Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-16
Gliwice: Dostawa szlifierki do płaszczyzn
Numer ogłoszenia: 119196 - 2007; data zamieszczenia: 16.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metalurgii Żelaza im. Stanisława Staszica, ul. Karola Miarki 12, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032/2345216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.imz.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szlifierki do płaszczyzn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szlifierki do płaszczyzn zgodnie z charakterystyką przedstawiona poniżej. Wymagania i zalecenia merytoryczne Wymagane jest, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, zapewniał bezpieczną pracę użytkownikowi i posiadał znak bezpieczeństwa B i CE. Szlifierka powinna zapewnić szlifowanie płaszczyzn różnego rodzaju elementów stalowych i powinna mieć możliwość ruchu wzdłużnego, poprzecznego oraz pionowego stołu. Szlifierka powinna mieć wyposażenie obejmujące wyłącznie następujące elementy: 1. stół elektromagnetyczny 2. demagnetyzator 3. zbiornik chłodziwa z filtrem magnetycznym 4. wyciąg pyłów 5. przyrząd do obciągania ściernicy z napędem ręcznym mocowany na wrzecienniku 6. dodatkowa obsada ściernicy 7. ściernica Wymagania techniczne: - powierzchnia robocza stołu: szerokość: 250 do 500 mm, długość 600 do 800 mm, - długość szlifowania: od 500 mm, - szerokość szlifowania: od 250 do 300 mm, - odległość osi wrzeciona od powierzchni stołu: min. 400 mm, - średnica ściernicy: 250 mm, - równoległość szlifowania powierzchni: 0,01 mm / 1000 mm Dostawa przedmiotu zamówienia, będącego przedmiotem zamówienia, obejmuje: - dostarczenie kompletnego urządzenia do siedziby Zamawiającego, - dokonanie instalacji urządzenia u odbiorcy i, po uruchomieniu urządzenia, przekazanie go do eksploatacji, - dostarczenie niezbędnej dokumentacji oraz instrukcji obsługi umożliwiającej korzystanie z urządzenia, - zapewnienie profesjonalnego szkolenia w zakresie obsługi urządzenia, - dostarczenie dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, a w szczególności adresy najbliżej położonych punktów kontaktowych (przedstawicielstwa firm), okres i zakres gwarancji, warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, czas reagowania na zgłoszone usterki, dostępność tzw. gorącej linii, serwisu oraz porad technicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.41.40 - Szlifierki Kod CPV wg słownika 2008: 43.41.40.00 - Szlifierki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy: 1.nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1, 2.spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczenia - punkt V specyfikacji Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana na podstawie składanego oświadczenia i dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o zamówienie publiczne musi złożyć: - oświadczenie, że spełnia ustawowe warunki udziału w postępowaniu oraz: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość techniczna urządzenia - 15
- 3. Warunki gwarancji i serwisu - 10
- 4. Termin dostawy - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Metalurgii Żelaza ul. K.Miarki 12-14 budynek administracyjny, pokój 38 44-100 Gliwice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Dziale Zarządzania i Informacji Instytutu Metalurgii Żelaza, 44-100 Gliwice, ul. Karola Miarki 12-14, budynek administracyjny, pokój 38.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
- 4WOG-1200.2712.31.2024 Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. obiektów plebanii i kościołów garnizonowych w Gliwicach i Katowicach z podziałem na 3 części
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.