Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Sieroszewice: ZP.PN.13/07
Numer ogłoszenia: 119209 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sieroszewice, ul. Ostrowska 65, 63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie, tel. 062 7396076, fax 062 7396456.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sieroszewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.PN.13/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Masanowie i Zamościu oraz do Gimnazjów: w Sieroszewicach i Wielowsi w roku szkolnym 2007/2008
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 03.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu oraz złożą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI niniejszej specyfikacji oraz spełniają następujące wymagania w zakresie bazy transportowej firmy: 1. na trasie nr 1 wymagany jest autobus zarejestrowany do przewozu 63 osób, 2. do obsługi trasy nr 2 wymagany jest autobus zarejestrowany do przewozu minimum 22 osób, 3. na trasie nr 3 wymagany jest autobus zarejestrowany do przewozu 66 osób, 4. posiadana liczba taboru samochodowego musi umożliwiać przewóz w przypadku awarii środka transportu, 5. sprzęt do przewozu musi być sprawny technicznie, a obsługa o wysokich kwalifikacjach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Zezwolenie na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, 4. Aktualna licencja na wykonanie krajowego transportu drogowego osób, 5. Zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie taboru samochodowego o liczbie miejsc określonej w pkt. V, 7. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących w/w dokumentów, 8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie złożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sieroszewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieroszewice ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Biuro nr 22.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sieroszewice ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trasa 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci ze Strzyżewa, Westrzy, Psar i Rososzycy do Gimnazjum w Sieroszewicach i odwóz do miejsca ich zamieszkania. Dzienny przebieg trasy - około 100 km, liczba uczniów - 132, z tego z Westrzy i Strzyżewa - 62 oraz z Psar i Rososzycy - 70..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trasa 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci z Raduchowa i Kani do Szkoły Podstawowej w Zamościu i Gimnazjum w Wielowsi oraz z Zamościa i Biernacic do Gimnazjum w Wielowsi i odwóz do miejsca ich zamieszkania. Dzienny przebieg trasy około 120 km (w przypadku przewozu autobusem o liczbie 22 miejsc), liczba dzieci 55, z tego: dowożonych do Szkoły Podstawowej w Zamościu - 19, dowożonych do Gimnazjum w Wielowsi - 36. a. dowóz: I kurs: ZS Wielowieś - Zamość - ZS Wielowieś - dowóz na godz. 7:15 II kurs: ZS Wielowieś - Raduchów - Kania - SP Zamość (wysiadają dzieci z SP Zamość) - ZS Wielowieś - dowóz na godz. 8:00 III kurs : ZS Wielowieś - Raduchów - Kania - SP Zamość - dowóz na godz. 8:30 b. odwóz : I kurs : SP Zamość - Kania - Raduchów - ZS Wielowieś II kurs : ZS Wielowieś - Zamość - Kania - Raduchów - ZS Wielowieś III kurs : jak kurs II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 03.09.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych, usługa transportu dla osób korzystających z OREW w Działdowie oraz usługa transportu dla osób korzystających z SOS-W w Mławie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do/z placówek oświatowych w Olsztynie i w Szczytnie, w roku szkolnym 2024/2025.
- Usługa w zakresie transportu sanitarnego na terenie miasta Opola oraz poza granicami miasta Opola
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym,
- 8/2024 "Usługa transportu sanitarnego karetką typu "S" i "P" dla pacjentów Szpitala Rejonowego im. dr. J. Rostka w Raciborzu"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.