Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Wałbrzych: Oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu i ścinka poboczy dróg powiatowych Powiatu Wałbrzyskiego
Numer ogłoszenia: 119227 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu, Al. Wyzwolenia 20-24, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8460656, fax 074 8460674.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu i ścinka poboczy dróg powiatowych Powiatu Wałbrzyskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu wraz ze ścięciem trawy i krzaków w obrębie rowu, ścinkę poboczy dróg powiatowych wraz z wywozem nadmiaru gruntu na odkład
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - ubezpieczenie na łączną sumę odszkodowawczą min. 100.000 zł 4. dysponowanie sprzętem w ilości i rodzaju wymaganym przez zamawiającego - na podstawie oświadczeń oraz dokumentów wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu Al. Wyzwolenia 24, 58-300 Wałbrzych, pok. 213.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. 16 (Kancelaria Ogólna).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Wymiana na nowy istniejącego urządzenia dźwigowego usytułowanego w Budynku A winda medyczna Bloku Porodowego W Specjalistycznym Szpitalu Ginekologiczno -Położniczym im. E. Biernackiego w Wałbrzychu .
- Rozbiórka budynków przy ulicy Pocztowej 10 oraz Dąbrowskiego 18 w Wałbrzychu
- "Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu oraz renowacja/budowa odcinków kanalizacji sanitarnej (ściekowej) wzdłuż ww. ulicy"
- Zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie oraz obsługa serwisowa platformy internetowej "Dolnośląska Sieć Poradnictwa Zawodowego" w sieci Internet.
- Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze i Kłodzku, w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- "Opracowanie audytu energetycznego i dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji dla budynku zlokalizowanego przy ul. Niepodległości 67 w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych: ul. Reymonta, ul. Ogrodowa, ul. Konarskiego, oraz ul. Królowej Jadwigi w Chojnowie
- Bieżąca konserwacja dróg leśnych
- Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Barlinek w leśnictwach Polana, Kinice, Barlinek
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Wolinia, Wielka Wieś - pierwsze postępowanie w 2024 roku
- "Remont, naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2024 roku"
- "Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Siedlce w 2024 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.