eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zarządzanie nieruchomością wspólną w Opolu przy ul. Oleskiej 127

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Opole: Zarządzanie nieruchomością wspólną w Opolu przy ul. Oleskiej 127
Numer ogłoszenia: 119072 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Oleska 127, 45-233 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4580388, fax 077 4029209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.word.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie nieruchomością wspólną w Opolu przy ul. Oleskiej 127.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie budynkiem administracyjnym z łącznikiem o powierzchni użytkowej 3463,38 m2 oraz otoczeniem w Opolu przy ul. Oleskiej 127 , zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. nr 261 z 2004r. poz. 2603 z późn. zm.) oraz wykonanie innych usług wymienionych w niniejszej specyfikacji. Zamówienie obejmuje : a) zarządzanie budynkiem administracyjnym z łącznikiem o powierzchni użytkowej 3463,38 m2 oraz otoczeniem, b) ochronę nieruchomości zabudowanej o powierzchni użytkowej 8818,81 m2 wraz z przyległym terenem - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. nr 114 z 1997r. poz. 740 z późn. zm.). c) utrzymanie terenów zewnętrznych w czystości i porządku o powierzchni ogółem 3654,0 m2, w tym drogi, parkingi - 1938,0 m2, chodniki - 889,0 m2, zieleń - 827,0 m2. Podstawowe obowiązki zarządcy, szczegółowy zakres i warunki realizacji ochrony osób i mienia określono w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.87.30.00 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami Kod CPV wg słownika 2008: 79.99.30.00 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami Oryginalny kod CPV: 74.60.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.70.00.00 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki. 1)Posiadają licencję zawodową zarządcy nieruchomości, względnie prowadzą działalność w zakresie zarządzania nieruchomościami, a czynności z tego zakresu wykonują licencjonowani zarządcy nieruchomości. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że każdy spełnia powyższy warunek . 2) Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania wykonali lub wykonują usługi zarządzania nieruchomościami o powierzchni nie mniejszej niż 3500m2, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami. 4) Wykaz usług w zakresie zarządzania nieruchomościami wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający spełnienie warunku określonego w punkcie III.2) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w imieniu wykonawców podpisują się osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej). Każdy z wykonawców winien złożyć dokument wymieniony w punkcie 1,2,3. Pozostałe dokumenty winny być złożone wspólnie przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opole, ul Oleska 127.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 11:00, miejsce: WORD w Opolu, ul.Oleska 127 , pokój 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.