eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Wykonanie prac związanych z urządzaniem i zagospodarowaniem lasu w 2008 r. dla gruntów Nadleśnictwa Dynów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Dynów: Wykonanie prac związanych z urządzaniem i zagospodarowaniem lasu w 2008 r. dla gruntów Nadleśnictwa Dynów
Numer ogłoszenia: 119311 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów, ul. Jaklów 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521229 w. 20, fax 016 6521072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/dynow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac związanych z urządzaniem i zagospodarowaniem lasu w 2008 r. dla gruntów Nadleśnictwa Dynów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Odnowienie granic zewnętrznych Nadleśnictwa Zakres prac obejmuje: 1) Dokonanie wznowienia bądź rozgraniczenia przedmiotowych granic w trybie ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2005 Nr 240, poz. 20027 z późn. zm.). 2) Przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o wszczęcie procedury rozgraniczenia. 3) Dostarczenie 2 oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności rozgraniczenia i uczestnictwo w postępowaniu administracyjnym zmierzające do uzyskania decyzji do zatwierdzeniu rozgraniczenia. 4) Dostarczenie kopii oklauzulowanych w PODGiK protokołów z czynności wznowienia granic. 5) Dostarczenie 2 egz. załączników graficznych wykonanych na podkładzie mapy przeglądowo-gospodarczej ewidencji gruntów Nadleśnictwa z opisem i oznaczeniem przebiegu granic. 6) Oznaczenie przebiegu granic - zastabilizowanie punktów załamania granic oraz uzupełnienie brakujących punktów granicznych znakami trwałymi (beton lub granit) z podcentrem ( znakiem podziemnym). 7) Oczyszczenie terenu w pobliżu znaku i opisanie numeru punktu na pobliskim drzewie. 2. Aktualizacja części graficznej planu urządzenia lasu (Leśnej Mapy Numerycznej) według stanu na 30.11.2008r. Zakres prac obejmuje: 1) Aktualizację Leśnej Mapy Numerycznej, warstwy obligatoryjne LMN zgodnie z zarządzeniem nr 74 Dyrektora Generalnego LP z dnia 23 sierpnia 2001r.) w zakresie: - wyników prac wymienionych w punkcie 1, - modernizacji ewidencji gruntów obrębów: Wołodź i Ulucz. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia dotyczący prac wymienionych w punkcie 1 przedstawiony został w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. złożą ofertę z wymaganymi dokumentami, załącznikami, oświadczeniami oraz zaświadczeniami, 3. złożą ofertę zgodną w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia ze wszystkimi wymogami SWIZ oraz z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3, 2. Oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (kserokopie uprawnień) i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6. Wykaz posiadanego sprzętu i oprogramowania do wykonania zamówienia, 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem (tożsamych z przedmiotem zamówienia) oraz wartością (podobna do wartości oferty składanej przez wykonawcę w toczącym się postępowaniu) usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/dynow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dynów, ul. Jaklów 2, 36-065 Dynów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Nadleśnictwa - sekretariat, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.