Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Krzanowice: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku szkolnym 2008/2009 polegającym na kompleksowym przewozie uczniów z terenu Gminy Krzanowice począwszy od 01.09.2008.
KOD CPV - 60113100 - 4
Numer ogłoszenia: 119381 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Krzanowicach - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum, ul. Akacjowa 1, 47-470 Krzanowice, woj. śląskie, tel. 032 4107010, 4108040, fax 032 4107010.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku szkolnym 2008/2009 polegającym na kompleksowym przewozie uczniów z terenu Gminy Krzanowice począwszy od 01.09.2008. KOD CPV - 60113100 - 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku szkolnym 2008/2009 polegającym na kompleksowym przewozie uczniów ( dowóz o odwóz z przystanków autobusowych ) z terenu Gminy Krzanowice począwszy od 01.09.2008r. Przewóz dotyczy maksymalnej liczby szacunkowej uczniów - 140 z miejscowości : 1/ Pietraszyn - 28 2/ Wojnowice - 5 3/ Borucin - 43 4/ Bojanów - 58 5/ szacunkowa rotacja uczniów w ciągu roku szkolnego - plus 6 Przejazdy autobusów powinny być zorganizowane na ww. trasach w taki sposób, by zapewnić: a/ dotarcie uczniów do szkoły przed rozpoczęciem nauki o godz. 8 00, 8 50; b/ powrót po skończeniu nauki w godzinach 12:20; 13:20; 14:15; 15:10 (koniec lekcji). c/ świadczenia usług na profesjonalnym poziomie i pełnego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego d/ zapewnienia wszystkim uczniom przewozu podczas wszystkich kursów, w dniach, w których odbywają się zajęcia szkolne. e/ uruchomienia dodatkowych kursów celem rozładowania przepełnienia w autobusach, f/ dowozu uczniów na bazie taboru autobusowego posiadanego przez Wykonawcę, a tabor ten powinien być sprawny i posiadać aktualne badanie techniczne, ponadto autobusy powinny spełniać wszystkie podstawowe warunki sanitarno-higieniczne, g/ wykonawca gwarantuje w razie awarii autobusów transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. WYMAGANE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, min. jedną usługę przewozu do szkół dzieci w okresie całego roku szkolnego , w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, - dysponuje min. 5 sprawnymi technicznie autobusami o ilości miejsc min. 49 każdy oraz 5 kierowcami z odpowiednimi uprawnieniami 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty oświadczenia i dokumenty określone w rozdz. IX na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz osób z uprawnieniami ( min. 5 kierowców ) niezbędnymi do wykonania zamówienia wg załącznika nr 3 do SIWZ potwierdzający posiadanie kwalifikacji i wiedzy niezbędnych do podjęcia i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego 4. wykaz niezbędnego sprzętu do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( min. 5 autobusów o ilości miejsc min. 49 każdy) wg załącznika nr 4 do SIWZ 5. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, min. jedną usługę przewozu do szkół dzieci w okresie całego roku szkolnego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5 do SIWZ 6. koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, Pozostałe wymagane dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty: 7. Formularz ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 8. W przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) należy dołączyć pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkrzanowice.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krzanowicach ul. 15 Grudnia 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół w Krzanowicach - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum ul. Akacjowa 1 47-470 Krzanowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI KRZANOWICE
- "Rozbudowa z przebudową istniejącego budynku sanitarno- szatniowego przy boisku piłkarskim w Borucinie"
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krzanowice etap III"
więcej: przetargi KRZANOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r
- "Wykonanie usługi w zakresie dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Kleczew do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"
- "DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH Z TERENU GMINY JAROCIN W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Świadczenie usług w zakresie transportu i opieki podczas przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Sokołów Małopolski do/z placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usługi przewozowej w zakresie dowożenia uczniów z terenu gminy Pszczółki do szkół oraz ich odwożenia do miejsca zamieszkania.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.