eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Remont ul. Skowronków wraz z drogami bocznymi w Bieruniu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Bieruń: Remont ul. Skowronków wraz z drogami bocznymi w Bieruniu
Numer ogłoszenia: 118925 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81313 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Skowronków wraz z drogami bocznymi w Bieruniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej ul. Skowronków (na odcinku od skrzyżowania z ul. Wawelską do przepustu) wraz z dwoma drogami bocznymi , o łącznej długości 1285 mb. Droga została uszkodzona podczas powodzi w maju 2010 roku. Do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się zapisy ustawy z dnia 11.08.2001r. o szczególnych zasadach odbudowy, remontu i rozbiórek obiektów budowlanych, zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu (Dz. U. 2001.84.906 z późniejszymi zmianami). A. Zakres rzeczowy zamówienia określono w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, który obejmuje w szczególności : a/ Rozbiórkę nawierzchni z betonu asfaltowego grub. 5 cm - 2 406,72 m2 b/ Korytowanie na głębokość 50 cm - 3 608,90 m2 c/ Korytowanie na głębokość 30 cm - 398,00 m2 d/ Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową tłuczniową - 792,50 m2 e/ Zabudowę oporników drogowych 12x25 cm na ławie betonowej - 2 100,00 mb f/ Zabudowę obrzeży betonowych 8x30 cm - 298,00 mb g/ Separacja podłoża geowłókniną - 3 178,40 m2 h/ Wykonanie warstwy odsączającej grub. 17 cm i podbudowy z kruszywa łamanego grub. 20 cm - 3 608,90 m2 i/ Wykonanie podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego grub. 7 cm i nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach 6+5 cm - 3 178,40 m2 j/ Ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5 cm na dojazdach do posesji - 736,00 m2 k/ Plantowanie poboczy - 1 282,00 m2 l/ Uzupełnienie poboczy tłuczniem - 964,00 m2 m/ Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 60 szt. n/ Wywóz gruzu i gruntu z korytowania wraz z utylizacją - 1 851,80 m3 o/ Demontaż i montaż słupków ze znakami drogowymi (z odzysku) - 18 szt. p/ Demontaż starych i montaż nowych elementów progów zwalniających o wymiarach 90x50x5 cm - 12 szt. r/ Remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cem.piaskowej - 20,00 m2 s/ Wzmocnienie skarp płytami ażurowymi o wym. 60x40x10 cm - 102,00 m2 B. Zakres zamówienia obejmuje również : 1) Uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń projektu organizacji ruchu w zakresie oznakowania na drodze wojewódzkiej ul. Wawelskiej (Zamawiający posiada zatwierdzony projekt organizacji ruchu w zakresie dróg gminnych), zatwierdzony projekt należy przekazać zamawiającemu przed odbiorem oznakowania. 2) Prawidłowe oznakowanie miejsca robót oraz zapewnienia warunków bezpieczeństwa na drodze w okresie ich wykonywania. 3) Bieżące utrzymanie oraz czyszczenie dróg, z których będzie korzystał Wykonawca w czasie realizacji zadania. 4) Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. 5) Przywrócenie terenu zajętego w czasie realizacji zadania do stanu pierwotnego wraz z uzyskaniem oświadczeń właścicieli terenu o braku zastrzeżeń do granic i stanu terenu po wykonaniu robót. 6) Zabezpieczenie dojść i dojazdów do poszczególnych nieruchomości w okresie prowadzenia robót. 7) Zabezpieczenie możliwości dojazdu pojazdów uprzywilejowanych (straż, pogotowie itp.). 8) Dowóz (pobór) brakujących mas ziemnych i odwóz nadmiaru mas ziemnych na odkład. 9) Składowanie materiałów rozbiórkowych. 10) Wykonanie dokumentacji fotograficznej z datami wykonania zdjęć wszystkich obiektów kubaturowych, ogrodzeń, innych obiektów sąsiadujących z remontowaną drogą, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót, w trakcie oraz po zakończeniu robót (bezwzględnie elementy ulegające zakryciu). 11) Zagospodarowanie i ochrona placu budowy; wykonanie zasilania placu budowy w energię elektryczną i wodę. 12) Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i sprawdzeń wynikających ze Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), nie ujętych w przedmiarze robót. C. Informacje uzupełniające W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikłe z zapisów STWiORB . Jeżeli w dokumentacji projektowej, STWiORB oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Przed wbudowaniem wykonawca przedstawi świadectwa dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów do zabudowy - do akceptacji przez inspektora nadzoru. Odpowiedzialność wykonawcy z tytułu gwarancji za wady w odniesieniu do całego przedmiotu zamówienia ma obejmować okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych . Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp w przypadku posiadania przez zamawiającego dodatkowych środków na finansowanie zamówienia, w zakresie wykonania : a/ nawierzchni z kostki betonowej wraz z podbudową tłuczniową - 150,00 m2; b/ nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z podbudową tłuczniową - 578,40 m2;c/ remontu cząstkowego nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cem.piaskowej - 200,00 m2; d/ uzupełnienia poboczy tłuczniem - 150,00 m2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV : 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45233140-2 Roboty drogowe 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1080840,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 736710,86

  • Oferta z najniższą ceną: 736710,86 / Oferta z najwyższą ceną: 1264080,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.