Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-29
Nowogród Bobrzański: Nr spr. 60/2010 Dostawa nowalijek i owoców
Numer ogłoszenia: 119118 - 2010; data zamieszczenia: 29.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3036 , Zawiszy Czarnego, 66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie, tel. 68 3276555 w. 681108, 681169, faks 68 3216201.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr spr. 60/2010 Dostawa nowalijek i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: warzywa gr. II 1. Buraki ćwikłowe kg 4800; 2. Marchew kg 5400; 3. Cebula kg 3900; 4. Fasolka szparagowa kg 1000; 5. Papryka słodka kg 900; 6. Pomidory kg 3100; 7. Ogórki kg 3100; 8. Sałata kg 2300; 9. Kapusta biała kg 6000; 10. Kalafior kg 1500; 11. Brokuły kg 550; 12. Rzodkiewka kg 1200; 13. Pietruszka korzeniowa kg 2800; 14. Seler korzeniowy kg 3000; 15. Por kg 2800; 16. Natka pietruszki kg 140; 17. Koperek zielony kg 200; 18. Szczypiorek kg 200; 19. Czosnek kg 150; Zadanie nr 2: owoce świeże 1. Truskawki kg 2000; 2. Wiśnie kg 920; 3. Śliwki kg 560; 4. Jabłka kg 5900;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.11-7, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.12.12-5, 03.22.12.30-7, 03.22.12.40-0, 03.22.12.70-9, 03.22.13.10-2, 03.22.14.10-3, 03.22.14.20-6, 03.22.14.30-9, 03.22.11.10-0, 03.22.13.00-9, 03.22.11.00-7, 03.22.23.13-0, 03.22.23.33-6, 03.22.23.34-3, 03.22.23.21-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają je razem);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają je razem);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają je razem);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy składają je razem);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia (oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym). Ponadto warunek ten spełnią wykonawcy, którzy posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 zł lub jej równowartości wyrażonej w innej walucie. W celu obliczenia równowartości sumy gwarancyjnej zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców, warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) rolnicy ryczałtowi składają oświadczenie o treści: Jestem rolnikiem ryczałtowym zwolnionym od podatku od towarów i usług na podstawie art. 43 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 Nr 54, poz. 535, z późn. zm.); 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 3036, 66-010 Nowogród Bobrzański, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego budynek nr 735 - kancelaria jednostki..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: warzywa gr. II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buraki ćwikłowe kg 4800; Marchew kg 5400; Cebula kg 3900; Fasolka szparagowa kg 1000; Papryka słodka kg 900; Pomidory kg 3100; Ogórki kg 3100; Sałata kg 2300; Kapusta biała kg 6000; Kalafior kg 1500; Brokuły kg 550; Rzodkiewka kg 1200; Pietruszka korzeniowa kg 2800; Seler korzeniowy kg 3000; Por kg 2800; Natka pietruszki kg 140; Koperek zielony kg 200; Szczypiorek kg 200; Czosnek kg 150;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.11-7, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.12.12-5, 03.22.12.30-7, 03.22.12.40-0, 03.22.12.70-9, 03.22.13.10-2, 03.22.14.20-6, 03.22.14.30-9, 03.22.11.10-0, 03.22.13.00-9, 03.22.11.00-7, 03.22.41.10-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: owoce świeże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Truskawki kg 2000; Wiśnie kg 920; Śliwki kg 560; Jabłka kg 5900;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.13-0, 03.22.23.33-6, 03.22.23.34-3, 03.22.23.21-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy ziemniaków na potrzeby Aresztu Śledczego w Szczecinie oraz Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Kluczborku oraz do Oddziału Zewnętrznego w Sierakowie Śląskim
- Dostawa warzyw i owoców świeżych
- zamówienie na dostawy warzyw i owoców lato
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DO ZK W PRZEMYŚLU I OZ W MEDYCE
- Dostawy jabłek, ziemniaków, warzyw
więcej: Warzywa korzeniowe i bulwiaste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.