Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Włocławek: sporządzenie operatów szacunkowych do wykupu nieruchomości
dla zadania
Regulacja rzeki Fryby w km 13+632 - 27+095
Gmina Stolno, Kijewo Królewskie, Papowo Biskupie, Chełmża
Numer ogłoszenia: 119186 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych , ul. Okrzei 74a, 86-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2313676, faks 054 2313866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sporządzenie operatów szacunkowych do wykupu nieruchomości dla zadania Regulacja rzeki Fryby w km 13+632 - 27+095 Gmina Stolno, Kijewo Królewskie, Papowo Biskupie, Chełmża.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie wyceny i wykonanie operatów szacunkowych wykupu nieruchomości dla zadania Regulacja rzeki Fryby w km 13+632 - 27+095 Gmina Stolno, Kijewo Królewskie, Papowo Biskupie, Chełmża - 77 działek w tym: Małe Czyste, gm. Stolno - 9 działek Parowa Falęcka, gm. Chełmża - 9 działek Jeleniec, gm. Papowo Biskupie - 23 działki Kijewo Królewskie, gm.Kijewo Królewskie - 11 działek Bajerze, gm. Kijewo Królewskie - 14 działek Trzebcz Królewski, gm. Kijewo Królewskie - 11 działek na podstawie operatów wywłaszczeniowych wykonanych w 2008 roku przez Zakład Usług Geodezyjnych NITHEO w Grudziądzu. Do operatu należy załączyć wniosek właściciela gruntu na wykup nieruchomości wraz z niezbędnymi danymi potrzebnymi do zawarcia aktu notarialnego według wzoru przedstawionego w załączniku nr 1 do SIWZ. Operaty szacunkowe (wyceny odszkodowań) winien sporządzić uprawniony rzeczoznawca majątkowy. Wykonawca zobowiąże się na bieżąco dostarczać operaty szacunkowe wykonane dla poszczególnych obrębów geodezyjnych zgodnie z przedstawionym harmonogramem. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00 100).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP oraz spełniają warunki określone w SIWZ, czyli tacy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.dysponują osobami zdolnymi do pełnienia obsługi prawnej niezbędnej przy wykonywaniu czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP), 6.wykonali z należytą starannością, w ostatnich trzech latach, min. 3 zamówienia o przedmiocie, koszcie i złożoności porównywalnej z ninieszym zamówieniem, potwierdzone referencjami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania w w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełni , w oparciu o informację zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać w szczególności następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w punktach 6.1.1 i 6.2.5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości i nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a także dokument lub dokumenty potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia takich dokumentów są analogiczne, jak te wskazane powyżej (odpowiednio 6 i 3 miesiące). Dokumenty sporządzone w języku obcym, powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski oraz poświadczone przez Wykonawcę. 7.2 Do oferty, Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa wyżej: 1.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, niezbędnych do wykonania zadania, 2.Wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach, z należytą starannością min. 3 zamówień o przedmiocie, koszcie i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, potwierdzony referencjami, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3.Dokumenty potwierdzające, że prace wykazane w pkt. 6.2.2. niniejszej SIWZ, zostały wykonane z należytą starannością (referencje, opinie zamawiających), 4.Oświadczenie o zapoznaniu się z uwarunkowaniami w terenie, warunkami przetargu określonymi w SIWZ i przyjęciu warunków do przestrzegania, 5.Aktualne oświadczenie o braku zaległości podatkowych oraz o opłaceniu składek na ubezpieczenia społeczne, 6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia, z którego jednoznacznie wynika, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 7.Oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do pełnienia obsługi prawnej niezbędnej przy wykonywaniu czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia, 8.Harmonogram wykonanych prac, z uwzględnieniem poszczególnych obrębów geodezyjnych, 9.Zaakceptowany wzór umowy. Dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. W przypadku konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 6.1.1) niniejszego rozdziału. W przypadku spółek cywilnych każdy z członków spółki składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 6.1.1) niniejszego rozdziału. Również w przypadku spółek cywilnych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć aktualny odpis umowy spółki lub oświadczenie wszystkich wspólników o składzie osobowym spółki. Każdy z konsorcjantów zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. UWAGA: Brak jakiegokolwiek z dokumentów i oświadczeń wymaganych w SIWZ, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) i nieuzupełnienie ich w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia uzyskać można na stronie internetowej www.kpzmiuw.pl, a także w siedzibie Zamawiającego, ul. Okrzei 74 A we Włocławku od poniedziałku do piątku 7:00-15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Kujawsko-Pomorskim Zarządzie Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, 87 - 800 Włocławek, ul. Okrzei 74a - pokój 34 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostasowaniem rolnictwa i lesnictwa w ramach, Gospodarowania rolniczymi zasobami wodnymi oraz ze srodków budżetu Skarbu Panstwa..
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawy materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- Budowa kolumbarium na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku w formule "zaprojektuj-wybuduj"
- "Utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem i Transportem Publicznym ( ITS)".
- Budowa ogrodzenia części terenu Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu, gm. Brześć Kujawski
- Modernizacja Poradni Położniczo - Ginekologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 6
- Usługi wycen nieruchomości położonych na terenie powiatu wejherowskiego, puckiego, tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kartuskiego, kościerskiego, gdańskiego (M. Gdańsk, Sopot, Gdynia)
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.