eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszakowice › Równanie dróg gruntowych na terenie gminy Włoszakowice w 2008 roku.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Włoszakowice: Równanie dróg gruntowych na terenie gminy Włoszakowice w 2008 roku.
Numer ogłoszenia: 11921 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Gminnych, ul. Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie, tel. 065 5252961, fax 065 5370106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Równanie dróg gruntowych na terenie gminy Włoszakowice w 2008 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiający powierza Wykonawca przyjmuje do wykonania równanie dróg gruntowych na terenie gminy Włoszakowice za pomocą równiarki samojezdnej wraz z zawałowaniem walcem samojezdnym w terminach określonych przez Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje sprzętem do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący zał. Nr 1 specyfikacji, 2) zaparafowany na dowód projekt umowy, 3) wszystkie oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w pkt VII niniejszej specyfikacji, VIII. WYMAGANE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez wykonawcę wymagań określonych przez zamawiającego. Oświadczenia że: 1) spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) akceptuje bez zastrzeżeń warunki przetargu oraz zobowiązuje się do podpisania umowy wg załączonego wzoru, Dokumenty: 1) wypis z Krajowego Rejestru Sądowego, rejestru przedsiębiorstw państwowych, ewidencji działalności gospodarczej lub innego rejestru potwierdzającego, że wykonawca jest upoważniony do występowania w obrocie prawnym- wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zadania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszakowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Gminnych ul.Kurpińskiego 29 64-140 Włoszakowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Dróg Gminnych ul.Kurpińskiego 29 64-140 Włoszakowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.