Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Szepietowo: dostawa komputerów i sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 119366 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, 13, 18-210 Szepietowo, woj. podlaskie, tel. 086 2758946, fax 086 2758951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpodr.zetobi.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa komputerów i sprzętu biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: komputery notebook 18 szt komputery PC 10 szt drukarki laserowe 5 szt projektor multimedialny 15 szt ekran projekcyjny 15 szt wizualizer 1 szt niszczarka dokumentów 6 szt kserokopiarka 1 szt USB FlashDrive 27 sz duplikator płyt 1 szt toner HP49A 40 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium 2000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ wykonawca musi spełniać wymagania określone w art 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z 29 stycznia 2004r Dz.u. nr 19 poz 177 z późniejszymi zmianami. 2/ wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy. 3/ wykonawca musi prowadzić działalność godpodarczą zgodną z charakterem zamówienia. 4 /wykonawca musi mieć zawartą umowę z producentem oleju opałowego na dostawę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad. pkt.1 - oświadczenie wykonawcy ad.pkt.2- oświadczenie wykonawcy ad. pkt3. aktualny wypis z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z Urzędu Miasta/Gminy ( kserokopia poświadczona za zgodnośc z oryginałem) ad. pkt 4. kswerokopia umowy ( poświadczona za zgodnośc z oryginałem)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://epodlasie.wipb.pl/biptest.wodr/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego 18 - 210 Szepietowo (Ośrodek Szkoleniowy pokój nr 16).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego 18 - 210 Szepietowo ( Ośrodek Szkoleniowy pokój nr 16).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 30.08.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część dostawy jest refinansowana ze środków UE przez FAPA Warszawa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu audio
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu audio-video oraz systemu klimatyzacji niezbędnych do uruchomienia Przyjaznego Pokoju Przesłuchań
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Wybór dostawcy sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Zakup komputerowych materiałów eksploatacyjnych.
- dostawa sprzętu komputerowego dla ośrodka obliczeniowego systemu Integrującej Platformy Elektronicznej Zintegrowanego Systemu Katastralnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.