eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › usługi dozorowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-12

Mielec: usługi dozorowania
Numer ogłoszenia: 118916 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37763 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5820500, 5820573, faks 017 5820576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi dozorowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: WYKAZ MIEJSC PODLEGAJĄCYCH DOZOROWANIU ORAZ REALIZACJA POZOSTAŁYCH OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY Lp. Miejsce podlegające dozorowaniu oraz pozostałych obowiązków Wykonawcy Godziny wykonania usługi Wielkość obsady Średnia ilość godzin w miesiącu dni robocze soboty niedziele i święta 1. Cmentarz Komunalny w Mielcu, ul. Królowej Jadwigi 66 15:30-7:30 0 - 24 0 - 24 1, dodatkowo 01.11.2016 r. na zmianie od 6:30 powinny znaleźć się 2 osoby całodobowo 552 2. Zakład Dróg Miejskich w Mielcu, ul. Korczaka 20 15-7 0 - 24 0-24 1 552 3. Zakład Usług Komunalnych w Mielcu, ul. Korczaka 16 15-7 0-24 0-24 1 552 4. Budynek Administracji, ul. Wolności 44. 0-24 0-24 0-24 1 720 ZAKRES CZYNNOŚCI, OBOWIĄZKÓW, UPRAWNIEŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI WYKONAWCY Dozorujący podczas pełnienia swoich obowiązków obowiązany jest do podjęcia wszelkich działań zmierzających do prawidłowego dozoru mienia i wykonania powierzonych obowiązków, w szczególności: Dozorowanie obiektu ZUK: - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - odśnieżanie - oczyszczanie terenu wejścia i wyjazdu - powierzonym sprzętem Zamawiającego, - wydawanie dokumentów pojazdów w godzinach służby - kontrola czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach służby, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy znajdujących się na korytarzu, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego (posypywanie piaskiem), - kontrola pomieszczeń socjalnych, biurowych oraz garaży. Dozorowanie obiektu Administracji: - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy do selektywnej zbiórki odpadów znajdujących się na korytarzach budynku, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego (posypywanie piaskiem). Dozorowanie obiektu Cmentarza Komunalnego: - zapewnienie bezpieczeństwa dozorowanego terenu przed kradzieżą i dewastacją, reagowanie na zdarzenia zakłócenia ładu i porządku publicznego, niedopuszczenie do powstania zagrożeń o charakterze przestępczym i noszącym znamiona wykroczeń, - dyżur stały na terenie Cmentarza w godzinach (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 15:30 do 7:30; w pozostałe dni (sobota, niedziela, dni świąteczne) oraz od 28.10.2016 r do 31.10.2016 r, całodobowo, dodatkowo 01.11.2016 r. na zmianie od 6.:30 powinno znaleźć się 2 pracowników całodobowo, - otwieranie i zamykanie bram cmentarza (otwieranie rano, zamykanie wieczorem każdego dnia tygodnia o godzinach przewidzianych w Regulaminie Cmentarza), kontrola i obchód całego strzeżonego terenu, - wpuszczanie na teren Cmentarza pojazdów kierowanych przez osoby niepełnosprawne lub kierowanych przez osoby przewożące osoby niepełnosprawne lub pojazdów kierowanych przez osoby, które uzyskały zezwolenie w biurze Zarządu Cmentarza Komunalnego (opłaciły wjazd na teren Cmentarza), - prowadzenie rejestru pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu Cmentarza, - niezwłoczne informowanie osób upoważnionych przez Zamawiającego o zdarzeniach mających cechy klęski, awarii, przestępstwa bądź nadzwyczajnego zagrożenia oraz ujawnionych naruszeniach Regulaminu Cmentarza, - ścisłe współdziałanie w zakresie dozoru mienia i porządku publicznego z odpowiednimi służbami: policją, strażą pożarną, pogotowiem ratunkowym, prokuraturą, itp., - utrzymanie czystości w przydzielonym pomieszczeniu, - zdawanie obiektu pracownikom Zamawiającego, potwierdzone wpisem do dziennika służby, - utrzymanie czystości wokół budynków znajdujących się na terenie cmentarza, - odśnieżanie chodnika wokół budynków i placu przed bramą główną, posypywanie piaskiem (Sprzęt przekaże Zamawiający), - podlewanie kwiatów w wazonach, - opróżnianie małych koszy znajdujących się na placu głównym i przed bramką. Dozorowanie obiektu ZDM w Mielcu. - kontrola zagrożeń pożarowych w trakcie pełnienia dyżuru, - odśnieżanie - oczyszczanie terenu wejścia i wyjazdu - powierzonym sprzętem Zamawiającego, - wydawanie dokumentów pojazdów w godzinach służby - kontrola czasu wjazdu i wyjazdu pojazdów w godzinach służby, - zgłaszanie kierownictwu zakładu prób podjęcia pracy przez pracowników będących niezdolnymi do pracy, - podlewanie terenów zielonych wokół budynku, - utrzymanie czystości wokół budynku, - wietrzenie wskazanych pomieszczeń biurowych, - opróżnianie koszy znajdujących się na korytarzu, - odśnieżanie chodników wokół budynku biurowego (posypywanie piaskiem). OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO ODNOŚNIE ZABEZPIECZENIA OBIEKTU 1. Obiekty powierzone do dozorowania są zabezpieczone przed kradzieżą z włamaniem i niebezpieczeństwem pożaru środkami technicznymi stosowanymi zwyczajowo lub w przypadku obiektów podlegającymi szczególnemu dozorowaniu, środkami technicznymi wskazanymi w ustawie. 2. Klucze zapasowe do lokalu objętego dozorowaniem są przechowywane w sposób chroniący je przed kradzieżą i uniemożliwiający dostęp do nich osobom niepowołanym. 3. Po zakończeniu pracy w dozorowanym obiekcie klucze zdawane są na przechowanie dozorującemu, co odnotowuje się w rejestrze. WARUNKI PRACY WYKONAWCY 1. Zamawiający jest zobowiązany udostępnić dozorującemu odpowiednio oświetlone, czyste i ogrzewane pomieszczenie dla dozorującego przed odpadami atmosferycznymi i przed mrozem, stolik, krzesło, wieszak, lub szafkę na odzież, telefon. 2. W przypadku występowania na terenie obiektu powierzonego do dozorowania specyficznych lub szczególnie niebezpiecznych warunków, Zamawiający powinien zapoznać dozorującego z instrukcjami w zakresie zabezpieczenia ich przed narażeniem życia i zdrowia. W razie zaistnienia wypadku przy pracy pracownika Wykonawcy, Zamawiający obowiązany jest natychmiast zawiadomić o tym Wykonawcę i udzielić wszelkiej pomocy przy badaniu okoliczności przyczyn wypadku. 3. Wykonawca w miejscu widocznym i dostępnym dla dozorującego winien umieścić wykaz telefonów do: Pogotowia Policji Straży Pożarnej Pogotowia Ratunkowego Pogotowia Gazowego Pogotowia Sieci Elektrycznej Pogotowia Sieci Wodociągowej Przedstawiciela Zamawiającego, którego należy powiadomić w nagłych wypadkach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ochrona Mienia PEWNOŚĆ Sp. z o.o., ul. Tuwima 2, 39-200 Dębica, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 263023,20

  • Oferta z najniższą ceną: 217857,60 / Oferta z najwyższą ceną: 393202,86

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.