eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana zużytej stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawyZP/15/PN/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Warszawa: Wymiana zużytej stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: ZP/15/PN/2009
Numer ogłoszenia: 119341 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy , ul. Jagiellońska 23, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 818 67 41, faks 022 818 67 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana zużytej stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych komunalnych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy. Oznaczenie sprawy: ZP/15/PN/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę zużytej stolarki okiennej na stolarkę drewnianą wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 328 szt o powierzchni około 820 m2 oraz stolarkę z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi w ilości 742 szt o powierzchni około 1850 m2 i w zależności od potrzeb wymianę parapetów wewnętrznych o powierzchni około 200 m2, w lokalach mieszkalnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Praga Północ - wykaz adresowy budynków-lokali w których przewidziane są okna do wymiany załącznik Nr 6/I i Nr 6/II w tym: - Część I - stolarka drewniana wraz z parapetami zewnętrznymi - 304 szt o powierzchni ok.750 m2, stolarka z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi-355 szt o powierzchni ok.850 m2 i parapety wewnętrzne o powierzchni ok. 50 m2; - Część II - stolarka drewniana wraz z parapetami zewnętrznymi 24 szt o powierzchni ok.70 m2 , stolarka z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi-387 szt o powierzchni ok.1000 m2 i parapety wewnętrzne o powierzchni ok. 150 m2,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium:ogółem 28 000,00 zł, słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych, w tym: część I - 18 000,00 zł słownie: osiemnaście tysięcy złotych, część II - 10 000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer: 67 103015080000000550872048.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wymagane art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tj: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonał okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane obejmujące wymianę lub montaż stolarki okiennej o wartości stolarki powyżej 100 000 zł każda , b)dysponuje lub będzie dysponował do bezpośredniego nadzoru nad robotami i ich koordynacją : 1osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, c) dysponuje lub będzie dysponował do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia osobami przeszkolonymi pod względem przepisów BHP i p.poż w ilości gwarantującej należyte i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) osiągnął w okresie ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie obroty co najmniej 2 000 000 zł, b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 300 000 zł. c) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000 zł oraz będzie posiadać takie ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postanowień art.24 ust.1 i 2 pzp: tj. a) wniesie wadium w wymaganej wysokości i terminie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 6.aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 7.wykaz robot budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie tj. co najmniej 3 roboty budowlane obejmujące wymianę lub montaż stolarki okiennej o wartości stolarki powyżej 100 000 zł każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie; 8.uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie z IIB osoby przewidzianej do bezpośredniego nadzoru nad robotami i ich koordynacją; 9.oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy wraz z załączeniem sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy oraz informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 10.aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł; 11.w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1, składa odpowiednio dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006.87.605 zm.). oraz w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć: 12.deklaracje zgodności z Polską Normą lub z aprobatą techniczną dopuszczenia do stosowania w budownictwie, potwierdzające wymagane przez Zleceniodawcę cechy techniczne wyrobu budowlanego dla: - okien i drzwi balkonowych stosowanego systemu z PCV, - okien i drzwi balkonowych z drewna, - okuć stosowanych do okien i drzwi z PCV, - okuć stosowanych do okien i drzwi z drewna, - nawiewników powietrza. 13. certyfikat potwierdzający spełnianie przez stosowane do okien szyby zespolone wymogów bezpieczeństwa; 14. Atest Higieniczny PZH dla: - profili okiennych z drewna, - dla profili okiennych z PCV, 15. świadectwo niezapalności lub trudnozapalności dla profili okiennych z PCV, 16. atest producenta na materiał z którego będą wykonane parapety..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-praga-pn.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie do pobrania ze strony internet. lub W-wa, ul.Jagiellońska 23 pok.2, w cenie 280,00 zł, opłata w kasie AOM4 ul.Bródnowska 24 lub 42 103015080000000550872013, albo za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Jagiellońska 23, pokój 107, piętro I.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I- na terenie AOM Nr 2 i Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - stolarka drewniana wraz z parapetami zewnętrznymi - 304 szt o powierzchni ok.750 m2, stolarka z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi-355 szt o powierzchni ok.850 m2 i parapety wewnętrzne o powierzchni ok. 50 m2;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.32-8, 45.26.20.00-1, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II- na terenie AOM Nr 4 i Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - stolarka drewniana wraz z parapetami zewnętrznymi 24 szt o powierzchni ok.70 m2 , stolarka z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi-387 szt o powierzchni ok.1000 m2 i parapety wewnętrzne o powierzchni ok. 150 m2,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.32-8, 45.26.20.00-1, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.