Ogłoszenie z dnia 2007-07-14
Kalisz: Urządzenie do laserowego cechowania przemysłowego
Numer ogłoszenia: 119113 - 2007; data zamieszczenia: 14.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego PZL-KALISZ S.A., ul. Częstochowska 140, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 5046300, fax 062 5032433.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsk.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna, przemysł lotniczy metalowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie do laserowego cechowania przemysłowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do laserowego cechowania przemysłowego, ple znakowana 100x100mm,wysikość znaków 1-10 mm, przestrzeń robocza, 400mm, głebokość znaków 0,002-0,1 mm
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.43.61.00 - Lasery Kod CPV wg słownika 2008: 38.63.61.00 - Lasery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5000,00PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowaniu o udzielenie zamówień 1.5. Zgodnie z art. 23 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy wspólnie . W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowaniu ich w przetargu. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1 Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń żądanych przez Zamawiającego. 2.2. Ocena spełniena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków. 2.3. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienia warunków w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to po nie skutecznym wezwaniu do ich uzupełnienia zgodnie z art. 26ust.3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24. ust 1 i 2 ustawy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz że niepodlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następującyh dokumentów: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- kopia dokumentu (dokumentów) poświadczonych za zgodność z orginałem przez osobę (osoby)uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, wystwione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 1.3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa pkt 1 niniejszego rozdziału - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: a. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b. Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi złożyć: 2.1 Wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej następujace dane: a. Opis przedmiotu wykonanej dostawy. b. datę wykonania dostawy-dzien, miesiąc rok,-tj daty rozpoczęcia i jej zakończenia wraz z dokumentami (np referencje, protokóły odbioru, zdjęcia itp.)potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty o których mowa w pkt 2 należy złożyćw formie kopi poświadczonej za zgodność z orginałem przez osobe (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Okres gwarancji, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - 20
- 3. termin dostawy - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsk.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego PZL -KALISZ S A, ul częstochowska 140, 62-800Kalisz, fax 062 503 24 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego PZL-KALISZ SA, ul. Częstochowska 140, 62-800Kalisz, Kancelaria ogólna pokój 105.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostawa: podkładek korkowych, karteczek samoprzylepnych, pendrive, termoaktywnych kubków, notesów klejonych
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2024r. z podziałem na dwa rejony
- Wykonanie usługi cateringu podczas pikniku integracyjnego w dniu 17.05.2024 r. przy ulicy Poznańskiej 201-205 w Kaliszu
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Dostawa pakietów konferencyjnych dla uczestników IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
więcej: przetargi w Kaliszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.