eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Głubczycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Opole: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Głubczycach
Numer ogłoszenia: 119095 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu , ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4425742, faks 077 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMIUW w Opolu Oddział w Głubczycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji urządzeń melioracji wodnych podstawowych na terenie działania WZMiUW w Opolu Oddział w Głubczycach. Cześć 1.Utrzymanie Malawy w km 2+000-4+000 L=2,0 km Cześć 2.Utrzymanie Olszy w km 8+800-11+600 L=2,8 km Cześć 3.Utrzymanie Młynówki Sułków w km 0+000 - 1+950 L=1,95 km Cześć 4.Utrzymanie Morawy w m. Kietrz w km 0+000-2+500 L=2,5 km Cześć 5.Utrzymanie Ostrej w m. Pilszcz w km 3+150-7+000 L=3,85 km Cześć 6.Utrzymanie Psiny w m. Głubczyce w km 46+800-49+300 L=2,5km Cześć 7.Utrzymanie Straduni w m. Zawiszyce w km 34+000-34+500 L = 0,5 km Cześć 8.Utrzymanie Troji w miejscowościach Kietrz, Kozłówki, Nowa Cerekwia, Wojnowice,Włodzienin, Zubrzyce w km 7+900-30+200 L=9,69 km. Dokładne dane dotyczace realizacji zadania zawarto w części III SIWZ (przedmiary robót, mapy)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstepuje od żądania wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie): wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej, której przedmiotem zamówienia było wykonanie konserwacji, remontu lub odbudowy rzeki. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zawierały, co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizowane roboty, których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie wartości robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wcześniej wykonane wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby/podmioty wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy): (1) Kierownik Robót - posiadający: - wykształcenie w zakresie melioracji, budowli hydrotechnicznych lub budownictwa. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie oceniany wspólnie z warunkiem potencjał techniczny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy moze nastapić za zgodą obu stron wyrażoną na pismie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany, w nizej wymienionych przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji: 1) z powodu działania siły wyższej mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, np. klęski żywiołowe, 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; 3) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; 4) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 5) z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy pomimo zachowania należytej staranności; 6) z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych, z wyłączeniem warunków atmosferycznych typowych dla danej pory roku, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami); 7) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 2) zmiany wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany technologii wykonania robót, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, b) w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót, c) w przypadku niewykonania przez Wykonawcę części robót. 2. Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: 1) zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych. W takiej sytuacji, Zamawiający i Wykonawca wprowadzą do Umowy stosowne zmiany redakcyjne weryfikujące dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych; 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 3) zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego; 4) zmian jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania robót; 5) zmiany zakresu przedmiotu umowy lub rezygnacji z części robót jeżeli będzie to uzasadnione dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub uzyskania założonego efektu; 6) zmiany innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a-c nastąpi na podstawie wyceny robót niewykonanych dokonanej w oparciu o stawki, ceny jednostkowe, narzuty i materiały z kosztorysu Wykonawcy przygotowanego zgodnie z postanowieniami SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Głubczycach ul. Kościuszki 8 48 - 100 Głubczyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu Oddział w Głubczycach ul. Kościuszki 8 48 - 100 Głubczyce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie Malawy w km 2+000-4+000 L=2,0 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót 1. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp 2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieku 3. Odmulenie koparko-odmularkami cieku 4. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków 5. Przygotowanie odcinka przez usunięcie zatorów ( konary, gałęzie i inne nieczystości zalegające w korycie ) na całości trasy obiektu, wraz z wycinką krzewów do 10 lat ( czarny bez, wrzos, inne) Termin realizacji robót : od dnia podpisania umowy - 30.09.2013 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie Olszy w km 8+800-11+600 L=2,8 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót 1. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku 2. Odmulenie koparko-odmularkami cieku 3. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków 4. Usuwanie namułu gr. 10 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 1.2 m w km 10+900 - 11+600 L = 0,7 km obręb parku. Podczas prac odmuleniowych należy zwrócić szczególna uwagę na skarpy rzeki porośnięte bluszczem i pozostawić je w stanie pierwotnym a wydobyty namuł odrzucić poza górna krawędź tak aby nie uszkodzić w/w roślinności Termin realizacji robót : od dnia podpisania umowy -30.09.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie Młynówki Sułków w km 0+000 - 1+950 L=1,95 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót 1. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku odjęto odcinki pomiędzy zabudowaniami na dł. 150 m 2. Odmulenie koparko-odmularkami cieku 3. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków 4. Usuwanie namułu gr. 30 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 1.6 m 5. Przygotowanie odcinka przez usunięcie zatorów ( konary, gałęzie i inne nieczystości zalegające w korycie ) na całości trasy obiektu, wraz z wycinką krzewów do 10 lat ( czarny bez, wrzos, inne) Termin realizacji robót : od dnia podpisania umowy - 30.09.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie Morawy w m. Kietrz w km 0+000-2+500 L=2,5 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót 1.Usuwanie zatorów, załadunek i wywóz trawy z pokosu i innych nieczystości z koryta 2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku 3. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp 4. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieku 5. Wygrabianie wykoszonych porostów z dna 6. Usuwanie, załadunek i wywóz nieczystości, namułu z odcinków na których nie ma możliwości jego odłożenia, trawy z pokosu podcinka gałęzi i krzewów utrudniających przepływ 7. Usuwanie namułu gr. 10 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 1.0 m 8. Usuwanie namułu gr. 10 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 2.0 m 9. Ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi (kat. gr. III) usuniecie namulisk i nawisów na skarpach Termin realizacji robót : od dnia podpisania umowy - 30.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Utrzymanie Ostrej w m. Pilszcz w km 3+150-7+000 L=3,85 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót 1. Usuwanie zatorów, załadunek i wywóz trawy z pokosu i innych nieczystości z koryta 2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku 3. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp 4. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych z dna cieku 5. Wygrabianie wykoszonych porostów z dna 6. Usuwanie, załadunek i wywóz nieczystości, trawy z pokosu podcinka gałęzi krzewów utrudniających przepływ 7. Usuwanie namułu gr. 10 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 2.0 m Termin realizacji robót : od dnia podpisania umowy - 31.07.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Utrzymanie Psiny w m. Głubczyce w km 46+800-49+300 L=2,5km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót 1. Usuwanie zatorów, załadunek i wywóz nieczystości z koryta 2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku 3. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp 4. Odmulenie koparko-odmularkami cieku 5. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków 6. Usuwanie namułu gr. 10 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 1.6 m Termin realizacji robót : od dnia podpisania umowy - 29.11.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Utrzymanie Straduni w m. Zawiszyce w km 34+000-34+500 L = 0,5 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót 1. Mechaniczna rozbiórka konstrukcji betonowych 2. Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci - wywiezienie zanieczyszczeń samochodami na odległość do 1.0 km 3. Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty 4. Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych 5. Ściany betonowe z betonu B30 ( beton hydrotechniczny ) proste 6. Tynki zewnętrzne cementowe kat. III wykonywane ręcznie na ścianach płaskich 7. Wykonanie kanału obiegowego ( grodzy ) za pomocą worków wypełnionych piaskiem 8. Montaż starego ogrodzenia z siatki 9. Zbrojenie o śr. 10-14 mm konstrukcji betonowych :płyty fundamentowe, stropy, filary, ściany pionowe lub pochyłe, przyczółki jazów, mury oporowe, głowy śluz, słupy i pojedyncze belki - pręty żebrowane 10. Ściany betonowe - dodatek za obramowanie otworów w ścianie do montażu prefabrykowanych rur przepustowych śr. 0,4 m 11. Ręczna wymiana w przepustach rur 12. Ułożenie przewodów odwadniających z PVC 13. Ściany betonowe z betonu B 30 ( beton hydrotechniczny) proste gr. 12 cm wysokości do 3,0 m z zastosowaniem pompy do betonu przepona dolna część muru uzupełnienie ubytków 14. Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu Krata mała o wym. 90x60x10 15. Wykonanie palisady z kołków 16. Plantowanie skarp i korony nasypów 17. Uzupełnienie gruntu na skarpie 18. Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami 19. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp 20. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp 21. Usuwanie namułu gr. 10 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 1.4 m 22. Usuwanie namułu gr. 20 cm z cieków o głębokości do 1.5 m i szerokości dna 1.4 m Termin realizacji robót : od dnia podpisania umowy - 14.08.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Utrzymanie Troji w miejscowościach Kietrz, Kozłówki, Nowa Cerekwia, Wojnowice, Włodzienin, Zubrzyce w km 7+900-30+200 L=9,69 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty do wykonania zgodnie z przedmiarem robót 1. Usuwanie zatorów, załadunek i wywóz trawy z pokosu i innych nieczystości z koryta 2. Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp cieku 3. Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp 4. Wywóz trawy z pokosu, śmieci i innych nieczystości z koryta cieku. 5. Hakowanie dna 6. Wycinka gęstych krzaków i podszycia 7. Odmulenie cieku warstwą do 40 cm oraz rozplantowanie urobku. 8. Naprawa progów poprzez zabudowę wyrw narzutem kamiennym opartym na płotku z żerdzi Termin realizacji robót : od dnia podpisania umowy -15.10.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00-3, 45.24.64.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.