eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Wymiana kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz budowa kanalizacji deszczowej w rejonie Starego i Nowego Zamku w Żywcu, w ramach realizowanego przez Miasto Żywiec projektu pn. Rewitalizacja Kompleksu Starego Zamku i Parku Habsburgów w Żywcu oraz projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Żywiec: Wymiana kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz budowa kanalizacji deszczowej w rejonie Starego i Nowego Zamku w Żywcu, w ramach realizowanego przez Miasto Żywiec projektu pn. Rewitalizacja Kompleksu Starego Zamku i Parku Habsburgów w Żywcu oraz projektu realizowanego przez Powiat Żywiecki pn. Od Komorowskich do Habsburgów - utworzenie historycznego parku tematycz-nego w Żywcu
Numer ogłoszenia: 119092 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Żywiec , ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 4754200, faks 033 4754202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz budowa kanalizacji deszczowej w rejonie Starego i Nowego Zamku w Żywcu, w ramach realizowanego przez Miasto Żywiec projektu pn. Rewitalizacja Kompleksu Starego Zamku i Parku Habsburgów w Żywcu oraz projektu realizowanego przez Powiat Żywiecki pn. Od Komorowskich do Habsburgów - utworzenie historycznego parku tematycz-nego w Żywcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: -Wymianę istniejącej kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w rejonie Starego i Nowe-go Zamku -Wymianę kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami w rejonie Nowego Zamku -Wykonanie nowej kanalizacji deszczowej w rejonie Starego i Nowego Zamku -Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do Domku Chińskiego oraz wymianę istniejącego przyłącza wodociągowego Szczegółowo przedmiot zamówienia pn.: Wymiana kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz budowa kanalizacji deszczowej w rej. Starego i Nowego Zamku w Żywcu określają: komplet projektów budowlano-wykonawczych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 90.000,- zł ( słownie: dzie-więćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ) najpóźniej do dnia 14 maja 2009r. do godziny 1000 w następujących formach: 1)w pieniądzu płatne przelewem na konto: Bank PEKAO S.A. Oddział Żywiec Nr 49 1240 4142 1111 0000 4829 9240 - wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, w wypadku zwrotu wadium Zamawiający zwraca je z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono prze-chowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy do banku oraz na konto Oferenta. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych oraz gwarancjach ubezpieczeniowych; wadium w tych formach musi być przekazane osobie uprawnionej przez Zamawiającego tj.: Piotr Kumorek lub Waldemar DZIKI , - pokój Nr 102 budynek B najpóźniej do upływu terminu wnoszenia wadium. Uwaga - gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe nie mogą być składane w ofertach - gdyż zgodnie z art. 61 K.C. wadium nie będzie mogło być uznane za wnie-sione skutecznie. 3)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 usta-wy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 2.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium zostanie odrzucona. 3.Przy wnoszeniu wadium przelewem, dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku zamawiającego kwoty wadium. 4.Oferent przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia nale-żytego wykonania umowy na sumę 5% wartości przedmiotu zamówienia w formach przewidzianych ustawą. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust.1 - ust.3 Prawa zamówień publicznych. 6.Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium w przypadkach określonych w art.46 ust.5 Prawa zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) wnieśli wadium, c) zapoznali się z warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń, d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: - dysponowanie środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia, - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,- zł. e) w zakresie potencjału kadrowego : - dysponowanie odpowiednio wykwalifikowanym personelem, mogącym sprostać wymaganiom Zamawiającego - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia bu-dowlane i praktykę zawodową (udokumentowane w myśl pkt. 5, Rozdz. IV) zgodne z Prawem Budowlanym i Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r, w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich , robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych ( Dz. U. Nr. 150 poz. 1579 ) f) w zakresie doświadczenia zawodowego: - Wykazanie się przez wykonawcę wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót o kompleksowym charakterze dla co najmniej jednego zadania na obiekcie zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków, o wartości nie mniejszej niż 300.000,- zł. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamó-wienia za spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt.2 i 3 ustawy Prawo za-mówień publicznych brany pod uwagę jest ich łączny potencjał kadrowy, techniczny, eko-nomiczny i finansowy. 2. Sposób dokonywania oceny ich spełnienia: a) ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. IV niniejszej SIWZ. b) z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. wa-runki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wyko-nawcom wraz z SIWZ (Załącznik Nr 1), zawierający m.in.: oświadczenie o terminie związania ofertą, przyjęciu warunków przetargu zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami bez zastrzeżeń, okresie rękojmi, terminie płatności określonym w dniach -wymagany termin płatności wynosi 30 dni. 2.Harmonogram wykonywania robót . 3.Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisują-cym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt. 4 , 7, 8, 9, i 15 niniejszego rozdziału powinny być złożone przez każdy podmiot 6.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wy-magane uprawnienia, jeżeli ustawy i rozporządzenia nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz.U. z 2002r. Nr 197 poz.1661) 9.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego od-działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zgodnie z rozdz. III pkt 1e), wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień przez kierownika budowy, oraz wpis na listę właściwej izby zawodowej. 11.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie-zgodnie z rozdz.III pkt 1f, 12.Sprawozdanie finansowe, w części obejmującej bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy dołączyć dokumenty zgodnie z art. 45 ust. 2 pkt 2 Ustawy z dnia 29-09-1994r. o rachunkowości (jt Dz.U. z 2002r. nr 76 poz. 694 ze zmianami), w części wskazanej wyżej. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, należy dołączyć dokumenty określające obroty, zyski, zobowiązania i należności firmy wraz z kserokopiami dokumentów określających i potwierdzających powyższe dane (deklaracje PIT). 13.Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, po-twierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wy-konawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z rozdz. III pkt 1 d. 14.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczo-ny od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - zgodnie z rozdz. III pkt 1 d. 15.Oświadczenie, że Wykonawca uprawniony jest do ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych ( załącznik Nr 2). 16.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospoli-tej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3, 7 i 8, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 17.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15 oraz w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub go-spodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 18.Oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ, w tym z istotnymi postanowienia-mi, które zostaną wprowadzone do tekstu umowy i przyjęcie ich bez zastrzeżeń-( załącz-nik Nr 3). 19. Dowód wniesienia wadium. 20. Kosztorysy ofertowe. Wszystkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim, z zastrzeżeniem posta-nowień cz. II ust. 3 SIWZ . Dokumenty z zachowaniem powyższej kolejności winny być dołączone do oferty prze-targowej. Brak któregokolwiek z powyższych dokumentów skutkować będzie wyklucze-niem wykonawcy lub odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamó-wień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin rękojmi - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zywiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żywcu , Rynek 2 , 34-300 Żywiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Żywcu, ul. Rynek 2, biuro podawcze, parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg nieograniczony na - wymianę-remont sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej w rej. Starego i Nowego Zamku w Żywcu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach zadania pn. Od Komorowskich do Habsburgów - utworzenie historycznego parku tematycznego w Żywcu, realizowanego w ramach projektu kluczowego pn. Rozwój infrastruktury turystycznej Subregionu Południowego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.