eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Haczów › Remont dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi na terenie gminy Haczów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Haczów: Remont dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi na terenie gminy Haczów
Numer ogłoszenia: 119384 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Haczów, Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, fax 013 4391696.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ughaczow@ks.onet.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi na terenie gminy Haczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi na terenie gminy Haczów W zakres robót do wykonania wchodzą remonty następującychodcinków dróg gminnych: 1.Droga w Haczowie: Haczów przy Wisłoku odcinek :520,0 m2 (roboty ziemne, , ścieki z elementów betonowych, + wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym zagęszczanym, powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych asfaltem i grysem kamiennym) 2.Droga w Haczowie:Haczów na Morwawę odcinek :1.875 m2 (oczyszczenie mechaniczne nawierzchni, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno bitumiczną, + nawierzchnia asfaltowa ) 3.Droga w Jabłonicy Polskiej:Jabłonica Polska - Budzyń: odcinek: 399,0 m2 ( przepusty rurowe pod zjazdami , roboty ziemne, ścieki z elementów betonowych, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineral. - bitum. + nawierzchnia asfaltowa ) 4.Droga w Malinówce:Malinówka przed szkołą, odcinek :574,0 m2 (wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym, zagęszczanym + wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min -bitum. + nawierzchnia asfaltowa) 5.Droga we Wzdowie: Wzdów koło Zdybka- odcinek: 490,0 m2 (warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineral. - bitum. + nawierzchnia asfaltowa) 6.Droga w Jasionowie: Jasionów koło stadionu-odcinek: 552,0 m2 (wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineral. - bitum. + nawierzchnia asfaltowa) 7.Droga w Jasionowie: Jasionów za cmentarzem- odcinek: 290,0 m2 (wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineral. - bitum. + nawierzchnia asfaltowa) 8.Droga w Bukowie: Buków koło Domu Ludowego -odcinek: 222,0 m2 ( wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem + wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min -bitum. + nawierzchnia asfaltowa) 9.Droga w Trześniowie: Trześniów Młyny, odcinek : 1.006 m2 ( warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych+ powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych asfaltem i grysem kamiennym)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.3 . -.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 20.08.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy mają spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. a) być uprawnionymi do wykonywania działalności objętej niniejszym postępowaniem b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych e) prowadzić działalność w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia przez okres nie krótszy niż 5 lat.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku ( załącznik Nr 1) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) oświadczenie o braku zaległości podatkowych lub aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenie o nie zaleganiu składek na ZUS potwierdzające ,że nie zalega z opłacaniem podatków lub aktualne zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,. W przypadku kierownika budowy wymagany jest dokument stwierdzający posiadane uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi. h) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. i) Ponadto oferta powinna zawierać: - Kosztorys ofertowy za wykonanie całości robót zawierający cenę brutto i netto za całość przedmiotu zamówienia. - Harmonogram rzeczowo-finansowy dotyczący realizacji zadania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/haczow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr 573.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów Nr 573.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.