eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szaflary › Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Szaflary

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Szaflary: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Szaflary
Numer ogłoszenia: 119037 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szaflarach , ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary, woj. małopolskie, tel. 18 2612329, faks 18 2612329.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gops-szaflary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Gminy Szaflary.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: - wytworzeniu jednodaniowych, gorących posiłków, gotowych do spożycia, - dostarczeniu przedmiotowych posiłków, w opakowaniach jednorazowych do: Zespołu Szkoły Podstawowej Gimnazjum w Maruszynie Górnej; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Maruszynie Dolnej; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Bańskiej Wyżnej; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Bańskiej Niżnej; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Skrzypnem; Zespołu Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Zaskalu, - wydaniu posiłków uczniom uczęszczającym do powyższych szkół, którzy będą spełniali warunki określone przez Zamawiającego. 2. Planowana liczba uczniów, uprawnionych do otrzymania posiłków będących przedmiotem zamówienia w poszczególnych szkołach jest następująca: - Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Skrzypnem - szacunkowo 16 ciepłych posiłków - jednodaniowych dziennie, dla 16 uczniów, 1.280 posiłków w okresie trwania zmówienia. - Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Zaskalu - szacunkowo 16 ciepłych posiłków - jednodaniowych dziennie, dla 16 uczniów, 1.280 posiłków w okresie trwania zamówienia. - Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Maruszynie Dolnej - szacunkowo 22 ciepłych posiłków - jednodaniowych dziennie, dla 22 uczniów, 1.760 posiłków w okresie trwania zamówienia. - Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Maruszynie Górnej - szacunkowo 23 ciepłych posiłków- jednodaniowych dzienne, dla 23 uczniów , 1.840 posiłków w okresie trwania zamówienia. - Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Bańskiej Wyżnej- szacunkowo 15 ciepłych posiłków - jednodaniowych dziennie, dla 15 uczniów, 1.200 posiłków w okresie trwania zamówienia. - Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Bańskiej Niżnej- szacunkowo 20 ciepłych posiłków - jednodaniowych dziennie. dla 20 uczniów, 1.600 posiłków w okresie trwania zamówienia. Przedmiot zamówienia dotyczy uczniów szkół, o których mowa w pkt 1 i 2 powyżej, którym decyzją Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szaflarach została przyznana pomoc w ramach realizacji wieloletniego programu wspierania finansowego gmin w zakresie dożywiania Pomoc państwa w zakresie dożywiania przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szaflarach. 3. Usługa, będąca przedmiotem zamówienia powinna być wykonywana w okresie od 01 września 2015 roku do 31 grudnia 2015 roku z wyłączeniem okresu ferii zimowych przerwy świątecznej, itp. Przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku. 4. Wykonawca, będzie realizował usługi, będące przedmiotem zamówienia przy pomocy własnego personelu, oraz przy użyciu własnych narzędzi i sprzętu. W szczególności Wykonawca będzie dostarczał posiłki do szkół, o których mowa w pkt 1 i 2 powyżej własnym transportem. 5. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z Dyrektorami Szkół i Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szaflarach. Za sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z dożywiania jest odpowiedzialny Dyrektor placówek szkolnych. 6. Przewidywana średnia liczba posiłków wynosi około 112 dziennie. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości wydawanych posiłków dziennie w zależności od potrzeb, jednakże zmiany te nie spowodują zmiany ceny jednostkowej 7. Łączna szacunkowa ilość posiłków ciepłych jednodaniowych 8.960 w okresie trwania umowy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 pzp, wynikających ze zwiększenia ilości zamawianych posiłków, nie przewidzianego na etapie wykonywania niniejszej dokumentacji przetargowej oraz na etapie przeprowadzania niniejszego postępowania przetargowego. Może to jednak nastąpić po spisaniu protokołu konieczności wykonania zamówień uzupełniających sporządzonego przy udziale przedstawicieli obu stron. Łączna wartość zleconych usług uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia usług podstawowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca winien wykazać wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług świadczonych przez okres ciągły minimum 6 miesięcy o podobnym zakresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ - wykaz według załącznika nr 8 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 3 do SIWZ - wykaz według załącznika nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie o sytuacji finansowej oferenta według załącznika nr 9 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    - oświadczenie o sytuacji finansowej oferenta według załącznika nr 9 do SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularze ofertowe, stanowiące załączniki nr 1 do SWIZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops-szaflary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Szaflary - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Zakopiańska 18 34-424 Szaflary pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Gmina Szaflary - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Zakopiańska 18 34-424 Szaflary.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.