eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta Katarzyna › Obsługa bankowa budżetu Gminy Święta Katarzyna i jej jednostek organizacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Święta Katarzyna: Obsługa bankowa budżetu Gminy Święta Katarzyna i jej jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 119099 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Święta Katarzyna , ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 071 3116256 wew 114, faks 071 3114370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw-katarzyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Święta Katarzyna i jej jednostek organizacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Święta Katarzyna i jej jednostek organizacyjnych: Jednostki Obsługi Szkół w Świętej Katarzynie z siedzibą w Siechnicach, Przedszkola Publicznego w Siechnicach, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętej Katarzynie z siedzibą w Siechnicach, Gminnego Centrum Kultury w Świętej Katarzynie z siedzibą w Siechnicach, Zespół Przedszkoli Publicznych w Żernikach Wrocławskich..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, posiadają placówkę na terenie miejscowości Święta Katarzyna lub Siechnice lub uruchomią swoim staraniem i na swój koszt przedstawicielstwo na terenie ww miejscowości, w terminie 3 miesięcy od daty podpisania umowy. 5.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków zawartych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferty, 2. koszty jednostkowe, 3. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 4. zezwolenie Prezesa NBP na utworzenie banku i wykonywanie czynności bankowych, jeżeli odrębne przepisy dotyczące wykonawcy wymagają takiego zezwolenia, 5. porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja, 6. oświadczenie potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę, 7. oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. Do oferty winno być dołączone porozumienie konsorcjum zawierające - oznaczenie stron, oznaczenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum uwzględniające cały okres trwania umowy na obsługę budżetu gminy, oznaczenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum oraz zasad reprezentacji, wskazania jednego podmiotu do odbioru korespondencji, określenie sposobu ustania konsorcjum, 8. wykaz osób uprawnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy, jeżeli są to osoby nie wykazane w rejestrze albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 9. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu, 10. projekt umowy zawierający wszystkie warunki świadczonych usług, bez powoływania się na regulamin wewnętrzny wykonawcy i bez jego stosowania w czasie trwania umowy, 11. oświadczenie o adresie placówki lub przedstawicielstwa obsługującego budżet Gminy lub oświadczenie o utworzeniu i terminie uruchomienia takiego przedstawicielstwa na terenie gminy Święta Katarzyna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - oprocentowanie kredytu w rachunku biezacym (WIBOR 1M+.... - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw-katarzyna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Gmina Święta Katarzyna, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, kancelaria, parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.