To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-30
Bydgoszcz: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych do
zadania - Adaptacja części Budynku Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy dla potrzeb
Katedry i Zakładu Anatomii Prawidłowej UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w
Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 119211 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97185 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, faks (052) 585 36 92.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dodatkowych do zadania - Adaptacja części Budynku Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy dla potrzeb Katedry i Zakładu Anatomii Prawidłowej UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dodatkowych do zadania - Adaptacja części Budynku Dydaktycznego przy ul. Łukasiewicza 1 w Bydgoszczy dla potrzeb Katedry i Zakładu Anatomii Prawidłowej UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PUBR Sp. z o.o., ul. Toruńska 109, 85-844 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145504,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 163000,00
Oferta z najniższą ceną: 163000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Prace dodatkowe wymienione niżej w pkt. a-e są konieczne do wykonania na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, mimo dochowania należytej staranności na etapie przygotowania inwestycji. Ponadto również od ich wykonania uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego w sposób prawidłowy i zgodnie z założonymi oczekiwaniami. a)prace związane z dostosowaniem drzwi (przewidzianych w dokumentacji projektowej), do ich funkcjonowania (otwierania , zamykania) na zasadzie kontroli dostępu. Dostosowanie obejmuje rozbudowanie mechanizmu zamykania drzwi o kompletny elektrozaczep awersyjny. Konieczne jest w tej sytuacji wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej, tj. okablowania, sygnalizacji oraz skrzynek szyfrowych. Wykonanie przedmiotowych prac dodatkowych wynika z dostosowania możliwości wejść do pomieszczeń , zgodnie z oczekiwaniami użytkownika. b)prace związane z zamianą wielkości (wymiarów) stolarki drzwiowej do pomieszczeń piwnicznych nr : 01, 02, 013. Konieczne jest więc wykonanie zwiększonych otworów w istniejących ścianach ( z ich koniecznym wzmocnieniem) i osadzenie drzwi o parametrach większych od figurujących w dokumentacji. Wykonanie przedmiotowych prac wynika z dostosowania rozwiązań komunikacyjnych do obowiązujących norm i przepisów zgodnych ponadto z oczekiwaniami użytkownika. c)prace związane z zastosowaniem stolarki higienicznej z aluminium w miejsce stolarki drewnianej, przyjętej w dokumentacji obejmującej pomieszczenia budynku dla Anatomii Prawidłowej. Konieczność zamiennego rozwiązania wynika ze zgłoszenia przez użytkownika, wykonania stolarki higienicznej z aluminium jako najkorzystniej spełniającej wymagania, przy prowadzonej działalności laboratoryjno-dydaktycznej. d)prace związane z zamontowaniem dodatkowych drzwi : przedzielających korytarz na 1-szym piętrze, wejściowych na 2-gie i 3-cie piętro od klatki schodowej K-1 (o klasie odporności p.poż EI30), wejściowe z sali wykładowej na parterze do śluzy wejściowej prowadzącej do piwnicy (o klasie odporności p.poż. EI30). Konieczność ta wynikła z aktualnie opracowanego planu ewakuacji obiektu pod wzgl. p.poż. z jednoczesnym uwzględnieniem zapisów w ekspertyzie p.poż obiektu. e)prace obejmujące montaż elementów wentylacji mechanicznej na poddaszu oraz wyjścia na dach t.j. wyrzutnie, czerpnie, wentylatory, podstawy dachowe, cokoły, klapy p.poż. tłumiki, stanowiące konieczny zakres w celu uruchomienia i skutecznego działania instalacji dla potrzeb Anatomii Prawidłowej. Wykonanie powyższych prac pozwoli również na uruchomienie, wraz z pełnym sterowaniem i automatyką - 2-ch central wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych, zamontowanych na poddaszu. Natomiast konieczność montażu klap p.poż. (na granicy stref oddzielenia pożarowego), wynika z warunków i zapisów jakie zawarto w opracowanej Ekspertyzie p.poż. na realizowany obiekt, stanowiącej integralną część dokumentów wykonywanego zadania. Oddzielenie zamówienia na wykonanie robót dodatkowych od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Przedmiotowe prace połączone są technologią rozwiązań, równoczesnością lub następującym po sobie czasie ich wykonywania. Odsunięcie w czasie ich wykonywania spowoduje w sposób narastający wydłużenie okresu realizacji całego zadania (wymuszone przestoje). Ponadto grozi to koniecznością rozbiórki lub zdemontowania części wykonanych już prac. Spowodować by to mogło niepotrzebne dodatkowe, trudne na chwilę obecną do określenia koszty. Zamówienia należy udzielić temu samemu wykonawcy. Argumentem uzasadniającym jest tu fakt, iż firma wykonująca zadanie podstawowe, jako znajdująca się na obiekcie i posiadająca zorganizowany plac budowy oraz ustalony harmonogram prac, w sposób naturalny (płynny, bez żadnych przeszkód) jest w stanie natychmiast przystąpić do wykonania robót dodatkowych, które są pracami technologicznymi następującymi po sobie. Łączna wartość robót dodatkowych na szacunkową kwotę 178.971,03 zł, stanowi 2,23 % wielkości zamówienia podstawowego, nie przekracza więc 50% wartości zamówienia podstawowego wynoszącej 8.008.295,55 zł.Wynika to z wstępnie opracowanego kosztorysu obejmującego przedmiotowe roboty określone w spisanym na budowie Protokóle konieczności z dn. 03.04.2012 r.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie przeglądów okresowych obiektów budowlanych znajdujących się na terenie posesji przy ul. Powstańców Warszawy 5
- Dostawa krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- SZPiFP-47-24 Dostawa samochodu z napędem na cztery koła o nadwoziu furgon w wersji policyjnej nieoznakowanej
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowych na obiektach grobownictwa wojennego na terenie Cmentarza Nowofarnego przy ul. Artyleryjskiej w Bydgoszczy
- SZPiFP-48-24 Dostawa testów do wstępnej identyfikacji środków odurzających w organizmie człowieka
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji nawierzchni poliuretanowej rozbiegów i bieżni lekkoatletycznej stadionu im. Zdzisława Krzyszkowiaka przy ul. Gdańskiej 163 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Remont budynku kaplicy cmentarnej w Rosochatej
- Budowa komory dostępowej do trafostacji przy wylocie tunelu ul. Złotej w Warszawie wraz z przebudową infrastruktury technicznej
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.