eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont wyznaczonych pomieszczeń zniszczonych w wyniku pożaru w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-26

Gdańsk: Remont wyznaczonych pomieszczeń zniszczonych w wyniku pożaru w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 119240 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52286 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 61 52, faks +48 58 347 24 45.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wyznaczonych pomieszczeń zniszczonych w wyniku pożaru w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i na jego podstawie wykonanie prac remontowych oraz wymiany instalacji wodociągowej, które należy wykonać w wyznaczonych pomieszczeniach, części piwnicy i korytarzu piwnicy budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej, znajdującego się w Gdańsku-Wrzeszczu w obrębie ulic Siedlickiej i Traugutta - na terenie kampusu uczelni budynek oznaczony jest nr 21. Remontowane pomieszczenia i część korytarza piwnicy uległa zniszczeniu wskutek pożaru, co należy uwzględnić w zakresie projektowanego remontu. 2.Przedmiot zamówienia zawiera: Etap I - opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do wykonania na jej podstawie remontu pomieszczeń piwnicznych zniszczonych wskutek pożaru w budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w tym: 1)projekt wykonawczy branża budowlana 2)projekt wykonawczy branża elektryczna 3)projekt wykonawczy branży sanitarnej Opracowywane projekty powinny być podzielone na pomieszczenia wyszczególnione w programie funkcjonalno-użytkowym tj.: 028, 28, 30-32, 34, 36, 37, 39, 41, 43, 45, 47-49-51, korytarz, klatka schodowa, pomieszczenie szatni. Część dokumentacji dotycząca wydzielenia pożarowego pomieszczenia rozdzielni głównej (RG) znajdującej się na parterze budynku musi być wykonana jako oddzielna i uzgodniona z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych. Program funkcjonalno-użytkowy, pkt. 2.4) Do obowiązków Wykonawcy należy dokonanie kompletnych uzgodnień sporządzonej dokumentacji projektowej z Zamawiającym. Dokumentację projektową Wykonawca sporządzi w formie papierowej w 3 kopiach (po 3 kopie każdego dokumentu) oraz w formie elektronicznej na nośniku w postaci płyt CD-R, w dwóch egzemplarzach. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić dokumentację spełniającą wszelkie wymogi wynikające z Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Materiały i technologie zawarte w dokumentacji projektowej muszą zostać określone w sposób opisowy, za pomocą parametrów technicznych w dopuszczalnych zakresach stosowania, bez wskazywania konkretnego producenta bądź dostawcy. Jeżeli zachodzi konieczność zastosowania ściśle określonego materiału bądź technologii, należy w opisie technicznym przedstawić uzasadnienie takiej potrzeby. Dokumentacje należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót budowlanych do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a po zakończeniu robót (przed odbiorem końcowym) do wykonania dokumentacji powykonawczej oraz pomiarów instalacji elektrycznej i wodociągowej. Etap II - wykonanie prac remontowych oraz wymiany instalacji wodociągowej, które należy wykonać w wyznaczonych pomieszczeniach, części piwnicy i korytarzu piwnicy budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy. Uwaga- Określenie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia niektórych urządzeń poprzez wskazanie ich znaków towarowych lub nazw producentów nie jest równoznaczne z obowiązkiem ich przyjęcia w ofercie. Wykonawca może zamiast nich zastosować odpowiednie równoważne urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych. W przypadku zastosowania urządzeń lub materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaoferowanych wyrobów. Wykonawca w przypadku stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian lub modyfikacji w przedmiocie zamówienia zwraca się z wnioskiem do zamawiającego w trybie określonym w art. 38 ustawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELKOR-BUD Sp. z o.o., ul. Śnieżna 1, 80-554 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210507,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 226582,26

  • Oferta z najniższą ceną: 149191,95 / Oferta z najwyższą ceną: 334379,67

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.