eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Bramkowej w Żorach wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Żory: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Bramkowej w Żorach wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Numer ogłoszenia: 119118 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4348245, faks 032 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Bramkowej w Żorach wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Bramkowej w Żorach wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę Projekt budowlano-wykonawczy winien zawierać: 1) Kompletną dokumentację techniczną (zawierającą wszystkie niezbędne uzgodnienia m.in. Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, rzeczoznawcami, dostawcami mediów) 2) projekt architektury 3) projekt konstrukcji wraz z obliczeniami statycznymi 4) projekt zagospodarowania terenu (zieleń, chodniki, drogi) - w obrębie budynku 5) projekt drogowy wraz z odwodnieniem rozwiązujący dojazd i dojście do budynków. Inwentaryzację zieleni z uzyskaniem zgody na ewentualną wycinkę. 6) 2 koncepcje (podlegające zatwierdzeniu przez Prezydenta Miasta) rozwiązań funkcjonalnych obiektu oraz projektów elewacji. Branża ogólnobudowlana: 1) Projekt koncepcyjny - rozwiązanie wariantowe 2) Projekt budowlano-wykonawczy: - budynek 3 kondygnacyjny architekturą nawiązujący do zabudowy Starego Miasta w Żorach - na parterze pomieszczenia handlowo-usługowe - na I i II piętrze 6 - 8 mieszkań typu M-3 i M-4 o podwyższonym standardzie Branża elektryczna 1) przyłącze elektryczne (zasilanie z sieci Vattenfall) 2) układy pomiarowe 3) wewnętrzne linie zasilające 4) instalacja siły 5) instalacja oświetlenia ogólnego 6) instalacja oświetlenia ewakuacyjnego - jeśli będzie wymagana 7) instalacja gniazd wtykowych 8) instalacja odgromowa 9) instalacja antenowa RTV 10) instalacja telefoniczna 11) instalacja domofonowa 12) oświetlenie zewnętrzne terenu (w zakresie zagospodarowania terenu i dróg dojazdowych) 13) instalacja zasilania i sterowania urządzeniami p.poż. - jeśli będą wymagane 14) przebudowa stacji transformatorowej R 1311 oraz kabli 20 kV n.n. i oświetlenia (warunki przebudowy nr GU/MM/R/46/005245/2009). Ze względu na małą powierzchnię działki stację transformatorową należy zlokalizować w projektowanym budynku. W ofercie należy uwzględnić czas i koszty związane z uzyskaniem ewentualnych odstępstw od warunków technicznych zabudowy stacji transformatorowej w projektowanym budynku. 15) przebudowa sieci teletechnicznych kolidujących z projektowanymi obiektami - jeśli będzie wymagana Branża instalacyjna sanitarna 1) instalacja c.o., gazu z układem pomiarowym dla każdego lokalu i wentylacji z kotłem gazowym dwufunkcyjnym oddzielnie dla każdego lokalu 2) instalacja wody zimnej i ciepłej z licznikiem wody zimnej oddzielnym dla każdego lokalu 3) instalacja kanalizacji sanitarnej 4) przyłącze wody, gazu 5) przyłącze kanalizacji sanitarnej i deszczowej Branża drogowa 1) projekt drogowy - dojście, dojazd wraz z odwodnieniem Do poszczególnych robót opracować: - Kosztorysy inwestorskie - Przedmiary robót - Specyfikacje techniczne robót - Informację BIOZ - Sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień oddania projektu. Opracowane projekty muszą uwzględniać aktualnie obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i Polskich i Europejskich Norm, oraz winny uwzględniać szczegółowe przepisy Straży Pożarnej, BHP oraz Sanepidu. Przekazać opracowaną dokumentację: - projekty - w 6 egzemplarzach - kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne, informację BIOZ - w 1 egz. - dokumentację (projekty, specyfikacje, inf. BIOZ, przedmiary, kosztorysy) w formie elektronicznej - na płycie CD w formacie pdf - 1 kpl. Uzyskać pozwolenie na budowę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Szczegółowe warunki Zamawiającego: 1) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia stanowisk niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia (posiadające uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, sieci teletechnicznych, sieci i instalacji sanitarnych. 2) Wykonanie w ostatnich 3 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 1 usługi (budynek usługowo-mieszkalny) odpowiadającej swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Oferty sprawdzane będą pod względem formalnym - zgodnie z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na druku oferty. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007roku Nr 223 poz. 1655 - tekst jednolity ze zmianami) i w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą, tzn. uzyskała największą ilość punktów w oparciu o podane kryterium wyboru oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w SIWZ należy złożyć : 1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 2) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień projektowych (w branży: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, sieci teletechnicznych, sieci i instalacji sanitarnych) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających uprawnienia, 2a) wykaz osób, którymi będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień projektowych (w branży: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, sieci teletechnicznych, sieci i instalacji sanitarnych) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z pisemnym zobowiązaniem innego podmiotu o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty, 7) oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat na rzecz Urzędu Skarbowego opatrzone datą sporządzania oferty,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 207 II piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory - Informacja - parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.