eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › budowa Trasy Średnicowej Podgórza w Toruniu - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-01-09

POZYCJA 1190

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Toruń: budowa Trasy Średnicowej Podgórza w Toruniu - etap II

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg, do kontaktów: Marcin Szerszeń, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6617949, fax 056 6612109, e-mail: marianmisek@o2.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Trasy Średnicowej Podgórza w Toruniu - etap II. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje budowę ulicy na odcinku od ul. Pstrowskiego do ul. Łódzkiej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Toruń. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 290.000 zł (dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;: 2) osiągnęli średni roczny przychód za ostanie trzy lata obrotowe - 25 mln zł; 3) mają do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk: dyrektor kontraktu - 5 lat pracy na stanowisku kierowniczym, w tym na co najmniej 2 projektach realizowanych wg zasad FIDIC; kierownik budowy - 4 lat pracy na stanowisku kierowniczym, w tym na co najmniej 1 projekcie realizowanym wg zasad FIDIC; kierownicy robót branżowych - 4 lata pracy na kierowniczym stanowisku; 4) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 zadania w zakresie robót bitumicznych, tj. 30.000 m2 nawierzchni bitumicznej z SMA dla każdego zadania Oświadczenia i dokumenty jakie mają dołączyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1/ aktualny odpis z rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ oświadczenie, o którym mowa w art. 50 ustawy Pzp, 3/ wykaz robót z ostatnich 5 lat wraz z referencjami potwierdzającymi wykonanie ich z należytą starannością z podaniem ich wartości i daty wykonania, 4/ wykaz personelu wraz z informacja o spełnieniu wymogów określonych w p. 2 warunków udziału w postepowaniu; 5/ Sprawozdanie finansowe za lata 2002, 2003, 2004. Ocena spełnienia ww. warunków: za wskazanie 3 robót spełniających warunki 10 pkt, za wskazanie 4 - 6 robót spełniających warunki - 25 pkt, za wskazanie 7 lub więcej robót spełniających warunki - 50 pkt.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.01.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.01.2006 godzina 10:45. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.01.2006, godzina 11:00, siedziba zamawiającego - pokój nr 9.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.