To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-19
Wadowice: Zadanie A - zniesienie działek nr 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15, 1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha położonych w Radoczy, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego i podział na 9 działek w tym poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy; Zadanie B - podział działki nr 11133/1 o pow. 0,9400ha położonej w Wadowicach przy ul. Wałowej 30, stanowiącej własność Powiatu Wadowickiego na 3 nowe działki
Numer ogłoszenia: 119371 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96105 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie A - zniesienie działek nr 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15, 1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha położonych w Radoczy, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego i podział na 9 działek w tym poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy; Zadanie B - podział działki nr 11133/1 o pow. 0,9400ha położonej w Wadowicach przy ul. Wałowej 30, stanowiącej własność Powiatu Wadowickiego na 3 nowe działki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zadanie A - Nieruchomość użytkowana dotąd rolniczo położona w Radoczy w pobliżu drogi krajowej nr 28, w sąsiedztwie torów kolejowych i oczyszczalni ścieków, przy drodze gminnej, stanowiąca działki nr 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15, 1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha objęte księgami wieczystymi nr KR1W/00023097/3, KW23760, KR1W/00081201/0 jest własnością Powiatu Wadowickiego. Przedmiotowe działki objęte są miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomice i znajdują się w terenach aktywności gospodarczej i usług komercyjnych. Zamówienie obejmuje zniesienie działek 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15 i 1315/19, a następnie wydzielenie 8 działek o nowym kształcie zgodnie z załącznikiem mapowym oraz wydzielenie dziewiątej działki na poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy, ( zgodnie z liniami rozgraniczającymi planu zagospodarowania przestrzennego). Zadanie B - Nieruchomość zabudowana położna w Wadowicach przy ul. Wałowej 30 oznaczona jako działka 11133/1 o pow. 0,9400ha stanowiąca bazę Powiatowego Zarządu Dróg, objęta KR1W/00076704/8 jest własnością Powiatu Wadowickiego. Zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w Wadowicach działka nr 11133/1 położona w Wadowicach znajduje się częściowo w terenach obiektów produkcyjnych, składów i magazynów, częściowo w terenach zieleni nieurządzonej, częściowo w terenach wód powierzchniowych płynących oznaczonych symbolem 2/WS1. Zamówienie obejmuje wydzielenie z działki 11133/1 w Wadowicach bazy Powiatowego Zarządu Dróg (zgodnie z załącznikiem mapowym) oraz dojazdu do pozostałej części nieruchomości. W obu przypadkach wykonawca przygotowuje wstępny projekt podziału nieruchomości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie A - zniesienie działek nr 1315/13, 1314/2, 1315/10, 1315/14, 1315/13, 1315/17, 1315/24, 1315/15, 1315/19 o pow. łącznej 8,6535ha położonych w Radoczy, stanowiących własność Powiatu Wadowickiego i podział na 9 działek w tym poszerzenie drogi stanowiącej własność gminy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAKUB NIZIOŁEK USŁUGI GEODEZYJNE HORYZONT
jakie przetargi wygrała firma
JAKUB NIZIOŁEK USŁUGI GEODEZYJNE HORYZONT
- Usługi Geodezyjne Horyzont Jakub Niziołek, ul. Na Banię 14B, 34-700 Rabka-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4500,00
Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie B - podział działki nr 11133/1 o pow. 0,9400ha położonej w Wadowicach przy ul. Wałowej 30, stanowiącej własność Powiatu Wadowickiego na 3 nowe działki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAKUB NIZIOŁEK USŁUGI GEODEZYJNE HORYZONT
jakie przetargi wygrała firma
JAKUB NIZIOŁEK USŁUGI GEODEZYJNE HORYZONT
- Usługi Geodezyjne Horyzont Jakub Niziołek, ul. Na Banię 14B, 34-700 Rabka-Zdrój, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2200,00
Oferta z najniższą ceną: 2200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3321,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawy warzyw, owoców, ziemniaków oraz roślin strączkowych.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych, inwentaryzacji oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie Miasta Bydgoszczy
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.