eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubycza Królewska › Zagospodarowanie parku poprzez modernizację urządzeń i miejsc wypoczynkowych w Lubyczy Królewskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Lubycza Królewska: Zagospodarowanie parku poprzez modernizację urządzeń i miejsc wypoczynkowych w Lubyczy Królewskiej
Numer ogłoszenia: 119139 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej , ul. Kolejowa 1, 22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie, tel. 084 6617002, 6617462, faks 084 6617412.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubycza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie parku poprzez modernizację urządzeń i miejsc wypoczynkowych w Lubyczy Królewskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie parku poprzez modernizację urządzeń i miejsc wypoczynkowych w Lubyczy Królewskiej - roboty pomiarowe - chodniki z kostki brukowej - roboty ziemne - plantowanie - wykonanie trawników - zestaw wielofunkcyjny do placu zabaw - montaż koszy parkowych - ławki parkowe - ogrodzenie łańcuchowe - słupy ogrodzeniowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.62.90 - Naprawa terenów rekreacyjnych 45.23.62.50 - Wyrównywanie terenu parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 10 000,00 zł słownie : dziesięć tysięcy złotych groszy 00-100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych z dn. 29 stycznia 2004 r.Dz. U. z 2004 r.Nr 19, poz. 177, z późn. zmianami, Spełniają ponad to następujące warunki: ze względu na refundację środków termin płatności 60 dni po dokonaniu odbioru i wystawieniu faktury końcowej . zapewniają okres gwarancji na wykonane roboty 3 lata, spełniają wymagania określone w SIWZ, przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ, a stanowiące kompleksową ofertę: formularz ofertowy, kosztorys, wykaz zrealizowanych robót wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, aktualny odpis z rejestru, Zaświadczenia z US, ZUS-u, informacje z Krajowego Rejestru Karnego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie -spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany druk stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2)Szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w formie papierowej - zawierający wszystkie oferowane upusty w czynnikach cenotwórczych (tj. w R, M, S, Kp, Z,) na podstawie załączonych przedmiarów robót. W kosztorysie należy podać nazwy określające jednoznacznie rodzaj zastosowanych materiałów (typ, producent itp.). Upusty ustalone w inny sposób nie będą brane pod uwagę. Dla poszczególnych pozycji kosztorysowych należy również podać ceny jednostkowe. Koszty zakupu należy uwzględnić w cenie materiału. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , 3)aktualny odpis z właściwego rejestru, lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 4)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, 7)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie minimum trzech ( 3 ) robót budowlanych odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty polegającej na układaniu kostki brukowej , roboty ziemne plantowanie i mechaniczne wyrównywanie terenu -każda na łączną kwotę min. 50 tyś zł netto . 8)dokumenty potwierdzające, że podane przez Wykonawcę roboty budowlane zostały wykonane należycie, ( tzw. referencje min. 3 ) 9)dokumenty stwierdzające uprawnienia budowlane kierownictwa budowy w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej oraz obowiązujących przepisów prawnych, 10) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN. 11)Dokument potwierdzający wniesienie wadium 12)Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów itp., w przypadku gdy dokumenty są podpisywane przez osoby nie upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem właściwym dla wykonawcy. 13)Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (osoby upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej). Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów, lub złożenie dokumentów o niewłaściwej treści spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy z postępowania. 14)W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów: wykaz zrealizowanych robót. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Zaświadczenia z US, ZUS-u, informacje z Krajowego Rejestru Karnego przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. 15)Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 16)Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału. 17)Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę. 18)Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać przekazane w taki sposób, by Zamawiający mógł z łatwością określić zakres informacji objętych tajemnicą. Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji Postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w Ustawie. 19)Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Na kopercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy, by umożliwić zwrot nie otwartej oferty w przypadku dostarczenia jej Zamawiającemu po terminie. 19)Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone tylko w walucie PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubycza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej ul. Kolejowa 1 22-680 Lubycza Królewska pok. Nr 18 lub strona internetowa : www.lubycza.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Lubyczy Królewskiej ul. Kolejowa 1 22-680 Lubycza Królewska pok. Nr 16 sekretariat Urzędu Gminy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 Odnowa i rozwój wsi ; działanie 313,322,323..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.