, takie jak szczotki, łopaty, miotły, itp...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FUH Natezja Urszula Heinrich, Dominika Bremer, Raciborska 25G, 44-153 Trachy, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 296296,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 296296,30

  • Oferta z najniższą ceną: 296296,30 / Oferta z najwyższą ceną: 296296,30

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie zostało zawarte do czasu rozstrzygnięcia postępowania przetargowego ogłoszonego 28.02.2015 r. (Ogłoszenie nr: 2015/S 042-072183) ze względu na wyjątkową sytuację niewynikająca z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.