eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rutka-Tartak › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rutka-Tartak.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Rutka-Tartak: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rutka-Tartak.
Numer ogłoszenia: 119091 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98382 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rutka-Tartak, ul. 3 Maja 13, 16-406 Rutka-Tartak, woj. podlaskie, tel. 087 5687256 w. 39, faks 087 5687255.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Rutka-Tartak..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na demontażu, zbieraniu, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z 25 nieruchomości będących własnością osób fizycznych położonych na terenie Gminy Rutka-Tartak. Zakres prac obejmuje: Demontaż około 4340 m2 płyt azbestowo - cementowych z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych. W ramach prac wykonane zostaną: demontaż pokrycia dachowego z nieruchomości określonych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz pakowanie odpadu niebezpiecznego na miejscu zbiórki. Ważenie odpadów zawierających azbest. Ważenie powinno odbywać się w obecności właściciela nieruchomości. Ważenia należy dokonać za pomocą wagi hakowej w momencie odbioru z posesji, lub za pomocą wagi samochodowej, po uprzednim uzgodnieniu takiej możliwości z właścicielem wagi oraz poinformowaniu o terminie ważenia uprawnionego do kontaktu pracownika zamawiającego. Wynik ważenia należy wpisać do karty przekazania odpadu. Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub prac związanych z nimi. 1.1.4. Transport około 70 Mg odpadów zawierających azbest oraz ich unieszkodliwienie na przystosowanym do tego celu składowisku odpadów. W ramach prac wykonane zostaną: załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). Dostarczenie Zamawiającemu potwierdzenia przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości oraz dokumentów potwierdzających przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest - miejsce unieszkodliwienia. Wykonanie dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu prac i przekazanie jej w formie elektronicznej Zamawiającemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony na podstawie zgłoszeń od mieszkańców wraz z adresami nieruchomości, ilościami przeznaczonymi do demontażu, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest a także wstępny harmonogram prac zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres prac i termin wykonania prac na danej nieruchomości każdorazowo powinien być ustalany z właścicielami nieruchomości. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, o którym mowa wyżej, ponieważ podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Środowisko i Innowacje Sp. z o.o., Doborów 8, 28-142 Tuczępy, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49457,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43774,40

  • Oferta z najniższą ceną: 43774,40 / Oferta z najwyższą ceną: 61311,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.