eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomin › Remont drogi gminnej nr 110322C Bocheniec-Rętwiny-Trąbin, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 2563,5 mb - gmina Radomin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Radomin: Remont drogi gminnej nr 110322C Bocheniec-Rętwiny-Trąbin, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 2563,5 mb - gmina Radomin
Numer ogłoszenia: 119390 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58284 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej nr 110322C Bocheniec-Rętwiny-Trąbin, dojazdowej do gruntów rolnych, na długości 2563,5 mb - gmina Radomin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 110322C Bocheniec-Rętwiny-Trąbin na odcinku 2563,5 mb. Przedmiotowa droga położona jest na działkach nr 87, obręb Bocheniec i 59/1 obręb Rętwiny, będących własnością Skarbu Państwa we władaniu Gminy Radomin. Jako początek, km 0+000, projektowanego odcinka przyjęto krawędź jezdni drogi wojewódzkiej nr 534 Grudziądz - Rypin. Koniec projektowanego odcinka stanowi krawędź jezdni drogi powiatowej Radomin - Płonne. Droga stanowi dojazd do zabudowań, gruntów rolnych (grunty orne, łąki) położonych wzdłuż drogi. Istniejąca droga ma nawierzchnię ulepszoną gruzem betonowym, ceglanym, z kamienia wapiennego, w złym stanie technicznym o zmiennej szerokości, 3,5 - 5,5 m. Na całym odcinku droga odwadniana jest powierzchniowo na przyległe grunty rolne i łąki. Na całym odcinku występują lokalne nierówności w przekroju poprzecznym i podłużnym. Z uwagi na nierówności pasa jezdnego w profilu poprzecznym i podłużnym oraz zanieczyszczenie istniejącej nawierzchni naniesionymi przez wodę piaskami, należy całą ulepszoną nawierzchnię przeprofilować na całym odcinku oraz wyrównać kruszonym gruzem betonowym (wg wykazu), dla uzyskania podłoża o projektowanych parametrach, pod projektowane warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i poboczy. Istniejące pobocza obustronne są gruntowe, lokalnie zawyżone. W obecnym stanie droga nie zapewnia bezpiecznych warunków użytkowania. I. Wykonanie zadania obejmuje wykonanie n/w asortymentu robót: 1. Roboty pomiarowe 2. Profilowanie istniejącego podłoża na całej długości na szer. 5,5 m z wykonaniem oparcia na krawędziach korony drogi dla warstwy podbudowy z kruszonego kamienia polnego. 3. Koryto szer. 0,5 m i głęb. 0,3 m, na poszerzeniu na odkład w/m (wg wykazu) 4. Wykonanie podsypki piaskowej grub. 10 cm na w/w poszerzeniach 5. Wykonanie podbudowy pomocniczej na poszerzeniu, z kruszonego gruzu betonowego 0/63, grub. 20 cm 6. Wyrównanie istniejącego podłoża z gruzu, gruzem beton. frakcji 0/31,5 7. Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszonego kamienia polnego 0/31,5, grub. 10 cm na jezdni drogi na istniejącym gruzie betonowym i na zjazdach i skrzyżowaniach 8. Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową w il. 3,5l/m2 i grysami bazaltowymi 8/11 w il. 15 kg/m2,na całej powierzchni jezdni, zjazdów i skrzyżowań - warstwa dolna 9. Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową w il. 3 l/m2 i grysami bazaltowymi 5/8 w il. 13 kg/m2, na całej powierzchni jezdni, zjazdów i skrzyżowań - warstwa górna. 10. Profilowanie istniejącego gruntu przyległego do remontowanej drogi z uformowaniem poboczy szer. 0,5 m 11. Umocnienie skarp nasypu na przepuście bet. płytami kratowymi 40x60 12. Ustawienie barier sprężystych SP-06 na przepuście 13. Ustawienie oznakowania pionowego na skrzyżowaniach. Szczegółowy zakres asortymentów i ilości robót zawiera przedmiar robót. II. Konstrukcja nawierzchni jezdni (od góry) 1. Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową, w ilości 3 l/m2 i grysami bazaltowymi 5/8, w ilości 13 kg/m2 - warstwa górna 2. Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową w ilości 3,5 l/m2 i grysami bazaltowymi 8/11, w ilości 15 kg/m2 - warstwa dolna 3. Podbudowa zasadnicza z kruszonego kamienia polnego frakcji 0/31,5 - grub. 10 cm 4. Istniejąca nawierzchnia z gruzu betonowego - grubość zmienna (min. 20cm) III. Konstrukcja poboczy utwardzonych (od góry) 1. Kruszony kamień polny frakcji 0/31,5 - grub. 10 cm (element wykonywany jednocześnie z podbudową zasadniczą jezdni) 2. Istniejące podłoże gruntowe lub istniejąca nawierzchnia z gruzu betonowego (w miejscach ulepszenia o szer. powyżej 4,2 m) IV. Szerokości i spadki elementów korony drogi Jezdnia: Szerokość nawierzchni na całej długości jest stała i wynosi 4,0 m. Spadki poprzeczne na odcinkach o przekroju daszkowym, 2 - 4 %, na odcinkach o spadku jednostronnym, 2 - 4 %. Pobocza utwardzone: Szerokość poboczy utwardzonych z kruszonego kamienia polnego na całym odcinku jest stała i wynosi 0,75 m x 2. Spadki poprzeczne na odcinkach o przekroju daszkowym, 5 - 8 %, a na odcinkach o spadku jednostronnym jezdni, spadki poboczy po obu stronach zgodne ze spadkiem jezdni (wielkość i kierunek) 2 - 4 % V. Ukształtowanie nawierzchni w terenie : Projektowana nawierzchnia ułożona zostanie z wykorzystaniem istniejącego podłoża z gruzu betonowego. Ukształtowanie przyległego terenu również warunkuje geometrię drogi, w związku z tym przyjęto n/w ukształtowanie nawierzchni : 1. odc. 0+000 - 0+025, przejście ze spadku jednostronnego na styku z krawędzią drogi wojewódzkiej na spadek daszkowy 2. odc. 0+025 - 0+240 przekrój daszkowy 3. odc. 0+240 - 0+320 przejście na spadek jednostronny w prawo, łuk poziomy w prawo 4. odc. 0+320 - 0+350 przejście ze spadku jednostronnego w prawo na spadek jednostronny w lewo 5. odc. 0+350 - 0+440 łuk poziomy w lewo i przejście na przekrój daszkowy 6. odc. 0+700 - 0+820 przejście z przekroju daszkowego na jednostronny w prawo, łuk poziomy w prawo, przejście z przekroju jednostronnego w prawo na przekrój daszkowy 7. odc. 0+820 - 2+540 przekrój daszkowy 8. odc. 2+540 - 2+563,5 przejście ze spadku daszkowego na spadek podłużny wzdłuż krawędzi drogi powiatowej (w lewo) IV. Oznakowanie pionowe i bariery sprężyste: Z uwagi na zmianę nawierzchni na ulepszoną zachodzi konieczność oznakowania wyremontowanego odcinka drogi, i tak: 1. skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 534 Grudziądz - Rypin należy oznakować znakiem A-7, poprzedzonym drugim znakiem A-7 z tabliczką T-1 200m 2. skrzyżowanie z drogą powiatową Radomin - Płonne należy oznakować znakiem A-7 poprzedzonym znakiem A-7 z tabliczką T-1 200m Tarcze znaków - wielkość średnia, folia odblaskowa II generacji. Słupki do znaków ocynkowane, 50 mm. Nasyp i ciek wodny na istniejącym przepuście w km 0+270,5 na leży zabezpieczyć obustronną barierą sprężystą SP-06/2 (słupki co 2 m). Długość barier po 16 mb z każdej strony drogi (2 deski poziome i po jednej desce skośnej na początku i końcu bariery, zakończone wyoblonymi kształtkami). Szczegółowy zakres asortymentów i ilości robót zawiera przedmiar robót - kosztorys ofertowy jako materiał do sporządzenia kosztorysu i obliczenia ceny oferty. Kosztorys należy dołączyć do składanej oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykazy zawiera dokumentacja projektowa - Opis techniczny, załączony do SIWZ. Cechy techniczne i jakościowe zastosowanych materiałów i rozwiązań powinny być zgodne z Polskimi Normami przenoszonymi normy europejskie lub w przypadku uczestniczenia w przetargu firm zagranicznych, normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiar robót, udostępnione są na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl - BIP Radomin - Zamówienia publiczne-Przetargi 2014, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego - Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Drogowych Marek Smorczyński Olsza 3, 88-300 Mogilno, Olsza 3, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 423458,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 493633,69

  • Oferta z najniższą ceną: 493633,69 / Oferta z najwyższą ceną: 661917,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.