eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Przebudowa zewnętrznej klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przy ul. Katowickiej 225

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-04

Tychy: Przebudowa zewnętrznej klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przy ul. Katowickiej 225
Numer ogłoszenia: 119002 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax 032 2273145.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa zewnętrznej klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przy ul. Katowickiej 225.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Rozebranie istniejącej klatki drewnianej: - rozebranie pokrycia z dachowego z papy , deskowania więźby oraz konstrukcji więźby dachowej prostej -8,60m2 - rozebranie schodów ( bieg do 8 stopni) - 1 szt, - rozebranie drewnianej podłogi - 7,32m2 - rozebranie ścianek działowych z desek - 61,87 m2 - rozebranie balustrad z kształtowników stalowych -3,70m - rozebranie stropów żelbet. i murów - 5,99 m3 - rozebranie podłoża z betonu żwirowego - 0,36 m3 - zerwanie nawierzchni z płytek chodnikowych - 30 m2 2. Roboty ziemne: - wykopy wąskoprzestrzenne - 45,07 m3 - ławy fundamentowe - 5,87 m3 - izolacje przeciwilgociowe z folii - 18,16m2 - ściany fundamentowe z cegieł -12,59 m3 - prace tynkarskie oraz izolacja przeciwwilgociowa pionowa wyk. na zimno - 21,40m2 - izolacje pionowe przeciwilgociowe z folii bez gruntowania powierzchni- 21,40m2 - zasypanie wykopów 17,22m3 - izolacja przeciwwilgociowa z papy -na lepiku na zimno - 15,98 m2 - płyta posadzkowa z betonu B10 gr. 10 cm - 1,60m3 - schody żelbetowe proste na płycie - 12,45m2 3. Nadziemie -stan surowy: - ściany z cegieł - 54,88m2 - otwory na okna w ścianach murowanych gr. 1,5 cegły - 3 szt. - otwory na drzwi gr. 1,5 cegły - 1 szt. - ułożenie nadproży 0 10,80m - ułożenie wieńców z betonu - 2,17m3 - montaż podciągów - 1,38 m3 - schody żelbetowe, proste na płycie gr. 8 cm - 18,20 m2 - schody żelbetowe - dodatek za 2 cm różnicy grubości płyty - 28,34 m2 - daszek nad wejściem gr. 10 cm - 0, 38 m3 - podparcie więźby - 0,078 m3 - żelbetowa płyta stropowa gr. 10 cm - 21,39m2 - przygotowanie i montaż zbrojenia - pręty gładkie -0,24 t - przygotowanie i montaż zbrojenia - pręty żebrowane - 1,30 t - ścianki z cegieł - 18,96m2 4. Dach, elewacja: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z folii - 19,60m2 - wykonanie izolacji poziomej cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej - 19,60m2 - deskowanie połaci dachu oraz pokrycie dachu papą termozgrzewalną - 28,80 m2 - ocieplenie ścian styropianem gr 5 cm -82,02 m2 - licowanie ścian cegłą klinkierową -80,26 m2 - spoinowanie ścian zaprawą cementową - 87,24 m2 - montaż rynien dachowych z PCV - 17,00m - montaż rur spustowych z PCV - 11,20 m - rusztowania zewn. o wys. do 10 m - 106,11 m2 5. Wykończenie wewnętrzne: - tynki zwykłe - 213,40 m2 - obsadzenie okien z PCV o pow. 1-1,5 m2 - 4, 18 m2 - montaż podokienników drewnianych - 3 szt. - obsadzenie drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych - 3,75 m2 - osadzenie drzwi wewnętrznych pełnych - 1 szt. - posadzki cementowe wraz z cokolikami - 40,23 m2 - okładziny schodów z płytek GRES o wy. 30x 30 cm - 40,90m2 - cokoliki z kamieni sztucznych - 37,40 m - przecieranie istniejących tynków wew. - 163,57 m2 - dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną - 163,57 m2 - dwukrotne malowanie ścian farbą olejną z dwukrotnym szpachlowaniem - 49,83 m2 - balustrady schodowe z prętów stalowych - 8,20m - dwukrotne malowanie farbą olejną policzków stopni - 7,80 m 6. Roboty zewnętrzne: - wykopy ( podest przed wejściem do klatki )- 5,44 m3 - podsypka filtracyjna gr. 70 cm pod podestem - 3,80 m3 - montaż podestu gr. 47 cm - 2,33 m3 - montaż wycieraczki do obuwia - 1 szt. - wykonanie koryta na całej szer. jezdni i chodników , gł. do 25 cm - 30 m2 - obrzeża betonowe o wym. 20 x 6 cm - 40,00 m - ułożenie chodnika z płytek betonowych 50 x 50 x 7 cm ( materiał z odzysku) - 30 m2 - rozplantowanie ziemi ( z koryta) - 4,50 m3 7. Klatka tymczasowa drewniana: - montaż drewnianych belek - 0,57 m3 - schody drewniane - montaż i demontaż - 2,21m3 - wykucie z muru podokienników - 3 szt. - wykucie z muru ościeżnic drewnianych o pow. do 2 m2 - 2 szt. - wykucie z muru ościeżnic stalowych o pow. do 2 m2 - 1 szt. - obsadzenie ościeżnic stalowych o pow. do 2 m2 - 3,60 m2 - montaż skrzydeł stalowych - 3,60 m2 - likwidacja drzwi ( wykucie) - 2 szt. - zamurowanie otworów w ścianach z cegieł - 0,608 m3. - obsadzenie okna z PCV o pow. 1-1,5 m2 ( okno z odzysku) - 1,395 m2 - obsadzenie okna z PCV o pow. 1-1,5 m2 ( nowe okno) - 42,79 m2 - obsadzenie podokienników ( wew.) - 3 szt. - 42,79 m2 - uzupełnienie tynków - 2m2 - uzupełnienie tynków wokół okien - 12 m - plantowanie terenu - 75 m2 8. Roboty elektryczne - zasilanie klatki schodowej: - rury winidurowe - 50 m - przewody kabelkowe o przekroju żył do 12,5 mm2 - 55 m - montaż obudowy tablicy rozdzielczej - 1 szt. - montaż wyłącznika nadprądowego -1 bieg. - 2 szt. - montaż wyłącznika przeciwporażeniowego 1 szt. - montaż listwy zaciskowej - 2 szt. - sprawdzenie stanu izolacji i działania wyłącznika różnicowo-prądowego 9. Instalacja oświetleniowa w klatce schodowej: - wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych w cegle - 50 m - przewody kabelkowe układane w bruzdach - 55 m - montaż na gotowym podłożu puszek bakelitowych - 10 szt. - montaż na gotowym podłożu łączników instalacyjnych podtynkowych - 10 szt. - wykonanie pasów tynków - 50 m - uzupełnienie tynku - 10 szt. - pomiar uziemienia - przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe - 10 kpl. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych - 6 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw oświetleniowych żarowych zwykłych - 1 szt. Roboty towarzyszące: porządkowe, wywóz gruzu , utylizacja gruzu, itp.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.10.00 - Wznoszenie płotów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 4 300,00 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz .U z 2006 roku, Nr 164, poz 1163, Nr 170 poz. 1217, Nr 227 poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64 poz. 427 i Nr 82 poz. 560) tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA, ABY WYKONAWCA WYKAZAŁ, ŻE : 1) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo Budowlane ( Dz U. z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą/ osobami posiadającymi uprawnienia budowlane: a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej b) w specjalności instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać co najmniej trzy roboty budowlane charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia wykonane w ramach odrębnych umów, polegające na wykonaniu remontów lub inwestycji o wartości każdej z tych robót nie mniejszej 60 000,- zł (brutto) 3) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150 000,00 zł.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji, ( W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają łącznie) 2. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Pzp. (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z późn.zm.). 1) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; -W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wymienione w punkcie 2., p.pkt. 1) i 2) dla każdego z nich. Na potwierdzenie, że Wykonawcy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy- Pzp. : 3) uprawnienia budowlane w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej ( Kierownik budowy ) b) instalacyjno inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, oraz aktualne zaświadczenia wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania zamówienia - należy wykazać co najmniej trzy roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, wykonane w ramach odrębnych umów, polegające na wykonaniu remontów lub inwestycji o wartości każdej z tych robót nie mniejszej 60 000,- zł (brutto) Na potwierdzenie realizacji co najmniej trzech robót wymienionych w wykazie o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 60 000,00 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz wykonanych robót o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców.) Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.): 5) aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 150.000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty z dnia otwarcia ofert. ( W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców ) 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy - Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U.Nr 87, poz.605) 4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego -pok. 20 - cena 40 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym..

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 13:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31 - SEKRETARIAT - pokój nr 15, Miejsce otwarcia ofert: sala konferencyjna - pokój nr 16.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.