eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługi serwisowania i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-16

Olsztyn: Usługi serwisowania i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 119273 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, fax 089 5322979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowania i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi serwisowania i naprawy sprzętu oraz aparatury medycznej, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, min.: aparaty ekg, kardiomonitory, pulsoksymetry, respiratory, komory laminarne, cieplarka, ścinacze, sterylizatory.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Złożą oświadczenie, że: a) Wykonawca zapoznał się z treścią SIWZ i przyjmuje ją bez zastrzeżeń oraz, że otrzymał wszystkie konieczne informacje potrzebne do przygotowania oferty, b) w przypadku wyboru oferty podpisze umowę, w terminie i w czasie wskazanym przez Zamawiającego, której wzór załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) nie zachodzi żadna okoliczność powodująca wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, d) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, e) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zwanego dalej Liderem Konsorcjum. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Lidera Konsorcjum. 6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń, jakich żąda od Wykonawców w rozdziale V SIWZ, stosując formułę spełnia - nie spełnia wypełniając druk ZP - 14.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego Załącznik Nr 2. 3. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo Lidera Konsorcjum od podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 8. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem lub oświadczenie o braku takiego wymogu ustawowego. 9. Oświadczenie Wykonawcy, iż do wykonania przedmiotowego zamówienia Wykonawca posiada wymaganą wiedzę techniczną i uprawnienia. 10. Podpisany Projekt umowy, stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Budynek Administracji pok. 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie i naprawa przez okres 24 miesięcy następujących sprzętów: aparaty ekg, kardiomonitory, defibrylatory, aparaty do mierzenia ciśnienia, pulsoksymetry, laryngoskopy, ssaki, pompy infuzyjne, respiratory, inhalatory, glukometry, spirometry, strzykawka automatyczna, endoskop-zasilacz, endoskop-swiatłowód.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie i naprawa nastepujących sprzetów: myjka INOVA, myjka ultradźwiękowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie i naprawa komory laminarnej i degystorium..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie i naprawa sterylizatora parowego i sterylizatora SPW-275.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie i naprawa cieplarki, ścinaczy, suszarek laboratoryjnych SUP-4M, lodówki laboratoryjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie i naprawa mikroskopów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wirówki laboratoryjne MPW- 340 i 360.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwisowanie i naprawa gniazd tlenowych, dozowników tlenu, reduktorów tlenu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.