eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Zakup pomocy i materiałów dydaktycznych dla szkół w ramach realizacji projektuIndywidualizacja kształcenia sposobem na wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Gminie Jasienica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Jasienica: Zakup pomocy i materiałów dydaktycznych dla szkół w ramach realizacji projektu: Indywidualizacja kształcenia sposobem na wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Gminie Jasienica
Numer ogłoszenia: 11905 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Jasienicy , Jasienica 159, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 0 33 815 24 51 w 154, faks 0 33 815 24 51 w 154.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy i materiałów dydaktycznych dla szkół w ramach realizacji projektu: Indywidualizacja kształcenia sposobem na wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Gminie Jasienica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych dla szkół w ramach realizacji projektu: Indywidualizacja kształcenia sposobem na wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Gminie Jasienica nr umowy UDA-POKL09.01.02-24-204/11-00 2. Wszystkie oferowane produkty muszą posiadać wymagane atesty. 3. Zamówienie może być udzielone w częściach odpowiednio dla 8 wskazanych poniżej placówek oświatowych. 4. Pomoce i materiały dydaktyczne należy dostarczyć zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego SIWZ do odpowiedniej placówki oświatowej, tj.: a) Dla części 1: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Jasienicy, 43-385 Jasienica 271, b) Dla części 2: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Rudzicy, ul. Szkolna 40, 43-386 Świętoszówka, c) Dla części 3: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Mazańcowicach, 43-391 Mazańcowice 162, d) Dla części 4: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Międzyrzeczu Górnym, 43-392 Międzyrzecze Górne 81, e) Dla części 5: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Iłownicy, Iłownica 127, 43-394 Rudzica, f) Dla części 6: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Grodźcu, 43-386 Świętoszówka, Grodziec 9, g) Dla części 7: Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Wieszczętach, Wieszczęta 50, 43-386 Świętoszówka, h) Dla części 8: Szkoła Podstawowa w Świętoszówce, ul. Szkolna 40, 43-386 Świętoszówka, 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) Wykaz pomocy i materiałów dydaktycznych dla szkół stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji b) wzór umowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji 6. W sytuacji, gdy w trakcie realizacji zamówienia stanie się niemożliwe dostarczenie danej części przedmiotu umowy np. ze względu na brak pomocy lub materiału dydaktycznego na rynku i brak możliwości zaproponowania równoważnej pomocy lub materiału dydaktycznego, Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z tej części przedmiotu zamówienia, a tym samym stosowne obniżenie wynagrodzenia za przedmiot umowy dokonane na podstawie cen jednostkowych brutto i ilości z oferty Wykonawcy. W przypadku, gdy pomoce i materiały dydaktyczne odnoszą się do określonego katalogu lub sklepu internetowego Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie dostarczenie innych równoważnych pomocy i materiałów dydaktycznych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż pomoce i materiały dydaktyczne, które one zastępują..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali tj. zakończyli w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną dostawę na kwotę min. 10.000,00 tysięcy złotych brutto odpowiadającą przedmiotowi zamówienia (odpowiednio dla każdej części przedmiotu zamówienia). Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku jest: a) Oświadczenie Wykonawcy, że wykonał tj. zakończył w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną dostawę na kwotę min. 10.000,00 tysięcy złotych brutto odpowiadającą przedmiotowi zamówienia - zawarte w druku OFERTA, b) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (w tym przypadku doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia - odpowiedni dokument dołącza do oferty Wykonawca - jeśli dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji - należy sporządzić odrębnie dla każdej części przedmiotu zamówienia, b) Szczegółową kalkulację ceny oferty sporządzoną na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ. Kalkulacja winna zawierać cenę jednostkową danej pozycji brutto i jej łączną wartość brutto. c) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli wykonawca posiada taki wpis,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana stawki VAT: W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, strony umow zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT Zmiana terminu: W sytuacji gdy niemożliwe będzie dostarczenie w terminie pewnej części przedmiotu umowy, nie wynikające z winy Dostawcy, Zamawiający odpowiednio wydłuży termin dostawy tej części przedmiotu umowy. W takiej sytuacji podstawą odbioru przedmiotu umowy będą protokoły częściowe, a wynagrodzenie wypłacane będzie na podstawie faktur częściowych. Zmiana przedmiotu umowy: W sytuacji, gdy w trakcie realizacji umowy stanie się niemożliwe dostarczenie danej części przedmiotu umowy np. ze względu na brak pomocy lub materiału dydaktycznego na rynku i brak możliwości zaproponowania równoważnej pomocy lub materiału dydaktycznego, Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z tej części przedmiotu umowy, a tym samym stosowne obniżenie wynagrodzenia za przedmiot umowy dokonane na podstawie cen jednostkowych brutto i ilości z oferty Dostawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.jasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Jasienicy 43-385 Jasienica Jasienica 845.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2012 godzina 13:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Jasienicy 43-385 Jasienica Jasienica 845 I piętro Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Indywidualizacja kształcenia sposobem na wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów w Gminie Jasienica nr umowy UDA-POKL09.01.02-24-204/11-00 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Jasienicy, 43-385 Jasienica 271.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Jasienicy, 43-385 Jasienica 271 zgodnie z załącznikiem nr do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudzicy, ul. Szkolna 40, 43-386 Świętoszówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Rudzicy, ul. Szkolna 40, 43-386 Świętoszówka zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Mazańcowicach, 43-391 Mazańcowice 162.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Mazańcowicach, 43-391 Mazańcowice 162 zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Międzyrzeczu Górnym, 43-392 Międzyrzecze Górne 81.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Międzyrzeczu Górnym, 43-392 Międzyrzecze Górne 81 zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Iłownicy, Iłownica 127, 43-394 Rudzica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Iłownicy, Iłownica 127, 43-394 Rudzica zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Grodźcu, 43-386 Świętoszówka, Grodziec 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Grodźcu, 43-386 Świętoszówka, Grodziec 9 zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkono Przedszkolnego w Wieszczętach, Wieszczęta 50, 43-386 Świętoszówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Zespołu Szkono Przedszkolnego w Wieszczętach, Wieszczęta 50, 43-386 Świętoszówka zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Szkoły Podstawowej w Świętoszówce, ul. Szkolna 40, 43-386 Świętoszówka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce i materiały dydaktyczne dla Szkoły Podstawowej w Świętoszówce, ul. Szkolna 40, 43-386 Świętoszówka zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.