eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg Dolny › Zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - ETAP III.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-12

Brzeg Dolny: Zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - ETAP III.
Numer ogłoszenia: 119098 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74368 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Resocjalizacyjnych, ul. 1 Maja 21, 56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie, tel. 071 3195179, faks 071 3195179.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - ETAP III..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie terenu w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym - ETAP III. 2. Zakres inwestycji obejmuje: ETAP III: 1)Wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją oraz wymaganiami Inwestora tj.: a)pomiary geodezyjne, b)korytowanie i wykonanie podłoży - podbudowy pod nawierzchnie ciągów pieszo-jezdnych, parkingu i chodników, c)montaż krawężników i obrzeży, d)regulacja studzienek i wymiana kanalizacji sanitarnej (od budynku do studni), e)wykonanie nawierzchni chodników, ciągów pieszo-jezdnych i parkingu, f)wykonanie opaski przy budynku, g)plantowanie, zasianie trawników i wywóz nadmiaru ziemi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: - przedmiar robót (pomocniczo) - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - specyfikacje techniczne - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1)Miejsce wykonania robót: Zespół Placówek Resocjalizacyjnych w Brzegu Dolnym Należy mieć na uwadze, że budynek usytuowany jest na obszarze znajdującym się pod ochroną konserwatorską w rozumieniu ustawy o ochronie i opiece nad zabytkami pod rygorem przepisów zawartych w tej ustawie. Ponadto prace będą wykonywane na terenie czynnej placówki Zamawiający zastrzega następujące uwarunkowania realizacyjne: a)uzgadnianie kolejności realizacji prac budowlanych (co do miejsca i czasu z osobą prowadzącą nadzór nad realizacją umowy w imieniu Zamawiającego), b)systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót, tj. usuwanie gruzu i in. materiałów z rozbiórki, c)prowadzenie robót w sposób nieuciążliwy, d)zabezpieczanie mienia ruchomego i nieruchomego użytkownika obiektu przed uszkodzeniem oraz przywrócenie miejsca wykonywania prac do stanu pierwotnego. 2)Określone wynagrodzenie ryczałtowe winno zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z opracowanej dokumentacji projektowej jak również w niej nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m. in. koszty: robót przygotowawczych, robót porządkowych, wywiezienia, docelowego składowania i unieszkodliwienia odpadów, zabezpieczeń BHP oraz Ppoż., organizacji i utrzymania zaplecza, dostawy na teren budowy wyrobów budowlanych i innych wyrobów oraz ich zabezpieczenia w okresie przed wbudowaniem, zabezpieczenia narzędzi oraz urządzeń Wykonawcy, zapewnienia nadzoru i opracowania niezbędnej dokumentacji powykonawczej oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 3)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału osób uprawnionych w odpowiedniej branży przy wykonywaniu zadania. 4)Podane w SIWZ, ST, przedmiarze robót i dokumentacji projektowej nazwy własne (pochodzenie, producent, art.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma cechy funkcjonalne, nie gorsze niż wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt, a jego jakość nie może być gorsza od jakości wskazanego produktu. W przypadku zamiaru korzystania z produktów i materiałów równoważnych, Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. W przypadku, gdy wykonawca oferuje materiał równoważny w stosunku do wskazanego w dokumentacji, informacja o tym będzie musiała znaleźć się w kosztorysie ofertowym przez podanie nazwy materiału równoważnego. 5)Na wykonane prace Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji. 6)Stawka podatku VAT na w/w prace wynosi 23 %..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PUB BRUKPOL S.C., Strzelce Wielkie 81C, 63-820 Piaski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117654,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65940,12

  • Oferta z najniższą ceną: 65940,12 / Oferta z najwyższą ceną: 98307,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.